Vizitator sacral Postat Aprilie 23, 2004 Partajează Postat Aprilie 23, 2004 salut! Cu riscul de a deschide un subiect mai vechi (n-am avut rabdare sa citesc toate posturile) vin cu o intrebare, nascuta in urma unei discutii auzita intimplator. Stie cineva unde pot gasi o schema electronica care sa decupleze sarcina alternatorului pe perioada accelerarii? lucrul asta cica ar aduce un plus de vreo 5-6 cai putere motorului, treaba care nu mi se pare deloc de neglijat. In principiu, probabil nu ar fi prea greu de conceput, dar ma gindesc sa construiesc dupa un model gata verificat. nu sint refuzate bineinteles nici alte idei pentru un strop de putere. multumesc anticipat! Link spre comentariu
margarit2001 Postat Aprilie 25, 2004 Partajează Postat Aprilie 25, 2004 poti sa pui un buton si stingi cand vrei tu alternatorul Link spre comentariu
alexv Postat Aprilie 26, 2004 Partajează Postat Aprilie 26, 2004 alternatorul de dacie trebuie sa dea peste 50 de amperi nu???? oricum cel putin 30. daca gasesti un buton de peste 50 de amperi, ca sa nu se incalzeasca, la o dimensiune acceptabila, nu mansa din aia de electrocutare, si la un pret mai mic ca al masinii (exagerez normal) esti tare si vreau si eu unu(pentru altceva). Link spre comentariu
djvas Postat Aprilie 26, 2004 Partajează Postat Aprilie 26, 2004 pui un buton care sa comande un releu de putere ! Link spre comentariu
CristianC Postat Aprilie 27, 2004 Partajează Postat Aprilie 27, 2004 Tot ce va trebuie e un circuit care sa decupleze releul de incarcare. Cred ca ar fi simplu sa "prostim" releul ca bateria e foarte incarcata Link spre comentariu
Vizitator calinp Postat Aprilie 27, 2004 Partajează Postat Aprilie 27, 2004 un circuit care intrerupe excitatia alternatorului pe durata acceleratiei a fost publicat in revista tehnium prin 1994-1996 (nu mai stiu numarul si anul exact). Link spre comentariu
Vizitator sacral Postat Aprilie 27, 2004 Partajează Postat Aprilie 27, 2004 hmm... destul de proasta vestea cu revistele tehnium (dupa 90 nu n-am mai cumparat) totusi multumesc pentru pont. Link spre comentariu
adrian_pintea Postat Mai 7, 2004 Partajează Postat Mai 7, 2004 Tuning pe Dacie.... :shock: :shock: :shock: ....De ce?Tot Dacie ramane...Dar is curios oare daca esti in munte si accelerezi cum ii sa ramai fara curent...Poate cazi intr'o prapastie cati moare motorul...Asta daca ai frane servo Link spre comentariu
Vizitator sacral Postat Mai 16, 2004 Partajează Postat Mai 16, 2004 tuning "pe dacie" pentru o putere mai mare a motorului la acelasi consum de carburant. Daca alternatorul nu mai incarca acumulatorul pe perioada accelerarii nu inseamna ca "ramin fara curent" si deci motorul nu moare! Link spre comentariu
adrian_pintea Postat Mai 16, 2004 Partajează Postat Mai 16, 2004 Io nu vad ce legatura este intre CP si curentul dat de alternator??? Link spre comentariu
pid Postat Mai 16, 2004 Partajează Postat Mai 16, 2004 alternatoru papa vreo 300va din cate stiu eu..... shi nu se invarte singur ci trebe sa il invarta motoru........ itzi propun un mic experiment........daca ai dacie... cand stai pe loc cu motorul la ralanti aprinde farurile shi apoi stingele....... ai sa vezi o variatzie semnificativa a turatziei motorului la consumul de putere datorat farurilor Link spre comentariu
adrian_pintea Postat Mai 16, 2004 Partajează Postat Mai 16, 2004 alternatorul este un generator pe cand farurile sunt consumatoare...ii logic ca daca pornesti farurile scade turatia dar aceasta scadere este insesizabila daca ai reglata calumea incarcarea...si daca opresti alternatorul ce rezolvi???acumulatorul ti se solicita mai tare.....Parerea mea vrei plus de CP in nici un caz nu se intervine la instalatia electrica...foarte simplu se inlocuieste prima toba cu o tzeava si a doua toba se inlocuieste cu una de volum mai mare cu asta obtii un plus de 2..3 cai putere...Dupa aia mai poti sati pui un carburator dublu corp de la o Dacie Papuc si un filtru de aer sport...Asta daca nu vrei sa intervii la motor...Mai poti sati schimbi cutia de viteze cu una scurta ...Evacuare din inox modificare camera de ardere modificare capacitate la 1400-1600cm3...usurezi volanta si o reechilibrezi pt a avea un sprint mai bun....si nu in ultimul rand poti schimba motorul cu unul de BMW...sau de Golf AUDI...Si degeaba tot un jaf de Dacie ramane...Deegaba ai 100cai sub capota daca nu te tine caroseria telescoapele...meri cu 120 si simti cum te ia valul zici esti cu o barca.... Link spre comentariu
notchman Postat Februarie 22, 2005 Partajează Postat Februarie 22, 2005 Pentru cei ce vor sa faca "smecheria" cu decuplarea incarcarii pe perioada acceleratiei , sa nu incercati sa puneti releul de decuplare pe firul de excitati , pentru ca o sa cumparati un sac de regulatoare de tensiune (cand decuplati excitatia, alt nu mai incarca , iar releul de incarcare o sa sesizeze o tensiune mica la borne si compensand prin marire la max a curentului de excitatie si tot asa pana se arde)Trebe intrerupt firul de alimentare ciu + de la borna (ala de alimentare a releului de incarcare) Link spre comentariu
Vizitator AC Postat Februarie 24, 2005 Partajează Postat Februarie 24, 2005 Eu cred ca "suntarea" alternatorului nu e o treaba inteligenta. Se descarca prea tare bateria, apoi se pierde mai multa putere ca sa se incarce la loc (puterea castigata anterior). Link spre comentariu
Gheorghe Dracu Postat Februarie 24, 2005 Partajează Postat Februarie 24, 2005 alternatorul este un generator pe cand farurile sunt consumatoare......Adica alternatorul nu consuma din puterea motorului? Daca e asa, ai descoperit perpetuum mobile. Bravo! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum