Ion_Bumbu Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 Pai acel H46 este teoretic destul de apropiat cu Shell Tellus 46, ulei recomandat pentru astfel de utilaje. La Bernardo Shell este recomandat, am pus H46 ca nu am gasit Shell repede si la cantitate rezonabila, 200l erau enorm pentru mine. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 Atunci de ce saracia nu baga si producatorii de masini-unelte,cei de utilaje sau cei de autoturisme ulei hidraulic in cutii?Un ulei hidraulic mediu il schimbi dupa 2000 de ore de functionare. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 (editat) Eu stiu doar ca pe cutia de viteze a strungului era pusa eticheta cu Tellus 46. In rest, ce sa spun, merg pe mina lor si asta e. Cutia Norton era plina. Ulei hidraulic baga in cutiile automate, ATF este ceva ulei hidraulic. Editat Februarie 3, 2017 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
en Postat Februarie 4, 2017 Partajează Postat Februarie 4, 2017 La pornire treci maneta de schimbare a treptelor de turatie pe pozitiea decuplat(maneta din dreapta ,sus,pusa orizontal).In felul asta o parte importanta a lantului cinematic este izolat si pornirea este mai usoara.Cand s-a ajuns la turatia nominala,cuplezi maneta pe treapta de turatie pe care vrei sa lucrezi.Atentie!!!! Cuplarea se face cu ambreajul decuplat.Asa procedez eu.Incearca! Link spre comentariu
satelit Postat Februarie 4, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 4, 2017 Buna Ziua, Am scos uleiul T90 din bazinul strungului, si pentru ca tot nu se invartea motorul am decuplat pompa de ungere. Apoi am pornit din nou motorul si am observat ca angrenajele strungului se invarteu foarte greu, deoarece uleiul asta se facuse ca mirea de gros am banuit ca se cam gripase strungul de la ulei si am bagat aer cald in batiul strungului. Acum dupa ce am montat pompa de ungere strungul porneste fara probleme, dar fara ulei. Deci este clar ca problema mea era de la ulei . Acum mai am sa inlocuiesc uleiul. Va multumesc pentru ajutor! Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 4, 2017 Partajează Postat Februarie 4, 2017 Bafta!Si la cat mai mult span. Link spre comentariu
satelit Postat Februarie 4, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 4, 2017 Buna Ziua, M-am uitat de un ulei care sa fie cat mai compatibil cu uleiul original al strungului. Deoarece domnul Ion_Bumbu a scris ca a gasit pe eticheta de pe strung ulei Shell Tellus 46 eu am incercat sa ma orientez catre uleiul original sau echivalent. Se pare ca acest ulei (Shell Tellus 46) este hidraulic si este cel mai compatibil cu H46. Aceste informatii le am de la adresa: http://hydraulic-hellas.gr/index_htm_files/Product%20equivalents.pdf Va rog sa ma corectati daca gresesc. Link spre comentariu
pcostica Postat Februarie 5, 2017 Partajează Postat Februarie 5, 2017 https://www.flickr.com/photos/21287187@N04/sets/72157624099540912/ aci ai cartea mașinii, descarc-o și vezi ce ulei să-i pui. Baftă! Link spre comentariu
satelit Postat Februarie 5, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 5, 2017 Va multumesc pentru manual. In manual este indicat un ulei cu codul 305 STAS 1195-70, am cautat pe net si nu am gasit echivalentul acestui tip de ulei. Siti cumva unde sa caut sau ce ulei corespunde codului de mai sus?? Link spre comentariu
razvanmarius Postat Februarie 6, 2017 Partajează Postat Februarie 6, 2017 Baga H46 sau ulei cu idicativ UTTO. Poti sa bagi si ATF dar costa cam mult. UTTO( universat tractor transmission oil) este un ulei folosit in sitemele hidraulice si transmisii la utilaje agricole si de constructii. Daca acolo este foarte utilizat, nu vad de ce sa nu merga in cutia strungului. Uleiul utto are o vascozitate mai scazuta fata de T75-T90, si capacitate de ungere mai buna fata de uleiul hidraulic simplu- H46 Si cred ca poti sa gasesti la un excavatorist 10 litri de ulei pe 50 de lei. Link spre comentariu
satelit Postat Februarie 6, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 6, 2017 (editat) Multumesc pentru informatii, am facut schimbul de ulei cu ulei h46. As avea o alta intrebare : am un un universal cu diametrul 200 mm cu doua perechi de bacuri (normale si inverse), deoarece bacurile universalului respectiv nu se potrivesc la universalul original al strungului am incercat sa pun acest universal pe strung. Dupa ce l-am montat am observat ca este un pic excentric, am incercat sa centrez universalul si am observat ca gaurile flansei sunt foarte fixe. Va rog sa ma ajutati cu un sfat : cum ar trebuii sa centrez acest universal? trebuie sa maresc putin gaurile de prindere de pe flansa?? Va multumesc! Editat Februarie 6, 2017 de satelit Link spre comentariu
mihaighe Postat Februarie 6, 2017 Partajează Postat Februarie 6, 2017 Flansa ar trebui sa aiba un umar care sa se potriveasca in gaura interioara de la universal,asa se centreaza . Link spre comentariu
satelit Postat Februarie 6, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 6, 2017 Da asa este dar umarul ala este putin mai mic decat universalul, in conditiile astea exista alta varianta de a centra universalul?? Link spre comentariu
razvanmarius Postat Februarie 6, 2017 Partajează Postat Februarie 6, 2017 Ceasul comparator. Lasi putin slabe suruburile ce tin universalul pe flansa, iar dupa ce l-ai centrat le strangi ca lumea. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 6, 2017 Partajează Postat Februarie 6, 2017 Salut, Cel mai bine ar fi sa srtunjesti umarul ala ca sa fuga,dupa care sa-l bucsezi.Efortul radial de la universal la axul principal trebuie sa se transmita prin acel umar,iar suruburile sa asigure doar fixarea rigida.Daca nu vei avea acel umar de centrare si vei transmite efortul prin suruburi,ti se va descentra si te vei chinui intr-una sa-l centrezi,fara prea mari sanse de reusita. Alex 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum