dorofteius Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 @ Sharky. Te invit la o plimbate cu Peugeot 508. Sa imi mai spui ca Mertzu e Mertz. De mertz, nu mai zic ninik de cand vad ce compromisuri de 2 lei fac pentru cutiile de viteze, aici la noi. Ontopic. Da-i in pana mea. Care a fost destul de rapid, isi ia banii inapoi, care nu ramane tzeapa ? Tare asta ca si ordonantele minunate. Link spre comentariu
marius75 Postat Februarie 3, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 3, 2017 Cu alte cuvinte, cu cît munceşti mai mult, cu atît să ţi se ia mai mult. Să se ia de la cei care muncesc şi să se dea la cei care stau. Hai să stăm toţi, atunci.Așa e sistemul....Oricum eu nu doresc sa ajung în situația în care sa primesc și să stau (asistat social). Link spre comentariu
florinellll Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 (editat) @ Sharky. Te invit la o plimbate cu Peugeot 508. Sa imi mai spui ca Mertzu e Mertz. De mertz, nu mai zic ninik de cand vad ce compromisuri de 2 lei fac pentru cutiile de viteze, aici la noi. Ontopic. Da-i in pana mea. Care a fost destul de rapid, isi ia banii inapoi, care nu ramane tzeapa ? Tare asta ca si ordonantele minunate. Te cred Pentru tine Peugeot 508 ,este masina suprema cand "matale" vii de pe un citroen Ax "antic" Editat Februarie 3, 2017 de florinellll Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 Acelea care tineau spre milionul de km erau masinile anilor '77 ... '84, celebrele modelele "cobra" si "cobra mare - clasa S", seriile 116 si 123 ! Perceptia mea e ca masinile bune au fost produse in sistemul capitalist numai cat au avut concurenta comunistilor in coasta.Trebuiau sa demonstreze ca ale lor sunt mai bune si au reusit.Imediat dupa ce a disparut concurenta,dupa anii 90,a inceput si declinul,si acum au si ei rateurile lor,dar cine sa le mai dea cu tifla peste nas? Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 (editat) Fals, cu comunistii "in libertate" resursele erau mai multe, mai putine guri de hranit, comunistii se sabotau singuri, productia se putea face fara economie, isi permiteau sa toarne din fier ditamai piesa si pinioanele de bronz, acum se face totul din plastic ca au mai aparut cateva sute de milioane de oameni care trebuie satisfacuti si nu mai poti sa faci risipa la materiale. Editat Februarie 3, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 Eu ti-am spus sa te abtii,dar vad ca nu reusesti.Nu ma intereseaza parerile tale vis a vis de ce scriu eu.Ai dreptul la parerile tale,dar nu-mi spune ca ce gandesc eu e fals...nu ai aceasta calitate. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 (editat) Eu cred ca vinovata e si trecerea catre societatea de consum, lucru ce s-a reflectat oarecum si in industria automobilistica. S-a schimbat "politica de piata", nu le mai convine sa produca masini care sa tina prea mult, trebuie sa vanda cat mai multe. Pana prin anii '85 - '90 chiar si occidentalii pastreau o masina mai multi ani, acum le schimba ca pe ciorapi. Editat Februarie 3, 2017 de +_Florin_+ Link spre comentariu
ratza Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 Eu cred ca vinovata e si trecerea catre societatea de consum, lucru ce s-a reflectat oarecum si in industria automobilistica. Aici e buba reală, şi nu doar în industria auto. Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 nu le mai convine sa produca masini care sa tina prea mult, trebuie sa vanda cat mai multe. Asta asa e,taman aici e paradoxul...sa vinzi cat mai mult,pe o piata din ce in ce mai saturata-ma intreb pana cand?Masinile chiar daca au scazut mult in calitate,contin mult plastic,sunt din ce in ce mai economic produse,n-au scazut in aceeasi masura si la pret.Daca poti sa amortizezi o masina in 4 ani si pe urma sa cumperi alta fara sa valorifici nimic din cea veche ar fi ok,si poate pe alte meleaguri o fi asa,insa la noi suntem inca departe de asta. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 3, 2017 Partajează Postat Februarie 3, 2017 Vio, ce motor ai? Ce tip? Nu ai cumva nasoleala aia cu probleme la pinionul de la arborele de balans care ramane fara dinti? Eu am M112, peste tot pe forumuri se spune ca sunt tancuri. Cand a bate lantul, sus masina pe butuci si il schimb. La 15 milioane toate piesele si garniturile, nu saracesc eu! DAca e doar lantul ala se schimba usor si e mult mai ieftin. Nu imi fac griji prea mari. Lumea spune ca pe la 300-400kkm se cere, eu abia ce sunt la 180. E de conceptie mai old school, '98, rezista bine. La fel 220cdi, tin de te plictisesti. Si astea noi tin, DAR lantul nu mia e dublu si se intinde. Nu apuci 200mii cu el! Mai cad senzori, dar turbine, egr, injectoare, galerii, filtru, mai deloc! Doroftei, eu nu fac vreo competitie intre masini. DAca era sa gasesc un peugeot intretinut si dotat, il luam pe ala. Cred ca acceptam orice marca, exclus cele low cost gen logane, swift, i10-20, etc. Pana sa ajung la mercedesul asta m-am uitat si la masini din gama mai joasa. Pe unele le-am ratat pt ca pur si simplu nu le-a mai vandut omul, dar erau mega ingrijite. Singurul lucru pt care m-am decis a fost ca o masina dotata, nefrecata mai rar gasesti. In schimb dieseluri de 300+kkm, cu dotari minimaliste, pe toate gardurile. 508 e cam scump pt bugetul propus de mine. Eu am dat ~6mii E, iar bugetul mega pesimist de 12miiE era pt toate reparatiile ulterioare timp de 10 ani! Sunt cel putin 10 ani diferenta de varsta, totusi, nu ma astept sa fie mari diferente intre masini. Ca aspect n-as zice: http://mbworld.org/forums/attachments/e-class-w211/184053d1275497315-saw-beautiful-w211-dsc_1403.jpg (poza exemplifcativa) vs http://3.bp.blogspot.com/_Rjse_iVw4y0/TRCJ7hR-hhI/AAAAAAAACUo/70lhYs1lJoo/s1600/Interior_Peugeot_508_2011_3.jpg Ca si dotari multimedia, e clar ca tehnologia evolueaza dramatic in 10 ani, dar imi ajunge cat stau toata ziua in monitor, la volan vreau sa conduc. Cat despre cum e ca masina, sa fim seriosi, motoare calumea se faceau si acum 20 de ani, idem pt suspensii, frane si tot ce tine cu adevarat de o masina si nu de un calculator pe roti. Link spre comentariu
Nikk Postat Februarie 4, 2017 Partajează Postat Februarie 4, 2017 (editat) Eliminand timbrul de mediu (abrogat OUG 9/2013) , a fost abrogata si restituirea administrativa a taxei de inmatriculare 2007-2013 ... Tare , nu ? Editat Februarie 4, 2017 de Nikk Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Februarie 4, 2017 Partajează Postat Februarie 4, 2017 (editat) Sharky ,http://www.automobile-catalog.com/car/2007/1543760/mercedes-benz_clk_200_kompressor.htmlAsta este masina .Pinioanele din capul axelor cu came sunt problema ,metal moale ,netratat termic corect ,dupa belea m-am informat si eu mai bine,este un defect tipic .Nemtii au avut probleme mari cu acest motor ,picau multe distributii in garantie ,pina la urma au ajuns la concluzia ca problema este de la furnizorii lor de piese .Oricum reparatia este costisitoare ,pinioanele nu se vind ca piese separate ,se vinde doar tot ansamblul vanos ,un vsnos costa 3400 lei ,si sunt doua .Pe mine m-a linistit ,m-a lasat in Grecia ,"dauna" a fost cam de 3300 euro ,incluzind inca doua zile de vacanta fortata in Thassos (numai vacanta nu a fost ) ,platforma pina in tara ,reparatia.Am schimbat TOT ce tine de distributie ,puteam sa cumpar alt motor cu 800...1000 euro dar...stii ce este in el ? Am facut o reparatie ca la carte ,nu vreau sa vind masina ,o sa ajunga la baietul meu ,cind ajunge la majorat ,sa aiba masina vintage.Mai are si alte hibe ,am poluat destul subiectul ,poate in alta discutie sa mai o fac de rusine.Cu o dai cum o cotesti ,este o masina care nu merita 62000 de euro ,cum am spus ,am cumparat masina de noua. Editat Februarie 4, 2017 de viobio Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 4, 2017 Partajează Postat Februarie 4, 2017 Stiu de problema aia. Ai tras tu lozul "norocos". Oricum generatia respectiva de motoare era inafara bugetului meu. Eu din principiu nu vreau sa dau mult pe masina. La mine SBC-ul e buba, dar a fost schimbat de proprietar deja! Si nu mai e buba acum, cand piesa e vanduta direct de bosch la pretul real de 4mii lei, nu umflata de reprezentanta! Pai zi bre problemele, sau fa un alt topic, daca ai chef, desi, in mod sigur e intalnita de altii pe forum. Masinile astea au un pret nesimitit de mare de noi, dar cand le iei dupa 10ani SH, sunt f decente, mai ales pt ce ofera! In special gama de sus, E, S si derivatele. De aia ma uit cu mila la ele, ca ajung unele sa fie vandute la pret de logan nou, desi sunt intr-o stare bunicica. Hai sa zicem ca mai dai pe ele inca atata sa le pui la punct, dar ce poti lua la banii aia macar sa se compare? ASta e problema societatii de consum, cum zice ratza. Iar legat de taxe, noi avem taxe mici. Ma si gandesc cum platesc altii anual 10-40% din pretul de achizitie a masinii. Aia nasoleala, dar au si de unde! Link spre comentariu
C.D. Postat Februarie 4, 2017 Partajează Postat Februarie 4, 2017 Cati dintre cei care vorbesc aici, si-au cumparat o masina noua din Romania ? Majoritatea se inghesuie la vechituri scoase din uz in occident. La noi sunt "marfa" vechtirile alea. Eu unul numai masini noi am cumparat intotdeauna. Link spre comentariu
dorofteius Postat Februarie 4, 2017 Partajează Postat Februarie 4, 2017 Te cred Pentru tine Peugeot 508 ,este masina suprema cand "matale" vii de pe un citroen Ax "antic" Ha ha. Acum pe loc mai am un A4 b8 2010 si un G5+ 2007. De la Ax si pana acum am mai trecut printr-un P307 un Volvo s60 si un vw Sharan. Ce simplu este sa arunci cu KK mai Florinell. Parasesc conversatia, ca iar se trezesc frustratii. Link spre comentariu
Postări Recomandate