Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

SMPS 1 Kw pentru amplificator

Postări Recomandate

Salut,

As avea nevoie de sfatul si ajutorul vostru pentru construirea sursei de mai jos... am luat schema de pe alt forum, as vrea sa stiu daca a mai facut cineva aceasta sursa. Tensiunea de alimentare vreau sa o reduc de la +-95Vcc la +-70Vcc marind curentul pentru a obtine puterea respectiva.

Vreau sa mentionez ca sunt cam incepator pe partea de surse in comutatie, la partea de amplificare am facut cateva amplificatoare, ultimul fiind unul de 2x400W.

post-181851-0-11576000-1497598178_thumb.jpg

Multumesc.

Editat de ianny
Link spre comentariu

Buna seara,

Multumesc pt raspuns, am citit tot forumul lui dnul Maxente si acolo sunt o gramada de variante de scheme la care trebuie sa calculezi frcventa de rezonanta, in plus ca nu sunt detaliate construirea bobinelor si a trafurilor. Mie scheme de mai sus mi se pare destul de acceptabila ca si complexitate iar pe alte forumuri am vazut si o realizare practica a ei. Va rog frumos daca aveti alta schema functionala si testata sa o distribuiti.

PS: Din ce am citit SPMS autooscilante nu sunt recomandate pentru amplificatoare audio. Imi puteti explica va rog pe intelesul unui incepator.

O seara faina!

Link spre comentariu

Fa-o ca merge !

Sa o faci fara reactia aia negativa, n-ai ce sa faci cu ea mai ales in audio. Trebuie o atentie mai mare cand se face stabilizare si incepi sa te complici.

Ai aici arhiva cu schema si cablajele facute de mine, deci functionale

attachicon.gifSMPS.rar

Exista si o lista cu componentele necesare care sa se potriveasca perfect pe cablajul asta ? Macar acel trafo retea, trafo curent si bobinele de pe iesire ( miezurile + eventual carcasa )

Link spre comentariu

Trafu ala de retea care alimenteaza comanda e asta http://www.tme.eu/ro/details/tez10_d_15-15v/transformatoare-pcb/breve-tufvassons/tez10d23015-15v/