Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Postări Recomandate

Apropos de materiale si de fiabilitate.........am avut pe vremuri timp de 3 ani o LADA1200 combi.Consuma mult,ce-i drept.........da' mergea de rupea locul.Fiind cumparata ca si masina de sacrificiu(pt. carat materiale)......mai frate....bagam in masina aia de-mi era mie mila de ea.Singura chestie mai aiurea a aparut cand am intrat in prima iarna cu ea.Avand tractiune spate si suspensie modificata,sarea ca o capra pe drum.Da' dupa ce am bagat 2 saci de misip,incepea sa fie o placere s-o conduci.E drept ca derapa mult mai usor decat una cu tractiune fata,dar a avut farmecul ei.Cum spuneam,mergea de rupea locul.Tractiune spate,motor de 1200,da' cu mai multi cai decat Dacia cu motor de 1400,carburator dublu corp......la vremea ei a fost ok,mai ales la pretul dat pe ea.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 122
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Habar n-am.M-ai facut curios si am intrat pe autolada.ro .......interesant........

 

P.S.Am avut ocazia acum cativa ani sa conduc o Lada Niva..........scutura ca toti dracii,da' te scoate si din iad.E dracu' gol masina aia.

Ce mi-a placut cel mai mult la Niva era ca puteai bloca toate 3 diferentialele......cuplai reductorul si ieseai de oriunde.......aproape.Asta daca aveai gume bune si nu-ti era mila de ea.

Editat de alex.cselenyi
Link spre comentariu

Am vazut si eu o masina cazuta in sant, s-au chinuit doua masini straine sa o traga si n-au reusit pana au venit niste jandarmi cu o Lada Niva si l-am scos de ala de ziceai ca ara cu el.

Bine, poate ca ei nici nu prea tineau la masina si au tras tare in timp ce aia cu strainele doar incercau finut.

Link spre comentariu

Pai cu Niva poti sa tragi fara probleme.E un tanc in miniatura.Asa si consuma,ce-i drept.Cand am avut Lada1200,am ramas uimit cat erau de ieftine piesele de schimb......la jumate fata de cele de Dacia.......au pivoti cat pumnu'......m-am si speriat cand l-am vazut.De ambreiaj sa nu mai pomenesc.Suprafata de frictiune e de vreo 4-5 ori mai mare decat la Dacia.

Poate sa traga ca nebuna,fiindca se pot bloca toate diferentialele,dotare pe care o gasesti doar la masinile de teren,nu la SUV-urile cu care defileaza pe la noi baietii cu ceafa groasa.Mai cuplezi si reductorul.........gume bune sa ai si sofer la volan si face minuni.Cand o sa cresc mare,o sa-mi iau o Niva doar pt. ture...........

Link spre comentariu

Am facut investigatii cu Gogu. Se pare ca Lada a fost fabricata dupa platforma Fiat 124, cu adaptarile de rigoare facute de sovietici, pentru iernile grele de la ei. O colaborare rusnaco-italiana asa cum am facut noi cu Renault.

N-am reusit sa aflu (inca) cat costa o Lada inainte de '89 pentru a face o comparatie cu Dacia. Banuiesc ca era mai scumpa, dar nici nu stateai la coada 5 ani ca la Dacia.

Link spre comentariu

Lada care se gasea la noi era mare, confortabila si puternica (au fost doua modele). Sa fii apucat insa sa conduci o Lada care s-a vandut pe piata francezilor, am condus una 2104 sau 2105 adusa dupa 90. Nu stiu ce rapoarte de transmisie avea, dar era mai nervoaza decat o mazda. Mult mai nervoasa.

Link spre comentariu

Erau Lada 1200 si Lada 1500, dupa capacitatea motorului.

Asta cel putin inainte de 89.

Nu mai tin minte pretul lor, parca 1200 era pe la pret de Dacia dar 1500 era spre 90Klei.

Am mers cu 1500, mergea tare fain insa consuma mult, bine mai mult decit Dacia.

Stiu ca la un moment dat au revenit cu un alt carb la ele , bineiteles tot Weber dublu corp .

Cu revenirea au adus consumul undeva pe la 8,5-9% in afara oraselor.

Era insa mult mai solida si ingrijit lucrata decit Dacia.

Link spre comentariu

Eu am birjarit una de 1200.Mai puturoasa decat dacia noastra,in schimb mai echilibrata in viraje.Nu m-a dat pe spate finisajul,insa erau mai bune la tabla decat ale noastre.Motoarele nu erau pretentioase,cum era criza de benzina,mergeau cu benzina de 75,sau benzina de 90 amestecata cu petrol lampant, fara sa cracneasca.Totusi,daca era sa aleg intre ele,tot dacia noastra era mai de suflet.

Link spre comentariu

Le stiu,si erau si mai fatoase decat 1200,dar n-am avut ocazia sa birjaresc nici una,nu le-am vazut decat pe strada,nu pot emite pareri.Daca nu ma insel,au circulat legende cum ca italienii s-au judecat cu rusii pt drepturi de autor la modelele astea,dar nu mai stiu cu ce rezultat.Pot doar banui...daca nu cumva a fost doar folclor urban.

Link spre comentariu

daca a facut ceva bun uzinele astea... a facut LOGANUL diesel! cu cine, cu ce si cand,conteaza mai putin! dar loganul diesel e reusit! stiu,are motor de renault,dar e fabricat in Ro,!!! eu am un Focus si un logan 1,5 d, ambele din 2006...ce pateste saracutul de logan..daca ar putea vorbi!!! si merge de rupe,consuma infim..si are 300k! de multe ori prefer sa merg cu ea in locul fordului! din pcate,pt cei mai multi romani..si loganul e un lux!

Link spre comentariu

Cand o sa cresc mare,o sa-mi iau o Niva doar pt. ture...........

Grabiti-va ca nu se stie cât timp se va mai exporta în UE modelul clasic. Pt ca nu e compatibil cu noile norme privind securitatea pietonilor în caz de accident. Din acelasi motiv englezii au sistat producta modelului clasic de Land Rover (Defender).

Exista si un model nou de Niva, îmblînzit si urbanizat. În teren e mult mai slab în comparatie cu cel clasic.

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări