spyry Postat Martie 11, 2017 Partajează Postat Martie 11, 2017 Salutare meseriasi.Am pe masina o instalatie gpl care nu mai vrea sa indice nivelul de gaz din butelie ,dupa ce am desfacut senzorul de pe butelie am constatat ca acesta este compus dintr-un rotor care are montat pe el un magnet pe partea dinspre butelie iar pe partea dinspre montajul electronic are un semicerc de culoare alba care trece prin dreptul unor ,,fotorezistente ''cred ca sunt ,sau nu stiu eu ce sunt ,in final in acest montaj intra 3 fire unul rosu +;unul negru -;si unul verde ,probabil iesirea din acest senzor care merge la cutiuta de la bord din care se da pe gaz sau pe benzina si unde are si ledurle indicatoare de nivel., daca pun un potentiometru de 10k intre masa si firul verde ,pe masura ce micsorez rezistenta ledurile se aporind unul cate unul pana la maxim asta dovedind ca problema vine de la sezor ,intrebarea mea este daca acelea sunt fotorezistente sau niste senzori magnetici .Mentionez ca instalatia este Italiana firma Milano. Link spre comentariu
PINTI Postat Martie 11, 2017 Partajează Postat Martie 11, 2017 Daca pe acel rotor se afla un magnet, atunci aceia sunt senzori magnetici de tip Hall. Link spre comentariu
spyry Postat Martie 11, 2017 Autor Partajează Postat Martie 11, 2017 Ok in cazul acesta ce poate fi defect de nu mai functioneaza ,se pot defecta si acesti sezori si cum pot sa-i masor? Link spre comentariu
Ticu Postat Martie 11, 2017 Partajează Postat Martie 11, 2017 Ar fi utile niste poze cu senzorii si montajul. Daca fiecare senzor are 3 fire probabil sunt doua pentru alimentare si al treilea este iesirea (logica = sus/jos sau analogica = tensiune proportionala cu campul magnetic). Daca ai acces la aceste 3 fire te lamuresti cu voltmetrul ce este fiecare si pe urma misti magnetul in fata lor si vezi daca reactioneaza corect fiecare. Seamana cu asta din poza? Link spre comentariu
validae Postat Martie 11, 2017 Partajează Postat Martie 11, 2017 Îndicatorul de nivel GPL constă din doi magneți situați față în față, unul montat în interiorul rezervorului GPL (cuplat mecanic cu plutitorul), iar celălalt montat pe exterior (inclus într-un indicator cu ac). Între cei doi magneți se află un perete din alamă.Magnetul extern se mișcă în fața unui senzor Hall, cu ieșire analogică. Astfel se transmite o tensiune proporțională cu câmpul magnetic la care este expus senzorul. Cele trei fire dintre senzor și modulul de comandă a electrovalvelor gaz/benzină sunt plusul și minusul alimentării senzorului Hall și respectiv ieșirea analogică de nivel. Link spre comentariu
yo4rng Postat Iulie 14, 2017 Partajează Postat Iulie 14, 2017 Salut, referitor la senzori Hall, auto: La o clapeta de acceleratie cu un astfel de senzor cu trei terminale, am masurat pe terminalele de alimentare fara a fi in circuit, o rezistenta de 160 ohm in "ambele sensuri". Exista vreo varianta in care ar putea fi normal asta? Mentionez ca acest senzor indica pe diagnoza mereu aceeasi pozitie in procente. Multumesc Link spre comentariu
validae Postat Iulie 14, 2017 Partajează Postat Iulie 14, 2017 Greu de spus fără să știm codul componentei, sau măcar de la ce mașină provine.Poate faceți o poză clară de aproape și o postați prin intermediul unui site gen http://imgur.com/upload Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum