Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

un plus de C.P. pe dacie


Vizitator sacral

Postări Recomandate

Vizitator sacral

salut! Cu riscul de a deschide un subiect mai vechi (n-am avut rabdare sa citesc toate posturile) vin cu o intrebare, nascuta in urma unei discutii auzita intimplator. Stie cineva unde pot gasi o schema electronica care sa decupleze sarcina alternatorului pe perioada accelerarii? lucrul asta cica ar aduce un plus de vreo 5-6 cai putere motorului, treaba care nu mi se pare deloc de neglijat. In principiu, probabil nu ar fi prea greu de conceput, dar ma gindesc sa construiesc dupa un model gata verificat. nu sint refuzate bineinteles nici alte idei pentru un strop de putere. multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 47
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • margarit2001

    8

  • ghettoman

    4

  • i0nutzb

    3

  • adrian_pintea

    3

alternatorul de dacie trebuie sa dea peste 50 de amperi nu???? oricum cel putin 30. daca gasesti un buton de peste 50 de amperi, ca sa nu se incalzeasca, la o dimensiune acceptabila, nu mansa din aia de electrocutare, si la un pret mai mic ca al masinii (exagerez normal) esti tare si vreau si eu unu(pentru altceva).

Link spre comentariu
Vizitator calinp

un circuit care intrerupe excitatia alternatorului pe durata acceleratiei a fost publicat in revista tehnium prin 1994-1996 (nu mai stiu numarul si anul exact).

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Tuning pe Dacie.... :shock: :shock: :shock: ....De ce?Tot Dacie ramane...Dar is curios oare daca esti in munte si accelerezi cum ii sa ramai fara curent...Poate cazi intr'o prapastie cati moare motorul...Asta daca ai frane servo

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator sacral

tuning "pe dacie" pentru o putere mai mare a motorului la acelasi consum de carburant. Daca alternatorul nu mai incarca acumulatorul pe perioada accelerarii nu inseamna ca "ramin fara curent" si deci motorul nu moare!

Link spre comentariu

alternatoru papa vreo 300va din cate stiu eu..... shi nu se invarte singur ci trebe sa il invarta motoru........ itzi propun un mic experiment........daca ai dacie... cand stai pe loc cu motorul la ralanti aprinde farurile shi apoi stingele....... ai sa vezi o variatzie semnificativa a turatziei motorului la consumul de putere datorat farurilor

Link spre comentariu

alternatorul este un generator pe cand farurile sunt consumatoare...ii logic ca daca pornesti farurile scade turatia dar aceasta scadere este insesizabila daca ai reglata calumea incarcarea...si daca opresti alternatorul ce rezolvi???acumulatorul ti se solicita mai tare.....Parerea mea vrei plus de CP in nici un caz nu se intervine la instalatia electrica...foarte simplu se inlocuieste prima toba cu o tzeava si a doua toba se inlocuieste cu una de volum mai mare cu asta obtii un plus de 2..3 cai putere...Dupa aia mai poti sati pui un carburator dublu corp de la o Dacie Papuc si un filtru de aer sport...Asta daca nu vrei sa intervii la motor...Mai poti sati schimbi cutia de viteze cu una scurta ...Evacuare din inox modificare camera de ardere modificare capacitate la 1400-1600cm3...usurezi volanta si o reechilibrezi pt a avea un sprint mai bun....si nu in ultimul rand poti schimba motorul cu unul de BMW...sau de Golf AUDI...Si degeaba tot un jaf de Dacie ramane...Deegaba ai 100cai sub capota daca nu te tine caroseria telescoapele...meri cu 120 si simti cum te ia valul zici esti cu o barca....

Link spre comentariu
  • 9 luni mai târziu...

Pentru cei ce vor sa faca "smecheria" cu decuplarea incarcarii pe perioada acceleratiei , sa nu incercati sa puneti releul de decuplare pe firul de excitati , pentru ca o sa cumparati un sac de regulatoare de tensiune (cand decuplati excitatia, alt nu mai incarca , iar releul de incarcare o sa sesizeze o tensiune mica la borne si compensand prin marire la max a curentului de excitatie si tot asa pana se arde)Trebe intrerupt firul de alimentare ciu + de la borna (ala de alimentare a releului de incarcare)

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări