diamant Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 (editat) Salut, am un scuter kymco agility city de 50cmc.De 3 ani ma straduiesc sa-l repar .Nu-i gasesc rezolvarea. Problema:Iarna(sau sub 10 grade)cand se raceste repede porneste repede, desi parerea mea este ca tot invarte cam mult si greu electromotorul. Vara(sau peste 20 grade) este tricky.Porneste repede dimineata, dar daca l-am oprit si incerc peste 10 min nu vrea nici cu slujbe, invarte electromotorul dar nu porneste.Daca-l las in jur de 30min-1 ora(in functie de temp de afara)porneste. Acum, am schimbat filtru aer si uleiul regulat, bujie noua origine.Totul este original pe scuter.Are 6000 km, dar imi face asa de pe la 2000. Am desfacut carbelitoru si am curatat cu presiune de apa si aer tot.Am refacut reglajele dupa info site kymco.Am reglat culbutori conform specs.Are scanteie in parametrii.Daca porneste merge frumos si accelereaza ok,nu se inneaca ,nu se opreste, nu intrerupe in mers.Nu trage aer fals pe la imbinari .Socul functioneaza in parametrii, verificat cu alt soc nou. Ce mama lu kim jong un are? Alta problema ar fi ca vibreaza cam tare motorul in functionare fata de alte tipuri de scutere iar zgomotul facut de motor este mai puternic. Si mai am o rugaminte pentru admin.Va rog sa aveti in vedere ca exista si moto si este in expansiune, deci puneti in titlul sectiunii si MOTO. Editat Mai 9, 2017 de diamant Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 (editat) Daca la temperatura ridicata porneste foarte greu, inseamna ca se ineaca de la benzina evaporata din carburator, pe perioada de stationare, acest fenomen era prezent si la Dacia. Editat Mai 9, 2017 de miron1947 Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 (editat) Sa ii scoti bujia cand nu mai porneste si vezi daca e afumata, impuscata sau uda. Editat Mai 9, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
riderinblack Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 Daca nu e de la carburaie incearca si cu un alt CDI. Link spre comentariu
diamant Postat Mai 10, 2017 Autor Partajează Postat Mai 10, 2017 (editat) Asta cu benzina evaporata si ca se inneaca sincer nu o inteleg. Ce problema ar putea avea CDI-ul daca dupa pornire merge perfect si nu face nici un fel de figura in turatii sau la tractiune. Daca este cald afara si o pornesc imediat ce am oprit-o sau max 5 min porneste ;la sfert; daca incerc dupa cele 5 min incepe sa porneasca mai greu iar catre 15-20 mai deloc. Repet totul tine de temperatura, cu cat se raceste mai repede am sanse sa pornesca mai repede, altfel dau foarte lung la buton. Exemplu:Merg la supermarket sa cumpar ceva.Ies peste cam juma de ora si nu porneste nici cu slujbe, afara 20 grade. Merg la supermarket sa iau ceva.Ies peste 30 min si porneste bine(nu perfect), adica invarte de cateva ori.Afara sunt 10 sau sub grade. Vreau sa merg la supermarket sa iau ceva...raman cu dorinta.Afara sunt 30 grade sau peste. In toate cazurile electromotorul si bateria isi fac datoria. In toate cazurile daca pornesc motorul si-l opresc dupa ce se incalzeste bine la repornirea imediata porneste la sfert. Nu vreau sa schimb piese aiurea si sa nu inteleg de unde ar fi problema ci sa repar , dar pentru asta este nevoie de ceva teorie si singur nu am reusit.Asta este motivul pentru care am scris aici. Scuterul este complex fata de ce bicicleta cu pedale am mai avut eu inainte si nu stiu exact rostul si rolul fiecarei chestii componente. Am reusit sa imi repar masina singur dar astea cu carburatie sunt mai ciudate. Bujia arata bine in toate cazurile, nu este afumata sau uda. Editat Mai 10, 2017 de diamant Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 Asta cu benzina evaporata si ca se inneaca sincer nu o inteleg. Draciile astea noi nu stiu cum merg,dar la vechile dacii se cam intampla din cauza amestecului foarte bogat sa nu porneasca.Era benzina evaporata din carburator in admisie,peste cea venita din jiglere in timpul pornirii.La scutere nu ma bag,pt ca nu stiu.Poate ti-a scapat ceva la reglajul carburatorului,si tot de la amestec sa ti se traga.Faptul ca l-ai suflat/curatat,e necesar,dar nu si suficient. Link spre comentariu
diamant Postat Mai 10, 2017 Autor Partajează Postat Mai 10, 2017 Neee...cade si supozitia asta.Facea la fel si inainte sa-l desfac+curat cu presiune+reglajul este standard si nu este dupa ureche ci am folosit teoria furnizata chiar de kymco pe site. Probabil ca problema mea se naste de la carburator dar este doar de pornire, deorece repet nu face nici o alta figura dupa ce a pornit. Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 Asa cum am spus,n-am experienta la draciile astea,dar daca e pe benzina,atunci ori cu scanteia ori cu benzina are probleme ca sa nu porneasca in conditiile expuse.Are bobina de inductie sau e pe magnetou? Link spre comentariu
dany_cta Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 pornirea la cald face figuri cand jocul la supape este incorect, prea mic. Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 jocul la supape este incorect Motorul in doi timpi, n-are supape. Link spre comentariu
dany_cta Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 Am reglat culbutori conform specs. Motorul in doi timpi, n-are supape. Nu cred ca vorbim de un motor in doi timpi. 50cc-urile sunt majoritatea in 4 timpi acum si chiar a specificat ca a reglat culbutorii, care culbutori daca e in 2T ?? Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 Intrebam de bobina,pt ca am intalnit situatie asemanatoare,si dupa schimbare,totul a fost ok. La masurare,n-a fost nimic concludent. Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 (editat) Nu cred ca vorbim de un motor in doi timpi. 50cc-urile sunt majoritatea in 4 timpi acum si chiar a specificat ca a reglat culbutorii, care culbutori daca e in 2T ?? Da, am confundat cu comentariul despre turometrul universal. Scuze. Editat Mai 10, 2017 de miron1947 Link spre comentariu
kinderu56 Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 acelasi lucru lam patit si eu si cu 2T SI cu 4T iau o compresie si la cald si la rece cea mai buna compresie este la rece, dimineata eu la ambele tipuri de motoare 2T si 4T a fost nevoie de segmentare la rece porneste bine ca nu este cilindru dilatat la cald cand se dilata nu mai ai compresie si lulu nu o mai ia ,incearca cand nu vrea sa porneasca la automat ia incearca sa il pornesti din pedala, daca pornestie din pedala nu mai umbla nicaieri bagai set si ai rezolvat problema Link spre comentariu
diamant Postat Mai 10, 2017 Autor Partajează Postat Mai 10, 2017 Pedala am scos-o cu tot cu rack deoarece arata urat si mai si zbarnaie .Cu ceva timp in urma ma straduiam sa o pornesc si dadeam la pedala in draci pana am rupt bucata aceea din capac care oprea semiluna intr-un punct la intoarcere, astfel ca a devenit obsolete. Tocmai mi-am adus aminte ca reuseam sa o pornesc la pedala la peste 30 grade doar accelerata dar asa pornea din prima pedala. Problema este ca era aproape imposibil sa o pornesc din pedala si sa tin si acceleratia deoarece blocam pedala de fiecare data(asa am si rupt chestia aia in capac).Am folosit un carlig sa tina acceleratia si astfel porneam.Dar era foarte complicat si urat, se uita lumea la mine instant cand pornea acelerata. Am tester pentru compresie dar nu stiu exact cat trebuie sa arate min-max.Fiecare are o parere dar am inteles ca sunt diferente majore intre motoare iar pe situl kymco nu gasesc aceste detalii. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum