miron1947 Postat Mai 7, 2017 Partajează Postat Mai 7, 2017 (editat) Motorul in doi timpi, are o scanteie la fiecare tura, motorul in patru timpi, are o scanteie la fiecare doua ture. Acolo este alta problema(posibil o lipitura rece), nu numarul scanteilor pe tura, care este mai mare la cel in doi timpi.. Editat Mai 7, 2017 de miron1947 Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Mai 7, 2017 Partajează Postat Mai 7, 2017 (editat) Mare lucru ,daca nu avea-i prin carcasa acces al acel potentiometru. Ce spune colegu Miron este perfect adevarat cu numarul de scantei. Editat Mai 7, 2017 de pop_ady44 Link spre comentariu
QQme Postat Mai 7, 2017 Partajează Postat Mai 7, 2017 Corect nr.de scantei,dar tineti cont si de nr. de cilindri. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Mai 7, 2017 Partajează Postat Mai 7, 2017 (editat) Da sigur, dar oare chinezi nu so gandit la asta? Eu cred ca este reglabil din acel potentiometru.Dar asa suntem noi ne place sa intindem povesti pentru nimic . Editat Mai 7, 2017 de pop_ady44 Link spre comentariu
Vizitator balis.mihai Postat Mai 7, 2017 Partajează Postat Mai 7, 2017 Eu nu am oscilatie in indicator, doar ca nu arata turatia maxima corect Link spre comentariu
Vizitator balis.mihai Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 Deci pana la urma ce as putea sa fac? Link spre comentariu
dany_cta Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 Sa te apuci de treaba, ai primit destule sfaturi deja, mai mult de atat a mai ramas doar sa iti rezolve cineva telepatic problema. Link spre comentariu
riderinblack Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 Eu daca as fi in locul tau as comanda un alt bord, chiar mai scump, iar pe cel actual l-as scoate la vanzare. Facand diferite modificari la el risti sa-l defectezi si, in final, tot la bord nou ajungi.... Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 Cam asta incercam sa-i explic in postarea #8.Daca avea posibilitatea de a fi modificata secventa de numarare,nu ma indoiesc ca fabricantul nu ar fi scos-o in evidenta in specificatiile tehnice.Si cum prin rotirea unui semireglabil intern, aceasta modificare nu e posibila(fie si numai pt ca dupa asta se cere recalibrare),mi se pare de bun simt sfatul de mai sus. Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 (editat) Deci pana la urma ce as putea sa fac? Daca nu dispuneti de ceva abilitati si dotare este aproape imposibil. Pentru al aduce in parametrii, trebuie desfacut montajul, prelevata schema si apoi se poate adopta o solutie, dar pentru a fi calibrat corect, aveti nevoie la intrarea de impuls(dupa atenuator) de un generator care sa genereze 150Hz pentru 9000rpm sau 200Hz (pentru 12000rpm), daca motocicleta este cu motor in doi timpi si monocilindru. Editat Mai 9, 2017 de miron1947 Link spre comentariu
Vizitator balis.mihai Postat Mai 9, 2017 Partajează Postat Mai 9, 2017 va multumesc pentru sfaturi! topicul se poate inchide. Link spre comentariu
Vizitator balis.mihai Postat Mai 11, 2017 Partajează Postat Mai 11, 2017 (editat) revin cu poze ale placii si 2 posibile rezolvari: ma gandeam sa fac un generator de frecventa cu un ne555 sa il reglez la 200 hz pentru o turatie maxima de 12000rpm(schema de aici am luat-o http://www.electroschematics.com/5834/pulse-generator-with-555/ ) si sa imi calibrez turometru cu el sau sa fac alt pcb tot cu ne555 ,mai exact cel de aici http://www.arduinotehniq.com/old/RPM/RPM.htm poze ala placii (fata+spate): https://www.dropbox.com/s/mgfqklkf35r3y3b/poze%20placa.rar?dl=0 Astept pareri. Editat Mai 11, 2017 de balis.mihai Link spre comentariu
gabitzu2006 Postat Mai 11, 2017 Partajează Postat Mai 11, 2017 https://elektrotanya.com/?q=hu/content/fosti-150t-18-tachometer-nem-muekoedik vezi aici daca cunosti limba...parerea mea e ca e o schema ”clasica” ce pur si simplu realizeaza o integrare a impulsurilor si semnalul rezultat il aplica unui indicator cu ac. nu stiu sigur, dar s-ar putea rezolva problema din acel potentiometru. incearca in felul urmator: marcheaza pe corpul semireglabilului cat mai exact pozitia cursorului, cu un marker ceva. apoi iti va trebui un turometru etalon, ca sa reglezi din acel semireglabil pana ambele turometre iti indica la fel...cam la asta m-am gandit eu, asa rapid (asta ca sa nu intrebe vreunul: te-ai gandit mult inainte? ) Link spre comentariu
Vizitator balis.mihai Postat Mai 11, 2017 Partajează Postat Mai 11, 2017 (editat) am masurat cu aparatu si am 31.1 k , si la chestia cu turometru etalon m-am gandit si eu , dar nu am de unde sa iau unu pentru motor in 2T , si chestia cu potemtiometru ala sigur o sa faca ceva.. Editat Mai 11, 2017 de balis.mihai Link spre comentariu
kinderu56 Postat Mai 16, 2017 Partajează Postat Mai 16, 2017 uite si aici http://skuterowewyprawy.eu/obrotomierz-skuter-cp1005 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum