Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Inca unul ... partea a doua


Postări Recomandate

Din ce ai spus mai sus trag concluzia că trebuie luată în calcul și varianta unei probleme medicale, dacă spui că nu trebuia să coboare sub 50 m iar din ce se vede în filmare pare să fie mai jos, e posibil ca la momentul imaginii de mai jos pilotul să își fi pierdut cunoștiința.

 

 

cabluri.thumb.JPG.ab08f2abfbe51d69f502d56d8bd5f644.JPG

Link spre comentariu

Acela e finalul traiectoriei ... avionul e inclinat nefiresc , ca la virajul " in cutit " . Cred ca avionul era ( deja ) nepilotat , involuntar sau cedate comenzile . Accidente medicale se mai intampla ... comandorul Staiculescu a murit in camera de hotel . Si era sanatos tun ...

 

https://www.defenseromania.ro/capitanul-comandor-ion-staiculescu-a-decedat_591812.html

 

O chestie cu " limita de viteza " ... Yehuda Shafir , pilotul de incercare de la Elbit , Timisoara 2000 . MiG-29 Sniper ( modernizat la Aerostar ) . A se vedea de la minutul 6 ... mi - a inghetat sangele in vine . Eram acolo ... In fine , norocul e mare !

 

http://xaxadzen.ru/video/UeF4sDdZ6Lw

Editat de gauss
Link spre comentariu
Acum 7 ore, gauss a spus:

Acela e finalul traiectoriei ... avionul e inclinat nefiresc , ca la virajul " in cutit " . Cred ca avionul era ( deja ) nepilotat , involuntar sau cedate comenzile . Accidente medicale se mai intampla ... comandorul Staiculescu a murit in camera de hotel . Si era sanatos tun ...

 

Chiar sănatos tun și să mori subit nu poți fi, pentru un pilot este important ca vizita medicală să iasă bine iar medici români sunt reputați că sunt șpăgari.

Link spre comentariu

Ce sa zic ... cateva explicatii . Sanatos tun ... atat de sanatos pe cat pot aparatele , medicii si propriile simturi sa constate ca esti . Oamenii acestia ar fi trebuit sa fie . Viza pentru zbor se obtine de la Centrul de Medicina Aeronautica ... pe vremuri era o data pe an controlul ( obligatoriu ) si inca de cate ori era nevoie ( inainte de aplicatii , parada aeriana de 23 August etc . ) . Cel anual era foarte riguros , dura cateva zile , cu investigatii dupa efort , psiholog si alte chestii , analize la sange , unele atipice . Era o teroare pentru piloti , o adevarata sabie a lui Damocles . Piloti de MiG , care s - au dus fara emotii , au aflat ca nu vor mai zbura de loc . Altii ... trimisi la elicoptere , transport , TAROM sau la sol , functii administrative . In fine ... era atunci . In aceasta desfasurare erau si elemente mai putin evidente . Baza de selectie era mare , erau 3-4 piloti de fiecare aeronava . Scoala de la Boboc scotea absolventi in fiecare an . Acum ... nu reusim sa avem piloti de F-16 , care nu sant operative .

 

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/ancheta-dificila-in-cazul-mig-ului-prabusit-prima-ipoteza-privind-cauzele-tragediei.html

 

SI cate ceva despre pasari ... ipoteza nu este luata in calcul . Doar la televiziuni si pe forumuri . 

 

https://adevarul.ro/news/eveniment/de-nu-opereaza-fortele-aeriene-romane-avioanele-f-16-fighting-falcon-folosesc-continuare-batranele-periculoasele-mig-21-lancer-1_5b461b95df52022f751a677e/index.html

 

Link - ul 2 ... ma abtin de la comentarii . In fine ...

 

P.S. - citeam despre pilot , unul dintre cei mai buni ... Avea 36 de ani ... 450 de ore de zbor , din care 250 pe MiG . Parca nu suna bine ... 250 de ore se fac prin alte parti intr - un an ... la varsta aceasta 2500 de ore are un pilot mediu .Si se cam gandeste la alta ocupatie . Sau macar la alt loc de munca .

Editat de gauss
Link spre comentariu

Nu iau apărarea medicilor care mulți sunt (așa cum ai spus) șpăgari...dar corpul uman(mai ales corpul unui om supus unui stres, cum e cel al unui pilot de avion supersonic)...e  încă o mare necunoscută pentru medicii specialiști!

Totuși ...încă nu putem să spune că știm exact (100%)cum funcționează un ceier uman!Mai  sunt multe necunoscute ...care vor fi sau nu elucidate în viitor ...odată cu evoluția tehnicii  !

Editat de elmar
Link spre comentariu

Anii aceia sant de fapt un numar cu 2 cifre . Ca iesi pilot destul de tanar . Mai putin de 45 de ore pe an . De toate ... din scoala , unde nu e vorba de MiG ... cele de trecere de la escadrila ( dubla comanda etc . ) . Cate or fi de antrenament de lupta , acrobatie , zbor in formatie , noaptea si in conditii grele de zbor , trageri etc . ? Intrebarea e retorica , altii ar trebui sa dea raspunsuri . Si nu prea se vede luminita de la capatul tunelului . Repostez un link de mai sus :

 

https://adevarul.ro/news/eveniment/de-nu-opereaza-fortele-aeriene-romane-avioanele-f-16-fighting-falcon-folosesc-continuare-batranele-periculoasele-mig-21-lancer-1_5b461b95df52022f751a677e/index.html

Link spre comentariu
Acum 11 ore, gauss a spus:

P.S. - citeam despre pilot , unul dintre cei mai buni ... Avea 36 de ani ... 450 de ore de zbor , din care 250 pe MiG . Parca nu suna bine ... 250 de ore se fac prin alte parti intr - un an ... la varsta aceasta 2500 de ore are un pilot mediu .Si se cam gandeste la alta ocupatie . Sau macar la alt loc de munca .

 

După standardele NATO 250 de ore pe un aparat este puțin și sigur nu se recomandă să faci demonstrații și acrobații aeriene la "vechimea" asta.

 

Cât privește cât de bune sunt verificările medicale a curs multă cerneală și sa discutat despre un alt pilot Iovan.

Mai întâi a fost celebrul caz când acesta a ucis un infractor care încerca să îi pătrundă în casă și acolo au fost două semne de întrebare, de ce a folosit arma de vânătoare când avea și un pistol pentru autoapărare (dormea cu arma sub pernă ?) ăsta este primul semn că nu avea toate țiglele pe casă și al doilea semn de întrebare este de ce au acceptat judecătorii cazul ca fiind autoapărare când legea spune clar că apărarea nu poate fi mai violentă decât atacul în plus folosirea armei de vânătoare naște sigur altă speță penală. După ce toată povestea sa liniștit câteva luni mai târziu Iovan împușcă câinele vecinului pe motiv că la lătrat, cazul a scăpat atenției presei. În alte țări situația asta necesită un psiholog care să te învețe "angry management", dar omul era pilot și nu dădea bine la dosar o problemă din asta. Dacă era examinat serios și nu i se mai dădea verde la zbor accidentul din Apuseni nu se mai întâmpla unde se pare că a fost clar vina lui, el trăia bine mersi ca pensionar și trăia și fata aia care era asistentă.

Link spre comentariu

Cazul românesc e floare la ureche ...față de cel german, în care au murit  mult mai muți oameni ...iar medicii nu au fost în stare  să-și dea seama ce e în capul pilotului!Medicii intră în rutina examenului medical de zi cu zi ...și nu se mai obosesc să pună un diagnostic ostil clientului!( sau ...poate, o fi fost vorba și aici de corupție!?)

http://www.actualmm.ro/s-a-sinucis-ucigand-149-de-nevinovati-–-copilotul-german-a-prabusit-intentionat-aeronava-in-muntii-alpi-dupa-ce-l-a-blocat-pe-pilot-in-afara-cabinei/

Editat de elmar
Link spre comentariu

La povestea cu Germanwings mai sunt și niste straturi ascunse, Lufthansa tot avusese probleme cu grevele piloților și special crease Germanwings unde nu avea piloți din același sindicat cu cei de la Lufthansa pentru a rezolva problema, anume treptat începuse să își zboare mașinile inclusiv cele pentru Lufthansa cu piloți din afara sindicatului. Evident că era o tensiune imensă între cele două grupuri de piloți deoarece cei de la Lufthansa îi priveau pe ceilalți ca fiind spărgători de grevă.

Link spre comentariu

Ce să înțeleg că medicii erau din tabăra nemultumiților și l-au lăsat pe nebun să dea cu avionul de pământ?Cam dură răzbunarea ...pentr-o țară care se vrea civilizată și democrată!Așa ceva nu cred că se poate întâmpla în Ro ...cu tot  sistemul ăsta corupt!

Link spre comentariu
Acum 8 ore, adrian_pic a spus:

elmar este bugetar! Nu are habar ce inseamna sa nu poti pune o paine pe masa la familie din cauza unei concedieri. 

 

E stres și la bugetari cel puțin o dată la 4 ani :) elmar zice el ceva ce poate fi adevărat, în orice mare organizație inclusiv în multinaționale se formează familiuțe adică grupuri de persoane care se sprijină reciproc. Deci în scenariul propus de elmar se presupune că medici care aveau legături cu piloții din sindicat au slabit controalele asupra "spărgătorilor de grevă" în speranța că vor apărea evenimente care să discrediteze acest grup. Probabil că nu se așteptau la un eveniment așa major asta e sigur. Da asta poate fi o ipoteză, dacă ne uităm la istoria sindicatelor din SUA vedem că sa ajuns chiar mult mai departe.

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări