shurubel Postat Februarie 11, 2017 Partajează Postat Februarie 11, 2017 Am in posesie aceasta aeroterma, foarte interesanta- la cat de mica e. Pare facuta sa lucreze la 220 sau.. cat o fi la englezi?? Era intr-o masina adusa ,,de afara''- cine a gasit-o a considerat-o ,,junk'' si a aruncat-o, aceasta cazand sub ceva greu. Mie mi se pare in continuare interesanta. Stie cineva ce model este? a mai vazut cineva asa ceva? Ar fi posibil ca sa lucreze la...12v? prea mi se pare mica rezistenta aia.. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 11, 2017 Partajează Postat Februarie 11, 2017 Măsoară rezistența, dacă e cu mult sub 40-50 Ohmi, e pentru auto. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Februarie 12, 2017 Partajează Postat Februarie 12, 2017 Alimenteaz-o la 12V si vezi ce se intampla. Pe motoras nu mai scrie nimic? Link spre comentariu
validae Postat Februarie 12, 2017 Partajează Postat Februarie 12, 2017 Motoraşul e categoric unul de curent continuu, dar mai toate uscătoarele de păr folosesc astfel de motoraşe alimentate prin punte şi priză la 12V pe rezistenţa de încălzire, deci ăsta nu e un criteriu clar de departajare. Valoarea rezistenţei e cea care face diferenţa în acest caz.Dar şi dacă motoraşul ventilatorului nu are nicio punte redresoare, sigur e pentru curent continuu, deci uz auto... Link spre comentariu
shurubel Postat Februarie 12, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 12, 2017 Da, motorelul seamana cu alea de la foen-uri.. O sa masor si rezistenta- sau o sa o incerc la 12v. Am observat ca pe terminalele alea care se vad si-n poze are un bimetal ceva. Deci, ar exista asa dracie pentru 12v??? eu n'am mai auzit pana acum... Nu il am acasa, e la atelier. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 12, 2017 Partajează Postat Februarie 12, 2017 Există și astfel de aeroterme mici pentru dezghețat parbrizul. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Februarie 12, 2017 Partajează Postat Februarie 12, 2017 Nu pare sa se alimenteze motorul de la o priza a rezistentei. In plus, din poza, rezistenta pare destul de groasa. Pariez pe 12V. Link spre comentariu
shurubel Postat Februarie 13, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2017 Trebuie musai incercat, azi am fost acolo, m'am luat cu treaba si.. am uitat sa o iau de acolo. Sau s'o testez.. Si eu tot pe 12v pun banii.. O sa vad maine. Link spre comentariu
shurubel Postat Februarie 21, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 21, 2017 Salut- am castigat banii din pariu- chestia e pe 12v Am desfacut azi, am pus 12v de la un redresor, rezistentele sunt in paralel, se incalzesc. Nu iesea schema cu motorelu'- cand alimentam pe fire- nimic! la contacte pe direct- mergea! am desfacut placajul cablat, am inadit unde era intrerupt si nimic! poa' sa fie intrerupt la chestiile alea antiparazitare?- condensatorul si bobina? Cand am pus un fir pe direct a mers si motorelu'. Mai trebuie pus un lagar pt. turbina. Rezistenta se incalzeste. Cand pun curent pe fire functioneaza bine. Trebuie sa-i fac o carcasa si, de ce nu? sa ii pun un releu de protectie la rezistenta, adica, daca scade tensiunea sub un anumit prag, releul sa ramana deschis. Unde ar merge pusa- la spate ca sa dezghete urgent luneta? la picioare la pasageri? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum