Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Nu am stiut unde sa pun subiectul :(


Vizitator Vasile

Postări Recomandate

Vizitator Vasile

Vreau sa-mi iau un BMW750, motor V12, 300CP dar sunt ingrijorat de cei 5litri si impozite dar as putea participa la curse cu ea :)Oare merita sa intreti in RO o masina asa de nervoasa(la consum si taxe) ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 33
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • adi_0106

    8

  • Blind

    5

  • chetross

    3

  • lulu07

    2

Top autori în acest subiect

Sint doua conditi dupa parerea mea:1. Sa ai microbul in singe.2. Sa iti permiti intretinerea si modificarea masini plus darile la stat.

Link spre comentariu
Vizitator Vasile

Sunt in dilema, masina aia manca cel putin 30-40mil pe an numai cu impozite si asigurari iar drumuri in Rromania pentru ea nu prea suntDeci merita sa ma dau de 5 ori pe an maxim platind 40 mil pentru asta ? Macar daca as stii ca e aspirator de gagici ca atunci nu as mai platii la prostituate si as compensa :smt005

Link spre comentariu

Daca vrei aspirator de gagici, ia-ti una care sa arate scump si sa consume putin :smt003 Cat despre cursele de masini si microbul din sange....dupa ce te dai cu o masina muuult mai "puturoasa" pe strada, nu la curse sau ceva, doar ca sa te dai zmeu in fata unora (adica almera, motor 1.4 benzina, 16 valve, doua axe cu came) si te apropii de intersectie, franezi cu aprox 100 m inainte de intersectie si vezi ca degeaba franezi, ca tot inainte te duci (iar sistemul de franare nu are absolut nimic stricat) si te duci si te duci si te duci...si te apropii vertiginos de masina din fata ta si nu te mai opresti, desi deja ai calcat pedala de frana pana la capat (and abs is present) iar intr-un final te opresti la 20 cm de masina din fata ta, cu fumul din cauciucuri si saboti iesind intr-o veselie...(pt cei ce nu au simtit mirosul pana acum cand scoti fum din sabotii de frana: mergi cu tramvaiul si i se blocheaza unul dintre saboti, iar in tramvai e un fum inecacios de cauciuc ars, insa mai nashpa decat cel de cauciuc ars, valabil si la metrouri) o sa iti treaca cursele din cap, cel putin pana a 3-a zi cand te mai urci la volan :smt001 (de mers repede, pe unde se poate tot merg, ca de obicei ma cam grabesc, dar prostii ca faza de mai sus in mod cert n-o sa mai fac curand). E nashpa sa auzi cum cei de pe bancheta din spate musca din tetiere :smt003 Nu are rost sa mai spun ca dupa ce s-a facut putin spatiu cat sa intoarca in fata aluia dinaintea mea, respectivul a luat-o disperat inainte pe linia de tramvai.Acum lasand prostiile mele la o parte, orienteaza-te catre ceva care sa aiba putere mare insa sa nu te dispere la intretinere+taxe (incearca un gtc, sau o "berlina" 4x4 gen mitsubishi evolution, nissan skyline)

Link spre comentariu

de care model e vorba? e ceva mai vechi ? io mi-as lua a6 asta nou cu motor de 3000 tdi ... deci am ramas masca cand am vazut unu tunat ... adica nu asa chici cu eleroane cat casa si dealea ... facut cu bun gust ... numa gentile de 19" (daca bine tin minte) ieseau in evidenta ... E dea dreptu superba masina ... De cam cati bani dispui pt investitia asta? :smt003

Link spre comentariu
Vizitator Vasile

750 e un model mai vechi si cum ziceam mai sus are motor in V cu 12 cilindri si 24 de supape, era pe atunci o masina de lux dar acuma sunt aproape de pomana din cauza consumului si a taxelor mariPe mine nu consumul ma ingrijoreaza ca e normal sa consume mult la cei 300CP dar taxele... sunt enorme

Link spre comentariu

Daca iti permiti 35-40mil pe an pt impozit & asig. ce mai astepti ... :drinkers: La consum nici nu merita sa te uiti, nu ai timp pt asa ceva cand ai 300hp la dispozitie :smt005 :smt005 ..... :smt089 :smt089Totusi ai grija cu masina ... n`o lua de buna :) .. n`ai de unde sti cand clacheaza (inevitabil) .. mai bine adu`ti 2 buc, una pt pieseBafta !!

Link spre comentariu

Mai sunt si alte variante mai neortodoxe .......dar cum noi nu suntem vinovati ci :snakeman: TAXELE..ar mai fi urmatoarea posibilitate:Cauti un model asemanator in RO dar care este busit , sau care are probleme dar care sa aiba acte legale in RO si aduci si masinuta de afara fara sa o imatricuezi si te descurci tu ...muti de pe una pe alta si o faci functionabila pe dea din RO,

Link spre comentariu
Vizitator Vasile

se gasesc in RO destlule si la pret bun, nu taza de imatriculare ma ingrijoreaza ci Impozitul + asigurarea, impozitul pe an la asta trece de 2.000RON + asigurarea vro 1.500 si te-ai scos :smt005

Link spre comentariu

deci nu-ti permiti :smt003 .......fa o pista in provincie, formeaza-ti o gasca de preteni cu jucarii d-astea, si in ultimul rand sa nu uiti sa radiezi (sau vanzatorul) masinuta, fara a o mai inscrie in crculatie :smt003 cat pt. casco, nici nu se pune problema. masina ar trebui sa aiba maxim zece ani de la data nasterii, sau se prea poate sa fi escrocat de cei de la asirom (cica astia se pricep bine)

Link spre comentariu

Din punct de vedere al raportului putere / taxe cel mai avantajos e un motor de 2.0 (1998cmc) turbo (benzina binenteles, nu diesel-uri puturoase :P) .. eu cel putin asta mi`am propus :tonqe: Impozitul e f. putin, ajunge pe la 150lei / an, iar asigurarea vreo 400lei / an (rca, nu casco).Si un motor de 2litri turbo face ravagii (trece de 200cai ... )De exemplu Opel are motorul C20LET, care are 204cp fara modificari.Mai schimbi cate ceva si ai o bijuterie :smt007 :smt007

Link spre comentariu

Imi si imaginez cam cum ar fi sa te duci la reparat de televizoare cu Lamborghini.

 

Ii spui omului cat face: 20 lei manopera, 2 lei piesele si 250 lei transportul!

 

:weedman: :smt003 :weedman: :smt003 :weedman:

 

Sa nu patesti ca mine: mi-am luat un VW Passat de 2800 cm3, motor VR6 pe benzina, ca era ieftin si avea pe el de toate:

aer conditionat, ABS, audio, jenti aliaj, calculator, cauciucuri Michelin, etc. numai scaune de piele nu avea!

 

Doar ca aproape nimic din toate astea nu functiona! Cand sa-l iau imi spune ca i-au fost scoase difuzoarele cu o seara inainte, ca aerul conditionat merge dar trebuie umplut cu freon, centralizata are siguranta sarita, butoanele de la geamurile electrice trebuie curatate, cauciucurile erau Michelin dar cu galme si fiecare altfel, ala de pe dreapta spate se desumfla singur odata la 2 saptamani...

 

Cel mai tare a fost cand am facut prima pana:

Era noapte, nu vedeam nimic si batea un vant rece de te zapacea. Norocul meu, rezerva era buna! Dupa ce m-am chinuit vreo 15 min sa pun rezerva (nu intra) am masurat-o cu levierul si am vazut ca janta rezervei era mai mica, nici nu avea cum sa intre!

La primul drum mai lung, la Tulcea, s-a spart o conducta de apa si era 1 Mai si nu lucra niciun service: noroc ca aveam la mine plastilina din aia care lipeste orice. Dupa vreo 3 ore de surubarit sub soare eram din nou la volan... Acum am mai aranjat-o putin, nu mai cade la fiecare 100 Km, dar eu merg mai mult prin oras unde consuma 25 l la 100 Km daca ma grabesc, 20 l normal si 17-18 l / 100 km daca evit sa calc frana si demarez ca mosuletii: de la 0 la 50 in primele 2 statii :smt003

De taxe asigurare si rovigneta, ulei consumat si altele nu are rost sa va mai plictisesc... Taxa nici nu stiu cat o fi anul asta ca inca nu am platit-o...

 

Am facut o socoteala simpla: bagand toate cheltuielile si impartind la nr de kilometri parcursi mi-a iesit ca ma costa cu 0.5 lei mai mult pe kilometru decat taxiul. Asta ca sa nu mai vorbesc de cosmarul gasirii unui loc de parcare, ca e de vreo 2 ori cat un matiz.

 

Chiar, nu vrea nimeni un VR6 cu 3000 de euro? Acum e si reparat!

 

Vasile, daca iti place BMW-ul ala si il vrei, ia-l, dar gandeste-te inainte daca iti trebuie si cat costa.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări