Vizitator barbu stefanescu Postat Ianuarie 19, 2017 Partajează Postat Ianuarie 19, 2017 Salutare!Inainte de a incepe acest thread mentionez faptul ca nu am gasit nicio explicatie plauzibila pe vreun forum.Din decembrie 2016 sunt posesorul unui logan 0.9 TCe. Acum o luna i-am terminat rodajul (acum am 4020 km). Pana acum nu am avut probleme, dar de cand i-am terminat rodajul a inceput sa tremure rau dimineta cu motorul rece.Ralanti-ul se regleaza foarte greu. La prima cheie am fix 1500 ture, dupa incepe sa scada sacadat, masina tremura rau, iar acul turometrului parca borboroseste ( varieaza intre 1500 si 900 de ture). Toata aceasta balbaiala a motorului dureaza 3 minute ( in fiecare dimineata), dupa, turatia motorului ramane constanta undeva la 850 de ture.Cand era noua nouta nu facea asa, parca avea o turatie mai mica la ralanti.Am fost cu ea la garantia, mi-a spus ca "e motor in 3 cilindri, ce pretentii vreua sa am".Am mers cu loganul varului meu ( 0.9 Tce, 58000 km), la el motorul se stabilizeaza repede la ralanti, fara balbaieli.De la ce ar putea sa fie? Ce sa fac?Posesorii de Tce, la voi cum se comporta? Link spre comentariu
Vizitator barbu stefanescu Postat Ianuarie 23, 2017 Partajează Postat Ianuarie 23, 2017 La sfatul unui prieten am adaugat in benzina aditiv,dar nu se vede nici o schimbare.Nu are nimeni Tce sa-mi confirme si mie daca e la fel? Link spre comentariu
fratello Postat Ianuarie 24, 2017 Partajează Postat Ianuarie 24, 2017 Raspunsul e simplu : service autorizat (cu solicitare diagnoza). Daca nu se rezolva astfel, atunci Vocea clientului. Si atunci se rezolva sigur. Ti-o spun in calitate de posesor de Logan (al 3-lea) ; actualul cu probleme asemanatoare (dar motor 1.2), rezolvate prin upgrade soft calculator injectie. Orice alt sfat e de prisos ! Link spre comentariu
t0rquemada Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 (editat) Compară H4B400(0,9 TCe euro5) cu H4B410(0,9TCe euro6 + gpl), adică mere cu pere. Problema nu e expusă corect(eu bănuiesc că pornește în 3, merge în 2 apoi revine în 3) și în plus nu e pe forumul modelului, unde găsea 2 topicuri pe problema asta. Aditivul în benzină poate fi cauză de anulare garanție! p.s. momentan nu există update de soft pentru orice TCe, restul motorizărilor pe benzină au ots pentru reprogramare injecție încă din ianuarie 2016 Editat Ianuarie 25, 2017 de t0rquemada Link spre comentariu
Vizitator barbu stefanescu Postat Ianuarie 29, 2017 Partajează Postat Ianuarie 29, 2017 Am fost vineri iar la reprezentanta,au pus-o pe tester,si sustin ca n-are nimic,si asta-i masina.Cred ca fac sesizare la OPC. Link spre comentariu
Vizitator barbu stefanescu Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Am fost ieri la OPC,si mi-au zis ca trebuie facuta o expertiza tehnica... Link spre comentariu
Vizitator barbu stefanescu Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Nu inteleg pentru ce trebuie expertiza tehnica,daca masina este in garantie. Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Aditivul în benzină poate fi cauză de anulare garanție! Asta a fost cea mai tare pe ziua de azi pana acum! Pentru de ce crezi ca sunt in raft la magazin acele sticlute? Nu crezi ca sareau de fund in sus fabricantii de masini ca le strica motoarele? Nu sunt adeptul lor si nici nu le-am folosit vreodata...dar sa aduca dovezi reprezentanta ca s-a folosit aditiv in benzina si din cauza asta nu merge motorul bine si vor sa scoata masina din garantie. Oare de ce aditiveaza petrolistii motorina pe timp de iarna? Nemernicii naibii...auzi si tu...vor sa strice motoarele la oameni! Editat Februarie 2, 2017 de mac01 Link spre comentariu
t0rquemada Postat Februarie 6, 2017 Partajează Postat Februarie 6, 2017 Meștere, bați câmpii cu grație. p.s. Ai 0,9 TCe, sau X52(aka Logan II) sau măcar un model Dacia după 2012 ? Probabil nu dar îți dai cu părerea. Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 6, 2017 Partajează Postat Februarie 6, 2017 (editat) Scrie ceva de aditiv acolo? Ti se pare ca aditivul este un carburant si specifica pe prospectul lui ca inlocuieste cu succes benzina? Esti cu garantia in fata si nu o intelegi? Nu stau sa lamuresc problema cu tine ca oricum tu o vei tine tot pe a ta. ...dovada a fost raspunsul tau. Si mai usor cu "batutul campului" ...ca nu ne tragem de sireturi si nici n-am mancat amandoi din aceeasi farfurie. Cand te voi jigni eu atunci sa ma jignesti si tu...deocamdata vorbeste frumos. Banuiesc ca ai observat ca nici acum nu te-am jignit cu ceva. Editat Februarie 6, 2017 de mac01 Link spre comentariu
t0rquemada Postat Februarie 7, 2017 Partajează Postat Februarie 7, 2017 Dacă citeai Am fost vineri iar la reprezentanta,au pus-o pe tester,si sustin ca n-are nimic nu veneai cu "idei". În caz de expertiză pe banii lui sau pe banii Dacia se testează și carburantul și să vezi ce bine "pică" aditivul în refuzarea garanției. E foarte simplu să dai sfaturi pe banii altora Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 7, 2017 Partajează Postat Februarie 7, 2017 (editat) Eu n-am venit cu nicio idee...m-ai vazut pe mine ca i-am dat vreun sfat userului barbu stefanescu? Ai vazut tu ca i-am indicat faptul ca daca va folosi aditivul masina nu va mai face probleme? Offf...cu tine n-o scoate nimeni la cap...tot ai impresia ca masina iese din garantie daca se foloseste aditiv. Aditivul ala este o picatura intr-un ocean...nu iese nici la mama testelor....iar aditivul in timpul sezonului friguros este chiar foarte bun...mai ales la motorina. Te-am intrebat ceva si nu mi-a raspuns...De ce nu da in judecata producatorii de masini, firmele care scot pe piata astfel de aditivi? Iar nu mi-ai raspuns la alta intrebare..."De ce se aditiveaza combustibilul pe timpul iernii....combustibil care este de vanzare la pompa...pompa pe care se specifica ca produsul este aditivat?" In cartea de garantie scrie foarte clar a nu se folosi alt combustibil afara de cel pentru care a fost creat motorul. Deci nu ai voie sa folosesti gasolina, propan, kerosen, motorina, uleiuri, etc...la un autoturism care are motorul pe benzina. Nu are nicio treaba cu aditivul...aditivul nu se poate folosi pe post de carburant...si nici nu cred ca-si permite cineva sa faca plinul cu aditiv. Aditivul imbunatateste putin calitatile carburantului...atat si nimic mai mult. Bafta...! Editat Februarie 7, 2017 de mac01 Link spre comentariu
t0rquemada Postat Februarie 8, 2017 Partajează Postat Februarie 8, 2017 Pentru un amărât de bec, neconform cu instalația mașinii după Dacia, te poți trezi cu garanția nulă pe motiv de piese neconforme: la euro6 ai management al consumului electric cu alternator comandat pe LIN cu senzor de curent pe baterie și becul tău a destabilizat sistemul. Idem pentru baterie mai mare sau mai mică decât valoarea scrisă în bcm: 60Ah 600CCA. Cum spuneam, E foarte simplu să dai sfaturi pe banii altora Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 8, 2017 Partajează Postat Februarie 8, 2017 (editat) Este nevoie sa ma repet..pesemne ca nu pricepi. Unde ai vazut tu ca eu am dat sfaturi in acest topic? Te rog frumos sa-mi raspunzi la intrebarea mea. Chiar am spus ca nu sunt adeptul aditivilor.... Cat priveste garantia....eu stiu care este treaba. In primul rand garantia este un praf in ochii clientului. Vanzatorii de masini abia asteapta sa comita o greseala clientul...imediat ii scoate masina din garantie....sa nu suporte ei reparatia. Sa nu mai vorbim de faptul ca la ei majoritatea pieselor sunt consumabile sau clientul nu a folosit corespunzator masina. Am avut destule neplaceri cu o masina cumparata de noua...pe timpul garantiei si stiu ce le poate capul dealerilor. Nu-ti face probleme..sunt trecut si prin d'astea...si dupa cum te simt cred ca faci parte din elita lor! Editat Februarie 8, 2017 de mac01 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum