Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

SN320 pornire grea


satelit

Postări Recomandate

Aveti dreptate Domnul Alex numai ca bucsa respectiva trebuie facuta pe alt strung.

 

Am sa incerc sa centrez universalul cu ceasul comparator pana fac bucsa si apoi sa strunjesc flansa.

 

Va multumesc pentru ajutor.

Link spre comentariu

N-ai deloc universal montat?Daca nu ai,atunci da.Dar doar interiorul bucsei.Dupa ce o ai facuta,o tragi la cald pe umarul flansei,dupa care o strunjesti la cota de centrare a universalului.

Cu placere.

Link spre comentariu

Pai cu tabelul ala ai rezolvat problema!

Scrie mare si lat uleiul STAS 305 are viscozitatea SAE 20!!

Uleiurile de CV auto sint de la 75 in sus.

Multumesc si eu de tabel!

http://roghankar.com/new/statics/upload/attachments/product_343_1330418609.pdf

 

De aici reiese ca acel ulei 305 ar fi mai fluid decit H46.

Pina la urma pare logic sa ai un CV de strung un ulei fluid din cauza rulmentilor de la spindel

care`s de precizie.

 

https://www.liqui-moly.eu/liquimoly/mediendb.nsf/gfx/7B0498A05B66E5E1C12573B000545988/$file/TI%20viscosity%20ISO%20vs%20SAE.pdf

Echivalenta ISO-SAE

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Pai cu tabelul ala ai rezolvat problema!

Scrie mare si lat uleiul STAS 305 are viscozitatea SAE 20!!

Uleiurile de CV auto sint de la 75 in sus.

Multumesc si eu de tabel!

http://roghankar.com/new/statics/upload/attachments/product_343_1330418609.pdf

 

De aici reiese ca acel ulei 305 ar fi mai fluid decit H46.

Pina la urma pare logic sa ai un CV de strung un ulei fluid din cauza rulmentilor de la spindel

care`s de precizie.

 

https://www.liqui-moly.eu/liquimoly/mediendb.nsf/gfx/7B0498A05B66E5E1C12573B000545988/$file/TI%20viscosity%20ISO%20vs%20SAE.pdf

Echivalenta ISO

 

Eu inteleg asa comparand toate tabelurile: stas 305 = SAE20W = H46 = ulei trasmisie 80W. ca vascozitate.

 

Poate ar trebuii sa incerce cu un ulei mai putin vascos Stas 302= SAE10W =H32= ulei trasmisie 75W

 

Zic si eu .... deja devine prea complicat :))

Editat de emil.gabor
Link spre comentariu

Perfect adevarat ce spui daaar mai este o buba, viscozitatea ISO se masoara la 40C.

Uleiul hidraulic are o viscozitate mai mica la temperaturi joase decit cele de transmisie.

Probabil aia este cauza pentru care nu se da ca ulei T80 de pus in CV de strung ci acel 305.

Am pe acasa 75W90 care acuma iarna este bine mai viscos decit H46.

Acuma fiecare face cum vrea, la mine este simplu, au scris Tellus 46, cel mai apropiat este acel H46.

 

Grig

Link spre comentariu

Un ulei sintetic de transmisie 75W90 are punctul de curgere sub -40 de grade celsius,similar cu punctul de curgere al uleiurilor hidraulice.Folosesc de cativa ani asemenea uleiuri,cu rezultate bune.

 

P.S. Atasez o fisa tehnica de la un ulei 75W90 de la Total.Nu sunt cei mai buni,dar sunt printre cei mai ieftini.Un Castrol as recomanda sau similar.

 

P.P.S. Ca si durata de viata,uleiurile mai sus mentionate sunt net superioare uleiurilor hidraulice.Pe cand un ulei hidraulic este recomandabil sa-l schimbi dupa 2.000 de ore de functionare,un ulei de transmisie sintetic merge si 10.000 de ore.

Total-Transmission-Dual-9-Fe-75w-90-ro.pdf

Editat de alex.cselenyi
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări