Miki Spaga Postat Aprilie 7, 2017 Partajează Postat Aprilie 7, 2017 Va salut, Am nevoie de putin ajutor din partea voastra. Am in momentul de fata 2 Alpine MRV 1000 V12. Amplificatoare auto. Sper sa fac rost in viitor de 4 (ideal). Niste date despre el ar fi urmatoarele : 12V ~ 14.4V, 60A cca. 300-400W RMS @4 ohmi, 12V. Vreau sa-mi fac un setup care sa-mi permita evident sa misc lustrele vecinilor de la 1 km distanta (hihi) dar care sa poata sa si stranga de ce nu, ceva premii pe la competitii. Partea de constructie a incintei, difuzoare, s.a. o las pentru mai tarziu si pentru alt topic. Din ce am vazut, anumiti pasionati de prin state, spun pe forumuri (posturi destul de vechi), ca au reusit sa scoata niste date destul de impresionante. Cu mult peste specificatiile constructorului. Am citit pe acolo si spuneau ca e stabil chiar si in 2 ohmi, ca au "stors" din el undeva la peste 800 W RMS. Nu stiu daca e adevarat, dar constructia lui e destul de solida fata de generatiile actuale. Ce anume trebuie sa schimb, la instalatia electrica, sa poata sa permita in prima faza (dor cu cele 2 in functiune) functionarea optima si anume 14.4 V continuu? O sa fie destul doar instalarea unor condensatori destul de maricei ca si valoare? Trebuie sa schimb si alternatorul la masina? Orice sfat sau parere ma ajuta. Cine nu are totusi o remarca relevanta de facut, il rog frumos sa se abtina. Multumesc anticipat. Link spre comentariu
Shambala Postat Aprilie 7, 2017 Partajează Postat Aprilie 7, 2017 Calculezi si tu puterea totala de iesire, adaugi cam 30-40% diferenta de randament si obtii puterea trasa din 12V. In principiu da, se schimba si alternatorul si bateria cu unele capabile de curent mult mai mare, se adauga o a doua baterie (tot de curent mare) si se folosesc 1-2 condensatori f. mari - gen 20F. Exista si alternatoare si baterii dedicate pt competitii de car-audio. Ca trebuie folosite cabluri de alimentare groase, pt curenti mari banuiesc ca stii. Link spre comentariu
Miki Spaga Postat Aprilie 7, 2017 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2017 Detaliul legat de cabluri da. Link spre comentariu
George Postat Aprilie 7, 2017 Partajează Postat Aprilie 7, 2017 Exista ............baterii dedicate pt competitii de car-audio. Baterii Deep Cycle. Link spre comentariu
dany_cta Postat Aprilie 7, 2017 Partajează Postat Aprilie 7, 2017 (editat) Doua alternatoare mari, zbori compresorul de AC si pui alternator in loc, schimbi totul ce ar consuma curent cu ceva mai economic (becuri led, etc..). Fiecare amplif cu condensatorul de minim 2farazi. Nu ne-ai zis despre ce masina si motorizare este vorba. Eu am mers o buna perioada in tinerete cu aprox 1000w rms cu doua tuburi de bass de 30 si pana la lustrele vecinilor de la 1km zbura luneta spate, care pe bass se umfla 2-3cm. Geamurile vecinilor apropiati vibrau bine, ieseau babele in strada strigand "cutremur".. Cu siguranta era prea mult, exagerat si la output si la preturi la tot si la sacrificii.. la 4x800w.. nu vad rostul. Editat Aprilie 7, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
Miki Spaga Postat Aprilie 10, 2017 Autor Partajează Postat Aprilie 10, 2017 (editat) Cand o sa ma restabilesc in tara, probabil o sa iau unul din cele 2 Mondeo-uri break ale tatalui meu (MK1). Care o sa piarda totul mai putin scaunele fata (ideal o sa vreau sa-i trag perete despartitor). Vis pt mine ar fi sa le bag in VW Lupo. Dar in cazul asta raman in actualele 2 ca sa nu raman doar cu sasiul in brate. In orice caz, masina odata ajunsa la stadiul asta, nu o sa mai fie masina de zi cu zi. Ar fi indicat sa caut o duba? E mai indicat banuiesc sa duc grija doar a parbrizului? Editat Aprilie 10, 2017 de Miki Spaga Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum