Duban Mihai Postat Mai 2, 2017 Partajează Postat Mai 2, 2017 (editat) Am o statie Motorola cp040 la care mi s-a dus dracu incarcatorul (nu ma intrebati cum ca ma fac de ras ) .... Sa cumpar altul second hand nu gasesc ... si nou costa mai mult decat costa statia deci nu renteaza ! Pana gasesc unul SH prin targ pot sa gasesc vreo solutie sa incarc dracia fara sa-mi bubuie bateria prin casa ????? Are 3 pini de incarcare pe spate am observat ca sunt 2 minusuri si un + (sper sa nu ma insel ) asa arata : https://www.google.ro/search?q=motorola+cp040&tbm=isch&imgil=rM82FGCciqpx7M%253A%253BvNc1_XcnQSW-KM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fluiton.com%25252Fmotorola-cp040-review%25252F&source=iu&pf=m&fir=rM82FGCciqpx7M%253A%252CvNc1_XcnQSW-KM%252C_&usg=__Xfm3BBFMJOXKWiRSdW54Kf1bdLU%3D&biw=1366&bih=638&ved=0ahUKEwibz8LK29DTAhXNaVAKHUILDvIQyjcIXg&ei=GjkIWZvaDs3TwQLClriQDw#imgrc=AtF02HL63yXa1M: Editat Mai 2, 2017 de Duban Mihai Link spre comentariu
kinderu56 Postat Mai 2, 2017 Partajează Postat Mai 2, 2017 depinde de ce tip de baterie ai ele vin cu NI-MH DAR POSIBIL SA AIBA SI LI ION verifica ce baterie este daca este NI-MH poti folosi schema asta http://www.instructables.com/id/simple-Ni-Cd-battery-charger/ daca este li ion este mai complicat dar nu imposibil Link spre comentariu
Ticu Postat Mai 2, 2017 Partajează Postat Mai 2, 2017 Pai in link zice ca-i Li-Ion. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Mai 2, 2017 Partajează Postat Mai 2, 2017 originala este Motorola CP040 NNTN4851A 7,2V 2300mAh NiMH iar cea pe lithiu este COMPATIBILA http://www.radio-solutions.co.uk/motorola-cp040-slim-li-ion-1600-mah-battery-nntn4970.html Link spre comentariu
Vizitator Mihai Duban Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 I-mi cer scuze pentru ca nu am mai raspuns o vreme (am fost foarte ocupat) pana la urma statia portabila o sa o fac fixa in masina ... Ma poate ajuta cineva cum sa reduc din tensiunea de la priza de bricheta la 7,2 cat are baterria ??? Cred ca totusi e mult sa scot direct din priza auto (unde e ~14,40 cand merge masina ) Link spre comentariu
validae Postat Mai 10, 2017 Partajează Postat Mai 10, 2017 Folosești un stabilizator reglabil LM317 căruia îi stabilești tensiunea de ieșire prin divizor rezistiv.Se găsește pe net un calculator online unde afli exact ce valori să folosești în funcție de tensiunea de ieșire dorită, dar poți pune și o rezistență fixă de 180 Ohmi între pinul Out și pinul Adjust, iar între Adjust și masă un potențiometru semireglabil de 5k pe care-l reglezi până obții tensiunea dorită, apoi înlocuiești potențiometrul cu o rezistență de valoare cât mai apropiată. Link spre comentariu
Vizitator Mihai Duban Postat Mai 11, 2017 Partajează Postat Mai 11, 2017 Multumesc frumos Link spre comentariu
Vizitator Mihai Duban Postat Mai 12, 2017 Partajează Postat Mai 12, 2017 Am vazut ca nu se intampla nimic deosebit daca o conectez "pe direct" la priza masinii pentru intervale scurte de timp ... Exista riscuri daca lucrez cu ea asa ? Link spre comentariu
validae Postat Mai 12, 2017 Partajează Postat Mai 12, 2017 Bineînțeles că e riscant să alimentezi cu tensiune mult mai mare.Ce scrie pe încărcătorul defect ? O poză clară cu eticheta ar fi mai edificatoare. Link spre comentariu
Duban Mihai Postat Mai 12, 2017 Autor Partajează Postat Mai 12, 2017 maine pun o poza cu eticheta acumulatorului .... Link spre comentariu
Ticu Postat Mai 13, 2017 Partajează Postat Mai 13, 2017 Ce scrie pe încărcătorul defect ? O poză clară cu eticheta ar fi mai edificatoare. Incarcatorul nu mai exista (postarea 1), doar 3 pini pe carcasa statiei. Link spre comentariu
diamant Postat Mai 13, 2017 Partajează Postat Mai 13, 2017 S-ar putea sa am eu acest incarcator nou.Trebuie sa caut. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum