adryano Postat Ianuarie 19, 2017 Partajează Postat Ianuarie 19, 2017 Inainte de a urma sfaturile de mai sus, incercati ceva mai simplu: computerele desktop au un port USB 1.1. Conectati acolo imprimanta si verificati din nou(daca nu stiti care e, conectati pe rind in fiecare port USB). Link spre comentariu
rlodina Postat Ianuarie 19, 2017 Partajează Postat Ianuarie 19, 2017 @tiptronic - v-am trimis un MP. Printre altele doresc sa verific: - drepturile si setarile de securitate legate de serviciul de tiparire - starea print spooler-ului - etc. Parerea mea este ca este din drepturi (o restrictie de securitate) sau un serviciu dependent nu este pornit - configurat. "Daca aveti idei, va rog sa postati, daca doar doriti sa acumulati posturi, va rog sa va abtineti" - nu inteleg remarca d-voastra. Sincer incerc (incercam) sa va ajut - mi-am instalat TW-ul si prin MP v-am trimis un mesaj cum sa facem sa ne conectam. Oferta mea de ajutor - free of charge - (exclusiv prin TeamViewer) ramane deschisa - in mesaj aveti inclusiv datele mele de contact (email si tel) - din pacate dupa ora 9, 9:30 am alt program. Astept un raspuns. Link spre comentariu
tiptronic Postat Ianuarie 19, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 19, 2017 Cel mai vechi recovery point este din 17.01, nu ma ajuta. Imprimantele si antivirusul Avast au mers bine, impreuna, ani de zile. @rlodina, nu ma refeream la dvs. Va sun imediat. Link spre comentariu
FLORIN IORDACHE Postat Ianuarie 19, 2017 Partajează Postat Ianuarie 19, 2017 Cel mai vechi recovery point este din 17.01, nu ma ajuta. Imprimantele si antivirusul Avast au mers bine, impreuna, ani de zile. Pe ce data a inceput sa va creeze probleme imprimanta dvs,adica azi,ieri .... ??? Daca e vorba despre azi sau cel tarziu ieri,atunci merita sa incercati cu o restabilire a sistemului...adica sa dati sistemul inapoi cu data de 17.01.2017 . Dar daca e problema mai veche de ieri...atunci nu mai are nici-un rost sa mai incercati cu restabilirea a sistemului. Link spre comentariu
tiptronic Postat Ianuarie 19, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 19, 2017 Cred ca problema a aparut in 14.01. Am o ora si ceva cu @rlodina pe telefon si nu-i dam de cap. Link spre comentariu
FLORIN IORDACHE Postat Ianuarie 19, 2017 Partajează Postat Ianuarie 19, 2017 (editat) Cred ca problema a aparut in 14.01. Am o ora si ceva cu @rlodina pe telefon si nu-i dam de cap. Eeee,atunci inseamna ca aveti cea ce v-am spus eu...adica aveti vreun virus cam periculos in acest calculator...si acest virus lasa imprimanta sa functioneze. Dar eu totusi a-si incerca si cu un antivirus mai peformant,adica cum ar fi : Bitdefender internet security sau cu kaspersky internet security . Adica sa-l instalati,sa-l actualizati la zi cu baza lui de date de virusi si sa incercati sa-i faceti o scanare profunta la tot hdd-ul ( toate partitiile) calculatorului dvs....ca asa poate,poate scapati sa numai bagati wind.....7 din nou. O seara minunata va doresc !!! Noapte buna !!! Editat Ianuarie 19, 2017 de FLORIN IORDACHE Link spre comentariu
nico_2010 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 Dupa cateva sapaturi am gasit asta: " Try clearing Printer Spooler files and restart the service again: Clear Printer Spooler files and enable the spooler service =================== 1. Click the Start Button, type "Services" (without the quotation marks) in the open box and click OK. 2. Double-click "Printer Spooler" in the Services list. 3. Click Stop and click OK. 4. Click the Start Button, type "%WINDIR%system32spoolprinters" in the open window, and delete all files in this folder. 5. Click the Start Button, click Run, type "Services" (without the quotation marks) in the open box and click OK. 6. Double-click "Printer Spooler" in the Services list." Sursa: https://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/3339d135-ecbf-46d9-9e4f-d1ec187baaa8/windows-7-printers-have-disappeared-printer-spooler-wont-stay-running?forum=w7itprohardware Treb uie sa fii logat ca administrator. Bafta Si nu, MS nu urmareste ca prin update-uri cu buguri sa treci la Win 10 (asta este folclor urban, ca si multe altele care se vehiculeaza pe aici si pe aiurea de catre persoane atinse de paranoia) Link spre comentariu
tiptronic Postat Ianuarie 20, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 @nico_2010, am verificat si Printer Spooler, e pornit, iar in folder nu exista documente de sters. Tot nu apar imprimantele. Apropo de paranoia: in discutia, al carei link l-ai indicat (multumesc!), un tip zice asta: I have wrestled with this issue on a client's computer for a few days now and I am coming to the conclusion that a Windows Update (do not know which one) has caused the problem. Bine, nu zice cum am zis eu, dar zice. Link spre comentariu
FLORIN IORDACHE Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) I have wrestled with this issue on a client's computer for a few days now and I am coming to the conclusion that a Windows Update (do not know which one) has caused the problem. Traducerea motamo este urmatoarea : Am luptat cu această problemă pe computerul unui client pentru câteva zile, acum și eu vin la concluzia că o actualizare pentru Windows (nu știu care) a cauzat problema. O seara minunata va doresc !!! Editat Ianuarie 20, 2017 de FLORIN IORDACHE Link spre comentariu
rlodina Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 @tiptronic - ajung si eu la concluzia ca acel sistem trebuie reinstalat. @restul: am incercat ieri seara la telefon (~1h) sa remediem situatia - nu am reusit. Argumente in favoarea concluziei. Cand 2 aplicatii (programe) downloadate din surse sigure nu reusim sa le pornim : 1. Setup-ul de TeamViewer proaspat downloadat de pe site-ul lor ramane agatat in procesul de instalare 2. Aplicatia "microsoft printer troubleshooter" - downloadata de pe site-ul microsoft nu poate fi lansata in executie ... Pe aceste 2 a incercat, colegul tiptronic, sa le ruleze fara succes logica normala te duce la concluzia ca neafisarea imprimantelor este defapt problema minora a acestui sistem. In fine. Salveaza-ti documentele (poze, muzica, etc) trage-i o formatare la HDD si reinstaleaza-ti SO-ul. Succes Link spre comentariu
daniel ignat Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 posibil windows virusat;se incearca o reparare,daca nu reinstalare os Link spre comentariu
FLORIN IORDACHE Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 posibil windows virusat;se incearca o reparare,daca nu reinstalare os Nu este valabila nici o reparare a wind...pentru ca tot ramane virusul instalat . Deci asa cum a zis colegul mai sus e foarte bine si fff corect. Salveaza-ti documentele (poze, muzica, etc) trage-i o formatare la HDD si reinstaleaza-ti SO-ul. Asa ca si eu va doresc mult,mult succes !!! O seara minunata sa aveti ! Doamne ajuta !!! Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 cablul este bun?intreb pt ca de curand am avut si eu problema de genul!dar inlocuind cablul usb(am mai multe)imprimanta apare! Link spre comentariu
Florinel TV Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 Trebuie instalat windosul din nou , si incercat si cu alt cablu dupa cum spune si colegu Emil mai sus , ca nui exclus sa nu fie defect Link spre comentariu
tiptronic Postat Ianuarie 20, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 Faza e ca nu merg instalate programe si update-uri de windows: se deschide ferestra de instalare si sta minute in sir fara nicio reactie. Daca incerc sa repar windows de DVD, in windows (asa cum povesteste tipul din link-ul de la nico_2010), nu merge, ramane inghetat, fara reactie. Am partitionat HDD, astfel ca n-am nimic de salvat, zilele astea reinstalez Win7. Toate bune! Link spre comentariu
Postări Recomandate