Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

De ce s-a desfiintat taxa de mediu?


Postări Recomandate

Prostu in drum se rezolva cu alt sasiu SH luat la pret de nimic.

Asa cum mi s-a spus si mie: 5mii ai dat pe ea? Mult, trebuia sa dai maxim 2500E daca e din 2003.

DAr asa e cum zici, daca masina nu ar fi fost 2003 ci 2009 sau modelul mai nou, asigurarea nu imi dadea nici jumate.

Si una e cand pierzi jumate din 8miiE si alta jumate din 20mii+.

 

Greu te judeci cu astia.

Dar cel mai important dintr-o dauna totala e sa scapi cu viata si intreg!

Ceea ce in 6mii-8mii e intr-o masina noua, slabe sanse, oricat te lauzi tu ca e noua!

Mai bine intr-o vechitura dintr-o clasa superioara, dar pusa la punct.

Link spre comentariu

Renunțarea la această taxă de mediu poate însemna, cum le place unora, creșterea numărului rablelor în țară.

Dar se poate privi situația și din alt unghi, dacă înainte cumpărătorul cu 5000 euro disponibil lua o mașină de 4000 ca să aibă 1000 pentru taxă, acum își va permite una de 5000, deci se poate spune și că parcul auto se va moderniza.

Pe de altă parte să nu credeți că rablele nu intrau oricum în circulație, intrau la fel doar că înmatriculate în țările vecine care au profitat de intrarea în UE.

Link spre comentariu

La ce ne trebuie atata modernizare a parcului auto ?

Rablele sunt alea pe care le producem noi, nu masinile mai batrane aduse de afara. Nu poti sa compari nici in visele cele mai frumoase un logan nou nout cu o "rabla" de seria 5 vechi de 10 ani, nici in vecii vecilor, chiar daca la pret sunt relativ asemanatoare. Nu sta nimeni sa aduca golf 2 sau masini de 20 de ani pentru ca pur si simplu nu merita, costa mai mult transportul decat masina. Toti aduc 2005+, ori un seria 5 din 2005+ este o masina cum romanii nu or sa scoata nici peste 20 ani.

Link spre comentariu

Stii de ce nu se merita sa aduci golf2? Pentru ca unul in stare impecabila,TD, fara rugina si perfect functional , cu maxim 100000km reali nu il gasesti sub 2000 euro in Germania

In 2009-2010 am facut Germania cu un golf 2 TD din 89(aprox 35.000 km in total). Niciodata nu m-a lasat pe drum si o tineam constant la 120 pe autostrada.

Si pentru cunostinta de cauza, transportul unei masini din Germania pana in Timisoara costa maxim 300 euro (asta insemnand numerele de zoll, asigurarea care difera de land si vignete plus combustibil pana aici.)

 

Dar, mai bine ne luam masini noi daca se poate comuniste sau macar rosii....

Editat de fluffy37
Link spre comentariu

Credeam ca e clar ca taxa n-avea nici o treaba acu protejarea mediului.

.............

Cum s-a spus mai sus, aveam (si inca avem) pe sosele destule cazane afumate inmatriculare in tarile vecine...cum or lua ITP-ul acolo nu stiu, dar unele au portbagajul negru, deasupra esapamentului. Fara sa am ceva cu masinile nemtesti, cel mai mare fum negru, l-am vazut in spatele unui mertan, model cu 2 tobe, estimez an fabricatie 2005, numere de Spania. Scotea asa mult fum, incat am schimbat itinerariul, ca era la cateva masini in fata mea si n-a fost chip sa mai tin aeroterma pornita, ca muream asfixiat. Asa ceva n-am vazut la nici o masina romaneasca...nici la ARO vechi.

Sunt bune masinile nemtesti, dar sa ai bani sa schimbi piesa atunci cand crapa, ori o pompa de injectie mertan de lux (de la clasa E in sus) sare de 2.000e.

Link spre comentariu

 

Sunt bune masinile nemtesti, dar sa ai bani sa schimbi piesa atunci cand crapa, ori o pompa de injectie mertan de lux (de la clasa E in sus) sare de 2.000e.

Aia e faza, ca romanul isi ia dizel, sa nu consume! Ca nu are bani sa il repare, e alta poveste, important e ca merge 800-1000km cu un plin, chiar daca asta o face in 2 luni, tot diesel iti ia. Si daca in banii aia isi gaseste o benzina sub 100mii km reali, tot mai bun e un diesel frecat 300mii km, ca doar is motoare care tin!

Cum domne sa iti iei benzina, nu stii cat consuma? Si nu are putere! Eu imi iau domne TDI, consum de 5% in oras iarna!

Cam astea sunt povestile standard, repetate la modul fanatic.

 

Problema in cazul tau e ca nu il opreste pe omul ala un militian sa ii ia talonul.

Ca pentru asa ceva nu iti trebuie aparat ca sa demonstrezi ca polueaza. Cu aparatul il rezolva ala de la RAR, cand se duce sa il recupereze.

O fi mertzanu de lux, dar piese in dezmembrari sunt garla, iar motoarele cat or fi ele clasa de lux, cele care si le ia omu de rand, adica 2.2 vin si in echiparea dubelor.

Faptul ca tu mergi cu fumigena odata, e ok, cat sa ajungi acasa/la mecanic. Daca o tii tot asa esti doar fomist dar cu masina de lux. :)

Link spre comentariu

Daca faci 1000km in doua luni nu crezi ca este cea mai logica idee sa iei o "vechitura" decat sa dai 15.000euro pe o masina noua care sta si rugineste in spatele blocului ??

 

M-am dus eu cu dacia nou nouta sa ii fac ITP-ul si nu trecea poluarea deloc, si m-am enervat in draci si le ziceam la aia ca e masina noua, cum sa nu iasa poluarea ? Apoi m-au gonit de acolo ca cica la masinile noi nu trebuie facut itp-ul primii 2 ani chiar daca e gol in talon. Era masina pe firma deci nici nu ma grabeam sa dau spaga, nu stiu ce s-a intamplat mai departe cu ea, nu era masina pe care am primit-o eu in "custodie".

Pun pariu ca majoritatea "vechiturilor" nemtesti ar fi trecut testul fara probleme in categoria lor.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Aia e faza, ca romanul isi ia dizel, sa nu consume! Ca nu are bani sa il repare, e alta poveste, important e ca merge 800-1000km cu un plin, chiar daca asta o face in 2 luni, tot diesel iti ia. Si daca in banii aia isi gaseste o benzina sub 100mii km reali, tot mai bun e un diesel frecat 300mii km, ca doar is motoare care tin!

Cum domne sa iti iei benzina, nu stii cat consuma? Si nu are putere! Eu imi iau domne TDI, consum de 5% in oras iarna!

Cam astea sunt povestile standard, repetate la modul fanatic.

 

Problema in cazul tau e ca nu il opreste pe omul ala un militian sa ii ia talonul.

Ca pentru asa ceva nu iti trebuie aparat ca sa demonstrezi ca polueaza. Cu aparatul il rezolva ala de la RAR, cand se duce sa il recupereze.

O fi mertzanu de lux, dar piese in dezmembrari sunt garla, iar motoarele cat or fi ele clasa de lux, cele care si le ia omu de rand, adica 2.2 vin si in echiparea dubelor.

Faptul ca tu mergi cu fumigena odata, e ok, cat sa ajungi acasa/la mecanic. Daca o tii tot asa esti doar fomist dar cu masina de lux. :)

 

E bun si Diesel pentru cine merge mult in afara localitatii, se zice ca-i mai fiabil decat benzinarul, desi de curand am vazut la Tv si benzinarul de 1 mil km (un Peugeot, motorul fara interventii, nu scotea fum albastru exagerat).

Constructorul nu se astepta la asa performanta, kilometrajul din bord se oprise la 999.999 km.

Atunci cand cineva cumpara o masina SH, trebuie sa fie atent la cum a fost birjarita masina inainte. Nu conteaza asa mult marca masinii, cat conteaza birjarul. Ce am vrut eu sa spun in postarea anteriora, e ca si o masina buna gen Mertan clasa E din 2006-2007, ajunsa pe mana unui mancator de fiare, este retrogradata la cazan afumat in 10 ani. Cazurile astea sunt izolate.

Intre timp ala de care am vorbit, probabil si-a schimbat piesa defecta, ca batea la ochi de la o posta...

Editat de marius75
Link spre comentariu

Benveu, inmatriculat in bulgaria, cu km peste 600k. Asta se cauta.

Sa fie minim 3L, ca alealalte nu sunt bune la depasit toti fraierii.

 

Este si extrema aialalta. Nici mie nu imi place loganul. Mi se pare un cotetz nesigur si supraevaluat.

Dar nici avioanele de 4.2 nu ma incanta. Un 2L diesel, pentru ca fac naveta la munca 40 de km dus, 40 intors, mi se pare de bun simt.

Daca este in stare buna, si ai grija de ea, o masina din asta duce 6-7 sute de mii de km, fara probleme grave.

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări