gigawat Postat Mai 27, 2017 Partajează Postat Mai 27, 2017 Va salut,am facut schema din datasheet al acestui integrat si spre uimirea mea nu merge,sunt incepator sa-i spun asa si problema este ca se aude ca si cum s-ar intrerupe la un volum mic iar daca urc volumul distorsioneaza foarte rau. Componentele pe iesirea audio sunt o rezistenta de 4,7k si un condensator de 1uF.Am incercat si cu 4,7ohm(am vazut pe google) face la fel;am schimbat si condensatorii cu polarizati,nepolarizati,cu valori mai mari mai mici insa problema este aceiasi pe ambele canale.Semnal ii dau dintr-un telefon. Ca sursa de alimentare am folosit prima data atx de pc 12v.Apoi am urcat la 19v crezand ca e alimentarea problema insa face exact la fel. Sunt in ceata total,ce-ar trebui sa schimb? Link spre comentariu
Mircea Postat Mai 27, 2017 Partajează Postat Mai 27, 2017 Poate ar fi bine sa pui schema si poze cu realizarea. Pare a avea alimentare simetrica, deci aplicati +/-15V minim. Acum realizez ca poate nu stiti ce-i o alimentare simetrica. Link spre comentariu
George Postat Mai 27, 2017 Partajează Postat Mai 27, 2017 Cred ca ai folosit alta schema nu pe cea din datasheet. Link spre comentariu
Shambala Postat Mai 27, 2017 Partajează Postat Mai 27, 2017 Daca s-a folosit o sursa de PC inseamna schema alimentata nediferential, cu (-) la masa si cu C-uri pe iesiri, dar acestea trebuie sa fie nu de 1uF ci de minim 1000uF. Link spre comentariu
gigawat Postat Mai 27, 2017 Autor Partajează Postat Mai 27, 2017 Multumesc de raspunsuri,acum am observat ca schema mea este cu alimentare simetrica asa-i? In cazul meu ce schema cu alimentare asimetrica as putea incerca? Multumesc anticipat. Link spre comentariu
George Postat Mai 27, 2017 Partajează Postat Mai 27, 2017 Cauta pe internet o schema fara -Vcc. Link spre comentariu