Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

un plus de C.P. pe dacie


Vizitator sacral

Postări Recomandate

Vizitator Razsvano

kestia cu decuplarea alternatorului mi s pare valabila uneori ai nevoie de foarte putzin pentru a fi primu pe liniutze ,defapt io as decupla cam tot da o sa arate ca draq masina ,defapt TREBUIE DECUPLATA DACIA ,ce bine era daca ne jucam pe ursuletzi:))oricum as porni de la cauciucuri prima data ele sant cam 30 % din toata schema dupa care vine bezina care e de kkt la noi ,dupa care ar mai fi distributia maselor in masina adik daca ai o grasa in dreapta crede ma ca no sa faci nik :lol: In rest totu-i MOTAN daca te dai cu 520i 24V hahahahah

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 47
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • margarit2001

    8

  • ghettoman

    4

  • i0nutzb

    3

  • adrian_pintea

    3

Vizitator Maris Silviu

Un lucru este clar. Decupland functionarea alternatorului poti obtine un MAXIM de 0,7 CP.(tinand cont si de randamentul electric al alternatorului, am uitat sa precizez si asta in postul anterior) Cand nu ai toti consumatori cuplati obtii un si mai mic spor de putere. Problema este alta , cat de importanti sunt aceia 0.7 CP? :P - ei aici depinde la ce folosesti masina. Normal ca in conditi de raliu conteaza si cel mai mic strop de putere stors din masina, asa ca decuplarea alternatorului ajuta foarte putin, dar impreuna cu alte mici trucuri ce mai dau fiecare cate putina putere, adunandule pe toate la un loc obti un oarecare spor de putere. Deci la raliu conteaza puterea aia mica obtinuta, dar nu conteaza daca termini cursa cu bateria descarcata. O reincarci si gata. Daca cursa e de scurta durata poti sa scoti alternatorul cu totul si la faruri te bazezi doar pe baterie. Dar in oras ce ne facem , pornim in noaptea a-I- de la semafor fara faruri si le aprindem numa la 35 la ora. :!: :d Cand luam o curba ,care presupune franare si apoi aceelerare, stingem iarasi farurile :!: :d ( evident in acest caz prinzi cea mai mare groapa :d) Si cand ajungi acasa ridici capota, scoti bateria si o duci sus la incarcat, ( faci economie la benzina si alimentezi de la Renel :d ) Deci in conditi de curse ,raliu decuplarea te poate ajuta cu ceva , dar IN CONDITI NORMALE eficienta e zero ( sau tinde spre zero.. :d ).

Link spre comentariu
Vizitator BUNDAC_DAN

Salut sant dan .Decuplarea alternatorului se face numai pe alimentarea releului de tensiunecu unb uton de maxim 4amp fara sa distrugi nimic .Binenteles sa nu il ti decuplat 1/2 ora

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări