Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Inca unul ... partea a doua


Postări Recomandate

Dar care este ordinea in care se plateste: prima data asigurarile sociale + taxa asta de solidaritate si apoi impozitul sau prima data impozitul si apoi asigurarile sociale + taxa asta de solidaritate? 

Un pilot de avion nu este un salariat ci este considerat ca un fel de Persoana Fizica Autorizata (PFA) din Romania , adica el presetaza un serviciu si primeste banul deci el isi plateste asigurarile sociale + taxa de solidaritate.

 

P.S. Sper ca ii zic bine taxa de solidaritate. 

Editat de adrian_pic
Link spre comentariu

Nu contează ordinea că oricum toate sunt procentual aplicate la brut.

Ce taxă de solidaritate plătesc piloții din România ? Taxa asta există doar în Germania și a fost introdusă după unificare pentru a ajuta partea estică să se refacă și acum au uitat să o mai scoată, stai să vezi ce încântați or să fie românii când or să plătească și ei taxe de solidaritate după unirea cu Moldova.

Editat de eugenius
Link spre comentariu

Nu stiu, s-ar putea sa ramana cu mai putin, vad ca pe langa impozit si asigurari sociale au si o taxa de solidaritate in Germania. :)

Si nu stiu cum o fi si cu asigurarea de sanatate (care iar si-o plateste singur pilotul neavand statut de salariat si oricum el nu se multumeste cu ceva basic). 

Editat de adrian_pic
Link spre comentariu
Acum 23 minute, adrian_pic a spus:

Si nu stiu cum o fi si cu asigurarea de sanatate (care iar si-o plateste singur pilotul neavand statut de salariat si oricum el nu se multumeste cu ceva basic)

 

De ce crezi că nu ar fi mulțumit cu ceva basic, de la asta a plecat discuția nu ai auzit că de regulă piloții au o sănătate de fier și nu sunt găsiți cu boli. :)

 

P.S. Ar mai fi o întrebare anume cât plătesc cotizația la sindicat piloții de la Lufthansa, la cum stă sindicatul cu dinții în beregata managementului de acolo cred că taxa este destul de substanțială dar merita plătită.

Editat de eugenius
Link spre comentariu
Vizitator viobio

Salariu copilot la Wizzair , net 3800 euro / lună , angajează piloți in draci .

Comadat la Lufthansa , pe curse lugi , să zicem Frankfurt - Hong Kong , 11000 euro / lună salariu net .

Aceste date le am de la doi prieteni români care sunt angajați la cele doua companii.

Salariile pilotilor din SUA sunt printre cele mai mici din lume , un secund de la o companie low cost americană cîștiga net cam 2200..2400$/lună .

 

Editat de viobio
Link spre comentariu

http://www.aripi-argintii.ro/aparatdezbor.php?p=131

 

A se vedea pct. 5 - casca DASH . Pe vizor apar toate informatiile esentiale . Altitudinea nu lipseste , este in dreapta . Asta apropo de situatia in care pilotul n - a mai vazut din cauza soarelui frontal ce era afisat pe HUD . N - o fi avut casca ? o fi fost defecta ? ... n - o fi coborat si activat ( automat ) vizorul pilotul ? Asta nu ni se mai spune ... de parca ar fi fost datoria noastra sa facem etc .  Daca te apropii de sol , incepe sa sune alarma , si la casca auzi o voce feminina care repeta mecanic " altitudinea , altitudinea , altitudinea "  . N - ai cum s - o dezactivezi , alarma e si optica . Adica s-o vezi , chiar daca nu vrei . Vocea si ceilalti stimuli te scoala si din somn ...  Informatii destule , si prioritare . Ar  mai fi de comentat , pe ici , pe colo ... si anume prin partile esentiale . Asta este ...

 

2u4odxl.png

Editat de gauss
Link spre comentariu

Ce sa zic ... ar fi mult de discutat . E un interviu de televiziune , pentru consum in masa . In el sant si informatii interesante . Unele au circulat ... cum ar fi cea ca s - au procurat motoare NOI pentru MiG - uri . Si una care ar fi interesanta in context , cum ca un pilot ar fi apt cu 20 DE ORE ( mai putin ca o tura la ISU ) . Toata contabilitatea orelor din interviu se refera la ore totale , normal ar fi raportate la un an . Ceva socoteli in cazul accidentului ultim am facut mai sus ... ma rog , de om care sta la tastatura . Pacat de viata pilotului , acum in escadrila din ceruri . Asta este , situatia se vede altfel cand nu esti implicat . Sa speram ca lucrurile vor merge spre bine .

 

P .S . - interesanta argumentatia ca nu ne trebuie F - 35 . Doar F - 16 . Nimic despre ce mai e pe piata ... disponibil ACUM . IN EUROPA . Eurofighter , Gripen , Rafale ... cu pachet COMPLET si offset consistent - cel putin egal cu valoarea contractului . Banii ? ... leasing sau credit garantat guvernamental de vanzator , pe zeci de ani , cu dobanda mica ... nu banii in caciula , ca la F - 16 . Suedia ( si Anglia , concernul Gripen International ) a protestat la momentul deciziei , cerand sa fie analize si decizie in parlament . Dar asta e politica pentru liga mare , nu pentru forumisti . Amanunte sant publice in presa de - atunci ...

Editat de gauss
Link spre comentariu

Se pare ca vom mai cumpara de la portughezi inca 5 avioane F-16. Portughezii vor cumpara alte avioane de la americani (deci se pun bine cu ei) iar noi .... ne punem bine cu portughezii :85.

https://newsteam.ro/politica/romania-mai-cumpara-5-avioane-f-16-de-la-portughezi/21/07/2018/

Daca nu ne tine punga sa cumparam de la americani atunci ar trebui sa cumparam marfa europeana (Eurofighter , Gripen , Rafale). 

Editat de adrian_pic
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări