marius75 Postat Februarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 2, 2017 Când am spus sufragerii, nu m-am referit musai la Patrol... M-am referit la toate jeepanele cu motoare 3500+ cmc. Să știi că nici afară (in UE) nu sunt prea iubite de alți participanți la trafic...Prin Anglia chiar apăruseră unii care le tăiau cauciucurile în trafic. Motoare mari pot fi și la berlinedecapotabile, dar cine își permite așa mașină, trebuie să cotizeze la bugetul primăriilor, mai mult decât muritorul de rând. America e departe și e funcțională ...nu are rost să facem comparație. Link spre comentariu
ratza Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Şi de ce ar trebui să cotizeze mai mult, mă rog? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Am eu Patrol. E de 2.8l si momentai e inmatriculat in .de. E o masina cu care daca plec de acasa ajung unde am de mers si asta ma intereseaza. Nu consum peste 8.5l/100Km deoarece merg lejer cu balena. Este sigura, relativ lenta si ma simt in siguranta in ea. Daca am 30cm de zapada merg fara probleme. Pina la urma asta conteaza, sa`si faca datoria. Imi pare niormal ca toate idioteniile de taxa sa fie introduse in combustibil, nu vad de ce ala care merge 1000Km/an sa plateasca taxe de drum, poluare, impozite la fel cu cel care foloseste masina aia 100000Km/an. Pina la urma masinile 4x4 in unele zone sint absolut necesare, nici vara nu ajungi cu masini nomale in multe sate din Apuseni. Spun de Apuseni pentru ca pe astia ii cunosc. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Si eu am o "sufragerie" bavareza de 2.8 l. Bineinteles benzina, n-am suportat niciodata dieselul pe turism din motive obiective. Tocmai implineste 22 de ani, (eu o am de patru) are 274k km la bord si nu m-a lasat niciodata in drum. Consuma mult (in special urban) dar nu ma face de rusine la o depasire, imi asigura confortul necesar (nu sunt gras dar am 1.90m). N-as da-o pentru nimic, desi unii ar considera-o o vechitura. Imi convine introducerea taxei in benzina, asa e corect, fiecare sa plateasca proportional cu cat circula. Personal circul destul (cam 20 - 25000 km/an). Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Poi e corect sa ma taxezi din nou, mai ales ca am platit o data, mai sunt bun de plata si a doua oara? MA rog, asta e, stiam la ce ma bag. In mod sigur voi fi pus in situatia sa "fentez" legal statul la un moment dat, asa ca voi considera ca suntem chit. Doru, e fals, cu o masina cu motor mic ma descurc fara probleme inafara. Inainte am avut o vectra de 1.6 de 75 cai. Mergeam cu ea pe autostrada cu 140-160 fara greturi, daca vroiam. Viteza crestea incet, dar apoi o mentineam pana la destinatie. Cand nu e aglomeratie, ai vizibilitate si loc de manevra te descurci cu orice jaf. Problema e chiar pe drumurile tarii, unde daca vrei sa depasesti un tir, cu masina aia trebuia sa imi iau avant si chiar si turata la maxim abia depaseam tirul, timp in care ma aflam intr-o situatie vulnerabila. Mult mai in siguranta ma simt cu masina actuala, care daca e sa tin cont de raportul de mase (1.1 vs 1.6 tone) dintre cele doua masini are un echivalent de 120 cai. Plus ca in general masinile puternice au frane si aderenta pe masura! Nu inseamna ca ma tin de teribilisme, dar nu stii niciodata cand estimezi prost distanta, sau de pe contrasens iese unu de pe un drum laturalnic. Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Taxa de mediu a fost desfiintata pentru ca este mult mai profitabil sa mulgi toate vacile in fiecare zi cate putin, decat sa le mulgi complet doar o singura data in viata in momentul intrarii in patrimoniul tau. Si controlezi mult mai bine animalele batrane, le mulgi mai mult decat pe alea tinere pana le termini si nu mai pot. Totodata noul impozit nici nu o sa poata sa genereze proteste pentru ca o sa fie afectati cei cu masini vechi care nu isi permit ceva nou si care oricum n-au mare putere (teoretic sunt cei saraci) iar cei cu masini noi or sa tina - supriza - cu guvernul, simtindu-se indreptatiti si ura lor o sa se duca catre cei cu "vechituri" pentru ca "aia polueaza". Doru, e fals, cu o masina cu motor mic ma descurc fara probleme inafara. Inainte am avut o vectra de 1.6 de 75 cai. Mergeam cu ea pe autostrada cu 140-160 fara greturi, daca vroiam. Viteza crestea incet, dar apoi o mentineam pana la destinatie. Cu astra caravan 1.4 benzina am scos o medie de 11-12% la 140 la ora in afara. Mai exact un rezervor nu mi-a ajuns sa ma duc pana la Braila si inapoi cu ocolire prin Tulcea, a trebuit sa alimentez din banii mei chiar daca masina era pe firma dar avea contract doar cu benzinarii care nu erau pe drumul respectiv. Cu 2.0 benzina la 140 media e in jur de 7%, cam pe acolo. Editat Februarie 2, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 n-am suportat niciodata dieselul pe turism din motive obiective. Patrolul nu`i turism. Este masina 4x4, restul sint turisme. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) A mea e turism, la turisme m-am referit. Marca aia bavareza, pe care n-o suporta unii din motive ne-obiective Editat Februarie 2, 2017 de +_Florin_+ Link spre comentariu
marius75 Postat Februarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Şi de ce ar trebui să cotizeze mai mult, mă rog? Pentru ca au de unde. Un sarac nu-si permite o masina cu motor puternic. Pe acelasi principiu impozitul pe salariul mediu/mare creste procentual vis-a-vis de impozitul pe salariul minim. E un fel de comunism nerecunoscut. Din banii pe impozitul a 3-4 jeepanuri, se plateste ajutorul social la un anumit numar de amarati ori iluminatul stradal intr-un sat. Se ia de la bogati si se da la saraci. Si in SUA (modelul democratiei) amenzile pentru abateri fiscale se dau in functie de veniturile firmei amendate. La un moment dat, compania lui Gates a incasat o amenda de cateva sute de milioane de dolari (nu mai stiu din ce motive)...Au stiut ca omul are bani. Banii din amenda aia au mers in bugetul statului respectiv si de acolo realocati pentru diverse nevoi, inclusiv ajutoare sociale. Tot un fel de comunism, acasa la democratia care este.... Editat Februarie 2, 2017 de marius75 Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Ori motorul ala de 2L benzina e de generatie noua, ori cel de 1.4 avea probleme mari. Sau e diferenta mare de incarcatura. Eu dupa ce mi-am pus vectra la punct n-am scos ever peste 8% extern oricat de repede am mers. Am mers cu ea si pe autostrada, dar acolo scoateam consumuri super pt o vechitura, raportate la media de viteza. Masina e f aerodinamica. Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Taxa in benzina este singura explicatie logica. O masina care merge mai mult polueaza mai mult decat una care nu merge chiar daca prima este euro 5 si a doua non-euro, diesel sau cum o mai fi. Eu daca merg 1.000km pe an cu masina doar odata pe saptamana, de ce sa platesc pentru poluare mai mult decat ala care merge cu ea zi de zi, face naveta si face 60.000km, adica de 60 ori mai mult ca mine ? Ori motorul ala de 2L benzina e de generatie noua, ori cel de 1.4 avea probleme mari. Eu dupa ce mi-am pus vectra la punct n-am scos ever peste 8% extern oricat de repede am mers. Am mers cu ea si pe autostrada, dar acolo scoateam consumuri super pt o vechitura, raportate la media de viteza. Masina e f aerodinamica. Am specificat ca este caravan tocmai ca sa se remarce marimea masinii si aerodinamica ei si faptul ca motorul ala este clar subdimensionat. Eram la o multinationala, aveam vreo 20 astra caravan si la toate se completau foi de parcurs in fiecare zi si se urmarea consumul, nu exista sa fie probleme si sa consume mai mult decat trebuie, se descoperea pe foaia de parcurs. Editat Februarie 2, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 ASta cu un sarac care nu isi permite un motor puternic e aberatie. Eventual un sarac nu isi permite o masina, cu aia sunt de acord. Sunt destule masini puternice cu intretinere ca loganul care au motoare de rup normele. Nu aia e problema. Cu poluarea si inspectiile mai drastice sunt de acord, trebuie descurajata folosirea trocilor. Link spre comentariu
marius75 Postat Februarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) N-am spus asistati social...aia n-au voie sa aiba masini. Saracii pot avea masini. Eu stiam ca Dacia e masina saracului in Romania si Opel e masina saracului din Germania....deci pot avea si saracii masina Opel Frontera facea exceptie, fiind jeep. Intre timp s-a dus...am vazut unul acum cateva zile, era cazan d'ala afumat. Editat Februarie 2, 2017 de marius75 Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Sub ascunderea poluarii si a protectiei mediului si folosind cuvinte ca "troaca", "vechitura", "masina nesigura" etc... ne-au bagat alte taxe aberante pe spinare. Troaca este masina aia in care iti mor toti din masina cand intra unul de pe contrasens in tine si el nu are nici o zgarietura (cazul huidu). Oare era vreo diferenta daca masina lui avea cu 10 ani mai mult ? eu cred ca nu. Editat Februarie 2, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 @Sharky, inspectiile trebuie sa fie la fel de drastice indiferent de vechimea masinii. Cand am fost la ITP am vazut o masina scumpa si relativ noua care n-a trecut inspectia (probleme la frana de mana), desi fusese inainte la reprezentanta firmei respective, pentru punere la punct ! ... proprietarul era foarte revoltat. Sunt convins ca sunt si alte cazuri. Nu trebuie descurajata folosirea masinilor vechi, atata timp cat corespund dpdv tehnic. Intr-adevar polueaza mai mult, dar asta nu e o problema avand in vedere ca sunt (ca numar) mai putine ca cele noi sau aproape noi. Link spre comentariu
Postări Recomandate