validae Postat Martie 4, 2017 Partajează Postat Martie 4, 2017 Două dintre relee sunt dedicate celor două sensuri de rotație ale motorului.Al treilea e responsabil cu rezistența de încălzire. Link spre comentariu
bloower Postat Martie 4, 2017 Autor Partajează Postat Martie 4, 2017 Am verificat releele si toate sunt ok, contacte ok ma gandesc nu cumva este triacul? Link spre comentariu
bloower Postat Martie 4, 2017 Autor Partajează Postat Martie 4, 2017 Condensatorul MKP este de 022uf 275Vac nu imi indica nici o valoare. Link spre comentariu
bloower Postat Martie 4, 2017 Autor Partajează Postat Martie 4, 2017 Pe programul de centrifugare are urmatoarele simptome: Porneste pompa de evacuare, se aude releul cum tacaie de doua ori si a treia oara invarte dar doar asa un zvac adica porneste dintr-o data la turatie mare cam o secunda si se opreste la fel si pompa de evacuare. Dupa aprox. 30 de secunde porneste pompa de evacuare se aude releul o data si zvac din prima invarte tot o secunda(oprindu-se lin din centrifugare), asta tot asa in continuu. Pe programele de spalare nu merge(nu invarte). Link spre comentariu
validae Postat Martie 4, 2017 Partajează Postat Martie 4, 2017 Verifică tahogeneratorul, să nu aibă magnetul dezlipit de pe axul motorului, e posibil să aibă joc pe ax și să dea erori. Link spre comentariu
bloower Postat Martie 5, 2017 Autor Partajează Postat Martie 5, 2017 Verifică tahogeneratorul, să nu aibă magnetul dezlipit de pe axul motorului, e posibil să aibă joc pe ax și să dea erori. A fost primul lucru pe care l-am facut, nu are nimic. Link spre comentariu
validae Postat Martie 5, 2017 Partajează Postat Martie 5, 2017 Mufele de pe placa de comandă să fie bine curăţate, să nu aibă oxid din cauza umezelii.Acum câteva zile am avut probleme cu o maşină care evacua mereu, am găsit contactele de la presostat oxidate rău. Înainte de a suspecta placa de comandă, trebuie verificate bine toate perifericele, în primul rând motorul, rezistenţa, senzorul de temperatură, presostatul, etc. Link spre comentariu
bloower Postat Martie 5, 2017 Autor Partajează Postat Martie 5, 2017 (editat) Problema rezolvata! Incercând sa verific mufele de la motor am gasit asta: A fost desfiletat rotorul tahometrului, este infiletat in axul rotorului de la motor. Si la o studiere mai atenta am gasit pușcată o lipitura de la unul dintre relee, l-am incercuit cu rosu. Multumesc pentru tot si imi cer scuze pentru atâta tam-taram. Editat Martie 5, 2017 de bloower Link spre comentariu
validae Postat Martie 6, 2017 Partajează Postat Martie 6, 2017 Nu e cazul să-ți ceri scuze, forumul a fost creat tocmai ca să ne ajutăm unii pe alții.....cele scrise aici vor fi de folos și altora mai târziu. Link spre comentariu
Petre Marian Postat Martie 11, 2017 Partajează Postat Martie 11, 2017 (editat) Tot cu un Privileg Sensation, dar alt model (9015) am si eu probleme... Ramane blocata in program, ceasul ramane blocat si nu mai face nimic doar daca o scot de sub tensiune si o realimentez , isi continua programul in continuare. Blocajul respectiv survine aleatoriu... niciodata in acelasi loc si nu afiseaza nici o eroare. Sa fie un defect din placa de comanda? Cum pot verifica condensatorii electrolitici ? (nu am decat un multimetru) Multumesc! Editat Martie 11, 2017 de Petre Marian Link spre comentariu
validae Postat Martie 11, 2017 Partajează Postat Martie 11, 2017 Posibi să fie condensatori devalorizați pe filtraj, e ceva inevitabil după un timp. Dar nu poți cu un multimetru simplu să-i depistezi. Există o variantă care funcționează în cazul multimetrelor ce măsoară și intensități în curent alternativ.Se modifică un traf de sonerie clasic (3V-5V-8V) să scoată în secundar o tensiune cât mai aproape de 3,18V. Se alimentează condensatorul verificat în serie cu secundarul de 3,18Vc.a. și cumultimetrul setat pe curent alternativ (A), domeniul de minim 1A.Fiecare miliAmper citit pe aparat echivalează cu un microFarad de capacitate al condensatorului verificat. Dacă se găsește o capacitate a condensatorului mult sub cea marcată, acel condensator trebuie înlocuit.Metoda ține cont și de factorul ESR (rezistența serie echivalentă) fiindcă curentul prin circuitul de test depinde și de acea rezistență parazită, deci o valoare mică citită poate fi cauzată și de o capacitate mică a condensatorului testat, dar și de o rezistență parazită mare..... În momentul de față eu testez condensatorii cu un ESR-capacimetru cumpărat de pe forum (vcdec) dar încă mai am undeva vechiul transformator cu ieșire de 3,18V cu care am verificat prima dată capacități mai mari decât gama măsurată de multimetrul folosit mai demult.. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum