Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Samsung LE40M86BDX


Vizitator

Postări Recomandate

Reflow-ul trebuie facut neaparat pe statie cu un profil de temperatura mai lung si mai putin abrupt .
iar la ultima ramapa cea de peste 180 grade temperatura de la Top Heather nu are voie sa depaseasca 0,5 grade pe secunda .

Cind mi-o pica clientul potrivit....o sa tin cont de sfatul dvs referitor la reflow, ca sa nu mai distrug chip-ul.....Multumesc la toti colegi pentru sfaturile date.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • iuliantv

    4

  • catalin004

    3

  • clony

    1

  • costan mihai 1

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Eset un tip...Florinescu Marcel, nu stiu daca are cont aici...poate dam de el...am inteles de la el ca lucreaza in service samsung si LG...am nr lui, poate pe viitor il putem intreba...poate unii il stiti, dar ma gandesc ca ne poate ajuta

nu stiu de ce unii au impresia ca daca e de la reprezentanta,, e dumnezeul,, acelei firme,personal am facut primul meu defect de display cu reusita,trasee refacute,si la o anumita reprezentanta mi sa spus ca e buba in placa de baza,de ce am ajuns la reprezentanta? pentru ca era primul meu tv lcd cumparat defect si aveam o lampa crapata,si nu aveam nici lampa de schimb si ceva frica sa nu crap displayul,dupa schimbarea lampii tv-ul a pornit cu miscare a imaginii in reluare,,,reprezentantul ,, a zis cai mainboardul defect,ca poate sa mi-l aduca pe comanda dar dureaza,asa ca am platit schimbul lampii,si am luat tv-ul acasa,dupa ceva cautari pe net am gasit si rezolvarea,

al doilea tv ce a trecut prin reprezentanta toshiba bucuresti,cu foaie de iesire defect de mainboard ,cu mentiunea conditii inproprii folosinta,ceva cu condens asupra placii de baza,ce nu include garantia,defect am gasit invertorul slave 2 tz mosfeti in scurt si siguranta sarita,deci va rog sa ma lasati cu reprezentanta ca sant multi mai multi cei cu adevarat priceputi

ce au propiul lor service sau nu si nu se umfla in pene ca cei de la reprezentanta,

respect celor ce lucreaza totusi la reprezentanta si sant cu adevarat meseriasi sau celor ce nu se umpla in pene doar ca lucreaza acolo

Link spre comentariu

Am spus ca acolo poate gasim o rezolvare...in schimb cu reprezentanta sa fim seriosi...toti suntem la fel...pe langa BU mai bagam ceva...eu macar unul recunosc...ma refer la dl ca le cam stie ce sa le faca...schimba placa si gata...ziceam ca poate a dat de defect...nu ca stie cum sa-l rezolve...sau macar poate vinde o placa la un pret rezonabil...am dat un exemplu , as fi dat inca 10, dar de la samsung si lg nu mai stiu...nu stiam ca iese cu suparare...sunt convins ca colegul costica, care este un avansat in LCD, va spun din discutii personale private, nu cred ca ar fi apelat pe forum daca stia...ii scapa ceva aici,,,dar daca nu ar fi fost tv de tigan sigur se baga in el....

Editat de catalin004
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări