bogdan_bogdan889 Postat Iunie 5, 2017 Partajează Postat Iunie 5, 2017 Va salut . Am si eu o problema cu loganul 14mpi mai exact cu ac-ul baga rece dar cuplează si decupează compresorul in continu la interval de 1sec chiar mai puțin. Instalația e montată de mine am schimbat tot ce înseamnă instalație electrică. Grup de căldură suporți compresor si toate cele. A mers bine până sa spart radiatorul de ac . De atunci nu ii mai dau de cap. Poate ati intalnit asa ceva si aveti vreo idee. Link spre comentariu
yo9gcc Postat Iunie 5, 2017 Partajează Postat Iunie 5, 2017 Dar freon are cantitatea corecta? Un coleg avea aceleasi simptome la un Logan cumparat de nou s-a dus la service si avea presiunea mai mare decat trebuia in instalatie. Mai corect ar fi sa te duci la un specialist in domeniu. Link spre comentariu
PINTI Postat Iunie 5, 2017 Partajează Postat Iunie 5, 2017 (editat) Pentru un Logan 1,4MPI, ( motorul este de Clio 1,4), cantitatea de agent frigorific este de 650g. Revin cu o precizare: agentul frigorific se numeste R135a. Editat Iunie 5, 2017 de PINTI Link spre comentariu
bogdan_bogdan889 Postat Iunie 5, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 5, 2017 Problema la mine e ca nu stie cat sa bage. Eu am luat din dezmembrari instalația. De pe un Logan 2007 Link spre comentariu
PINTI Postat Iunie 5, 2017 Partajează Postat Iunie 5, 2017 (editat) Un aparat automat de incarcare freon, care se respecta, functioneaza in felul urmator; - dupa cuplarea celor doua furtune la instalatie se porneste aparatul - se alege din meniu tipul autovehiculului si modlul acestuia. In cazul acesta ; Renault Clio 1,4 MPI,. Este acelasi model pentru Logan 1,4 . Aparatul selecteaza automat cantitatea de freon care trebuie introdusa in instalatie, adica 650g pentru acest model - se da start la aparat In continuare aparatul executa automat mai multe faze: 1. Nestiind ce cantitate de freon mai exista in instalatie, aparatul extrage tot freonul existent. Nu il elibereaza in atmosfera. Se stie ca freonul este un inamic al stratului de ozon din atmosfera. 2. Dupa extragerea freonului din instalatie, aparatul face un test de esanteitate. Testul dureaza cca. 30minute. Aparatul se asigura ca circuitul este etans. Daca depisteaza o mica scapare in circuit, aparatul indica o eroare si aici se blocheaza. Nu mai merge mai departe. 3. Daca instalatia de climatizare trece si testul de etansaitate, aparatul injecteaza cantitatea prestabilita de agent frigorific. Operatia de incarcare dureaza cca un minut. Cantitatea de agent de racire injectata este strict cantarita de aparat si afisata pe display. Cu aceasta incarcarea instalatiei de climatizare este terminata. Pe timpul operatiei de incarcare motorul autovehiculului nu trebuie pornit. Pentru alte detalii va stau la dispozitie pe MP Editat Iunie 5, 2017 de PINTI Link spre comentariu
dorofteius Postat Iunie 5, 2017 Partajează Postat Iunie 5, 2017 Verificati GMV treapta 1. Daca acesta nu merge, presiunea pe inalta creste si va decupla compresorul. Link spre comentariu
bogdan_bogdan889 Postat Iunie 5, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 5, 2017 Ce sa va zic cand pornesc Ac pleaca GMV dar nu stiu in ce treapta o sa verific maine . O sa inversez mufele intre ele. Pt domnul Pinti . Am fost la mai multe service din Pitești uni au făcut cum ati menționat dv. Alți nu. Ultima oara am fost la cei care au băgat prima oară freon cand am montat instalația. Dar nu stiu ce sa zic ă mers perfect până am schimbat radiatorul de freon cu rezervor cu tot. Acum e o nebunie maine anulez senzorul de ac sa vad cum face. O sa leg compresorul direct de la baterie sa vad si pe asta. Link spre comentariu
dorofteius Postat Iunie 5, 2017 Partajează Postat Iunie 5, 2017 (editat) Nu lega compresorul direct. Riscul este prea mare sa il spargi. Da, anuleaza senzor de inalta, iat apoi de joasa pe rand, dar nu il tine mult asa, ca riscul este mare sa crapi compresor sau condensator. Macar stii dupa aia pe ce parte ai problema. Inalta sau joasa. Daca ai avea pe undeva, la cineva un canclip, ti-ai da seama mai usor unde este problema. Gmv normal pleaca in treapta joasa. Daca porneste, nu e problema de la el. Editat Iunie 5, 2017 de dorofteius Link spre comentariu
bogdan_bogdan889 Postat Iunie 6, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2017 Am luat astăzi cam tot la puricat. Senzorul de presiune e bun lucrează. Ce am gasit si sunt nedumerit ,am inversat mufele ce alimentează GMV si nu mai declanșaza doar cand e motorul subturat la plecările de pe loc. Poate aveti idee acele mufe cum vin. Este una verde si una neagră ce intră în GMV Link spre comentariu
t0rquemada Postat Iunie 6, 2017 Partajează Postat Iunie 6, 2017 (editat) Ai Logan I ph1 sau ph2 ? (cu galben Logan I ph2 1,4MPi) Verifici mufele de la 262 și 321 să nu fie inversate (care are masă pe pinul 2(scrie pe mufă) e GMV) Verifici cantitatea de freon conform documentației oficiale nu după ureche. Editat Iunie 6, 2017 de t0rquemada Link spre comentariu
bogdan_bogdan889 Postat Iunie 7, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 7, 2017 (editat) Logan 2005 . E modificat de mine ca parte fata si spate model 2010. Instalația electrică toată e luată de pe Logan 2008 cu ac . Si restul componentelor tot cam din 2007 2008. GMV si radiatorul nu stiu ce an de fabricatie are sau ce model . Maine o sa verific după schemele date de dv. Acum sunt la serv scriu de pe telefon si nu am acces sa vad pozele. Deci instalația de ac nu e standard . E luată din dezmembrari cum am menționat mai sus. Am inversat mufele ieri si nu mai declanșaza acum e bine. Baga rece ok. Editat Iunie 7, 2017 de bogdan_bogdan889 Link spre comentariu
PINTI Postat Iunie 7, 2017 Partajează Postat Iunie 7, 2017 (editat) Nu puteai sa spui in prima postare despre aceste modificari? Sincer nu inteleg.....??!!??!! Cred ca este o epidemie pe acest forum. Toata lumea vrea sfaturi, ..informatii,.. caracteristici....detalii...chichite...morti...raniti... Rar sunt cei care au nevoie de ceva si posteaza concret aceasta cerinta. Marea majoritate spun cateva cuvinte si atat. Sunt unii care nu se mai obosesc sa mai scrie decat "ajutor tv..xyz". A scris titlul topicului si considera ca este suficient. Asteapta acel "ajutor". Acum incepe circul: Incep sa se posteaze: ...diverse pareri,.... diverse idei,.. multe contre...diverse divergente mai vechi...Si asa se duce de rapa calitatea tehnica a topicului. Si ca sa fie totul complet.....initiatorul nu intervine pentru a da mai multe lamuriri sau..... nu mai intra pe forum deloc. THE END Editat Iunie 7, 2017 de PINTI Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iunie 7, 2017 Partajează Postat Iunie 7, 2017 (editat) Din pacate unii se limiteaza in a spune, doar pe scurt ce-i doare . Lasa pe altii sa ghiceasca de ce sufera. Cel mai bine ar fi sa se adreseze unui meserias adevarat care sa-i spuna ce probleme sint si sa-i si rezolve problema. Editat Iunie 7, 2017 de GEO 53 BN Link spre comentariu
bogdan_bogdan889 Postat Iunie 7, 2017 Autor Partajează Postat Iunie 7, 2017 Am menționat în primul post faptul că instalația de ac e montată de mine. Nu vad care e problema . La ce meseriași sunt prin service lasa de dorit. Eu am spus clar ce defect am si am completat faptul că am gasit si rezolvarea. Sunt ok schemele date de colegul mai sus. Va multumesc pentru colaborare si intelegere. Nu trebuie sa va supărați pentru un nimic. Se poate închide acest subiect. Multumesc celor care m au ajutat. Link spre comentariu
PINTI Postat Iunie 7, 2017 Partajează Postat Iunie 7, 2017 (editat) Nu trebuie sa te superi. Ai cooperat destul de mult. Ma refeream la alti useri. Editat Iunie 7, 2017 de PINTI Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum