spik Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Hai sa ajungem la un compromis rezonabil...5-6 ani! In rest nu am auzit de Logan cu probleme ca nu s-a schimbat lichidul de racire sau de frana la 2 ani! Sa nu fim mai catolici ca Papa! 1 Link spre comentariu
Marian Postat Iunie 29, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 29, 2017 Dar de inlocuirea pompei de apa ai auzit? De ce crezi ca rulmentii cedeaza? Asa ca li se nazareste lor? Si pozele alea puse de mine nu-s deajuns? Ultima schimbare de lichid de racire in cazul de fata a fost acum 4 ani... Mai e nevoie de alte argumente? Nu spune nimeni ca daca lasi 3 ani neschimbat in loc de 2, motorul crapa, dar e mai bine sa previi decat sa tratezi. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Aratati-mi un singur mecanic care spune ca nu trebuie sa schimbi antigelul nici dupa 10 ani, si-o sa-i spun sa-si schimbe urgent meseria. Stai linistit, e un pic de rugina de la bloc in poza aia. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Etansarile ca AC auto sint facute cu garnituri dintr`un cauciuc siliconic proiectat pentru sarcina asta. Nu mai stiu precis unde am vazut o etansare cu saiba de teflon, tot AC auto................................................... Chiar nu stiam ca la AC-uri se folosesc racorduri. Am vazut compresoare cu 6 cilindri din componenta unor racitoare de capacitate mare,care asigurau racirea apei. Ansamblul compresor-motor era perfect etans. Agentul de racire R...circula de la compresor la un radiator, de unde trecea printr-un schimbator de caldura care racea apa folosita la vanele de racire a unor extrudere si masini de injectat PP,si PVC,dupa care se intorcea(agentul) la compresor. Toate conductele erau prin care trecea agentul R... erau sudate,inclusiv la compresor. Compresoarele aveau atit la intrare cit si la iesire robineti de garda in cazul in care ar fi survenit o defectiune. Toate conductele ,inclusiv robinetii,erau izolate termic. 1 Link spre comentariu
dorofteius Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Garnituri verzi. In general 2 pe acelasi fiting. Nu cunosc materialul. Dar cu shore putini. este moale tare. @Geo53Bn, am lucrat si eu cu animale. Agregat de 8 compresoare x 32 kw bucata. Si intradevar, cam totul sudat. Robineti de separatie au obligatoriu, din loc in loc , pentru ca o instalatie are cate 800 de kg freon ... 1 Link spre comentariu
spik Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Socrul meu a schimbat prima data lichidul de racire atunci cand a schimbat si distributia...dupa 8 ani!!! Bateria inca nu! Link spre comentariu
morocanosul Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Oricum,la cele mai multe masini...."moderne"(aduse din..CONGO..),temperatura(optima)este de 105 grade Celsius,instalatia este presurizata...! Link spre comentariu
mac01 Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 (editat) Am extras si eu din vasul de expansiune lichid de racire. Dupa cum se vede in poze...este lacrima...dupa 7 ani.....iar temperatura indicata se situeaza pe undeva pe la -35gr. De depus? Nici vorba... ca n-are ce! Deci am sa intorc continutul in vasul de expansiune...deoarece nu este nevoie schimbarea lui. Nu ca as fi vreun Hagi Tudose....dar nu cred ca-si are rostul sa arunc un lichid bun ca sa pun altul la fel de bun. Editat Iunie 29, 2017 de mac01 Link spre comentariu
elmar Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Da ce fel de lichid ai folosit...că poate există unul ...minune? Al meu parcă n-are culoarea aia...e mai verzui! Link spre comentariu
mac01 Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Nu este vorba de niciun lichid "minune". Am respectat indicatiile constructorului si am pus antigelul care trebuie. Mai am un bidon vechi de acum 7 ani nedesfacut. Am cumparat un litru in plus...mai bine sa ramana decat sa nu ajunga. L-am diluat juma-juma cu apa distilata si l-am turnat in motor. Link spre comentariu
elmar Postat Iunie 29, 2017 Partajează Postat Iunie 29, 2017 Eu spun că nu toate lichidele de răcire au aceleaşi proprietăţi ...şi mai ales nu toate îşi păstrează calităţile în timp!De aceia e importat de motor/maşină ai ...şi ce antigel este recomandat pentru el...Mă gândesc şi la compoziţia lui chimică...care diferă în funcţie de maşină/producător!Unele lichide îşi păstrează proprietăţile mult timp ...pe când altele trebuie să le schimbi mai des! Deci...nu trebuie să generalizăm...fiecare maşină are propriile sale instrucţiuni de intreţinere! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum