Darius_Tm Postat Aprilie 7, 2017 Partajează Postat Aprilie 7, 2017 (editat) Buna Doresc sa folosesc o pompa vacum pentru prinderea materialului pe masa cu vid . Am gasit la cineva o pompa https://www.elektror.de/en/product/SD6 in stare foarte buna dar avea motorul ars . Am mers la bobinat unde mi s-a aratat ce bine lucreaza ei si cum vor folosi materiale de calitate . Am ajuns acasa , l-am asamblat si dupa ce l-am pornit am observat ca nu trage asa tare .......orcum mai tare decat la aspirator . Am montat un manometru si cred ca 150 mbar indica . Daca pun o bucata de mdf pe gura unde trage el ramane acolo dar nu este nici greu de dat jos . Editat Aprilie 7, 2017 de Darius_Tm Link spre comentariu
mihaighe Postat Aprilie 7, 2017 Partajează Postat Aprilie 7, 2017 Au bobinat motorul trifazat sau monofazat? Link spre comentariu
Darius_Tm Postat Aprilie 7, 2017 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2017 (editat) trifazat , au zis ca au pus aproximativ 2.5 kg de sarma Editat Aprilie 7, 2017 de Darius_Tm Link spre comentariu
mihaighe Postat Aprilie 8, 2017 Partajează Postat Aprilie 8, 2017 Acum depinde cum au desfacut motorul cand au scos sarma veche: uni se chinuie si taie frumos (dar f greu) cu o dalta alti ard bobinajul cu o flacara pana se coace lacul si sarma iese usor,dar de odicei asa se arde si o parte din lacul de pe tolele statorice astfel scade puterea motorului asta este parerea mea. Link spre comentariu
Darius_Tm Postat Aprilie 8, 2017 Autor Partajează Postat Aprilie 8, 2017 ar trebuie sa il demontez si sa ii verific turatia la motor ? manometru indica 150 mbar iar pe eticheta de pe motor scrie 300 mbar. (se poate vedea si in link-ul de mai sus ) Link spre comentariu
florianmro Postat Aprilie 10, 2017 Partajează Postat Aprilie 10, 2017 Posibil ca nu s-a folosit sarma de diametru corespunzator. Nu are legatura cu lacul de pe tole chiar daca bobinajul anterior a fost indepartat prin ardere cu flacara . Link spre comentariu
dany_cta Postat Aprilie 15, 2017 Partajează Postat Aprilie 15, 2017 Ca sa dai vina pe puterea motorului in primul rand trebuie sa il duci in maxim. Se opreste si nu mai poate ? Daca motorul invarte inseamna ca nu acolo e problema. Eu as incerca sa ii bag cateva picaturi de ulei pe admisie, ajuta la compresie si uleiul ala nu poate decat sa il arunce afara. La tot ce este cu aer (atata timp cat nu este compresor si il folosesc la vopsit) uleiul ajuta. Dar ca sa inteleg mai bine: deci ajungi la 150mbar pe manometru chiar daca pe utilaj scrie 300mbar, deci face vaccum mai puternic decat pe eticheta, care e problema atunci ? Sigur nu ai pierderi mari pe la garnituri pe traseu sau chiar sub placa de mdf ? Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 15, 2017 Partajează Postat Aprilie 15, 2017 Asa cum spune si @florianmro,mai degraba problema e sirma de bobinaj cu diametru mai mic. Ar trebui masurat diametrul sirmei de bobinaj. Turatia motorului nu se poate modifica ,asa cum banuieste @Darius_Tm. Puterea motorului este trecuta pe placuta la fel si curentul luat de motor. Link spre comentariu
morarul Postat Aprilie 15, 2017 Partajează Postat Aprilie 15, 2017 ,,Dar ca sa inteleg mai bine: deci ajungi la 150mbar pe manometru chiar daca pe utilaj scrie 300mbar, deci face vaccum mai puternic decat pe eticheta, care e problema atunci ? Sigur nu ai pierderi mari pe la garnituri pe traseu sau chiar sub placa de mdf ?" Corect explicat! Verifica in primul rand, daca manometrul respectiv indica bine, cu un alt manometru martor. Daca este asa, atunci verifica sa nu ai pierderi de presiune (subpresiune/vacuumare) in instalatia utilajului folosit de tine. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum