invest20042001 Postat Februarie 12, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 12, 2017 (editat) Da, motorul are 6 borne, 380/220 stea/triumghi dar pana sa ma doara la basca, ma cam doare sub ea.... pana aflu cum scot comenzi exterioare, altfel nu scap de dureri...De maine iau iarasi toata documentatia la citit, poate pana invat sa fac prigramarea asta, invat si engleza....????De fapt, eu am o discutie despre actionarea acestui strung si aici : http://www.elforum.info/topic/122721-alimentare-strung-prin-invertor-trifazic/page-5?do=findComment&comment=1496394 Editat Februarie 12, 2017 de invest20042001 Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 12, 2017 Partajează Postat Februarie 12, 2017 Are ambreiaje strungul?Sau inversarea de sens se face din inversarea sensului de rotatie a motorului? Link spre comentariu
invest20042001 Postat Februarie 12, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 12, 2017 Nu are . Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 12, 2017 Partajează Postat Februarie 12, 2017 Aha.Atunci tre sa iei manualul convertizorului si conform celor descrise acolo,sa-i faci comenzile si setarile. Link spre comentariu
invest20042001 Postat Februarie 12, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 12, 2017 Aha...am zis eu.... Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 12, 2017 Partajează Postat Februarie 12, 2017 (editat) Eu iti recomand,totusi,sa folosesti la maxim avantajele date de folosirea convertizorului......si anume,sa folosesti franarea dinamica,iar franarea mecanica sa o folosesti doar in cazul opririi de avarie sau in functionare normala,ca si frana de retinere.Mai ales la filetare iti va fi de folos acest regim de exploatare a motorului.Dar iti va trebui si o rezistenta de franare.Toate cele ncesare comandarii si programarii convertizorului vei gasi in manual. In nici un caz sa nu intercalezi nici un contactor sau orice alt element intre iesirea convertizorului si motor! Editat Februarie 12, 2017 de alex.cselenyi Link spre comentariu
invest20042001 Postat Februarie 12, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 12, 2017 Da, e bine de stiut asta cu contactorii dar oricum nu aveam de gand sa o fac, cat despre rezistenta de franare, am mai auzit de ea dar deocamdata nu stiu cu ce se mananca, o sa aflu probabil in perioada ce irmeaza. Pana atunci insa am sa va mai stressez aici cu intrebarile mele de profan . Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 12, 2017 Partajează Postat Februarie 12, 2017 Fara probleme.Nu ma stresezi deloc.Frunzareste manualul convertizorului si pe urma discutam.De unde esti de loc?Ar fi recomandabil sa-ti treci locatia la profil. Link spre comentariu
invest20042001 Postat Februarie 13, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2017 (editat) Buna dimineata, am trecut localitatea la profil, acum ce sa zic, este un pic alambicata procedura. In alta ordine de idei, atasez cateva poze din timpul lucrului de ieri, intre timp am reusit sa scot 450 spire din transformatorul de 380 ca sa il aduc in parametri de 220. Editat Februarie 13, 2017 de invest20042001 Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 13, 2017 Partajează Postat Februarie 13, 2017 Buna seara, Acuma ia-o ca si recomandare.......daca iti permite bugetul,iti recomand sa schimbi tot aparatajul,inclusiv regletele (clemele de conexiune).Refacand instalatia electrica cu convertizor de frecventa si aparataj nou,nu o sa te mai doara capul o gramada de ani de acum incolo. Alex Link spre comentariu
invest20042001 Postat Februarie 13, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2017 Da, asta fac dar, nu gasesc pe nimeni care sa ajute sa ma leg cu comenzi exterioare in convertizor... Nu reusesc sa gasesc un om care stie sa faca asta.... 😩 Asta este singurul motiv pentru care stau in continuare de cateva zile cu toata matzaraia asta pe masa IN CASA !!! si nu stiu cat ma mai supotra nevasta-mea... Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 13, 2017 Partajează Postat Februarie 13, 2017 (editat) Daca ai fi mai aproape de mine,ti-as trage o vizita si am rezolva-o rapid,da' asa......lasa-ma sa ma uit peste manualul convertizorului si mai vorbim. P.S. Ti-am trimis pe privat numarul de tel ca sa vorbim maine.Eu ma bag in scutece acum.O seara faina. Editat Februarie 13, 2017 de alex.cselenyi Link spre comentariu
invest20042001 Postat Februarie 13, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2017 (editat) Ma gandesc eu acum asa "dea'n proasta", ce tot incerc eu sa fac daca setand comvertizorul spre comtrol din exterior, nu ii pun si potentiometru, el de unde sa stie la ce ce frecventa este setat ca sa poata sa porneasca motorul? Chiar ca intrebare de profan.... nu are cum sa mearga.... deci, maine seara, potentiometru si apoi mai vedem. Editat Februarie 13, 2017 de invest20042001 Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Februarie 13, 2017 Partajează Postat Februarie 13, 2017 Obligatoriu iti trebuie un potentiometru.Unul cu variatie liniara de 5 kilo-ohmi.Ti-as recomanda si un frecventmetru de panou,ca sa poti vizualiza frecventa la iesirea invertorului,respectiv turatia cu care merge motorul.Plus obligatoriu o rezistenta de franare,ca sa reduci la maxim panta de decelerare. Link spre comentariu
invest20042001 Postat Februarie 14, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 14, 2017 Eu in carte am vazut potentiometru de 1-2 k,am sa ma duc azi la un magazin de piese sa cumpar. Refrtitor la rezistenta de franare, ce valoare trebuie sa aiba si cum sta treaba cu ea ca tot am auzit despre asta si nu stiu cu ce se mananca, am auzit ca nu trebuie sa dea la masa, ca bla-bla -bla dar nu stou nimic despre ea, cum sa cer la magazinul de piese electronice, doar atat, rezistenta de franare pentru convertizor de frecventa? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum