Ion_Bumbu Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Deschid si eu acest topic despre Dacia Pitesti, mai repede cu tristete deoarece salvatorul acestei marci, Constantin Stroie a plecat dintre noi. Dumnezeu sa`l odihneasca in pace, a facut pentru tara lui mai mult decit toate guvernele sub care a condus Dacia Pitesti. A fost prima uzina care a produs un autoturism pentru populatie dupa razboi in Romania. Stim cam cum a inceput, un autoturism CKD, Dacia 1100 iar apoi binecunoscuta , cu bune si rele Dacia 1300. La inceput o masina foarte bine apreciata apoi a mers cum stim . Dupa revolutie soarta i`a schimbat`o Constantin Stroie si acuma a ajuns una din marcile de baza a concernului Renault. Grig Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 un Om deosebit, l-am cunosccut personal, a facut foarte mult pentru Dacia Link spre comentariu
hpavictor Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Mai bine se ocupa de ARO , merita mult mai mult .Dacia era cu siguranță cea mai proastă mașină din Europa pana la preluarea de către Renault ...Ce a făcut Stroe ?Profit maxim pentru stăpânii francezi , prin metode sclavagiste neocolonialiste , liberale .Există și părți bune ale retehnologizării , dar eu am rezerve ca alte posibile investiții ar fi fost lipsite de succes , piața constructiilor de masini era virgină !Repet , ARO era un succes mult mai mare decât Dacia , de aia a fost preluat conceptul de marketing DUSTER folosit in Marea Britanie , de la ... ARO Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Multi stiu,putini cunosc despre ce e vorba.Sa incepem cu cateva date. Despre Stroe,numai de bine.S-a adaptat perfect noilor conditii si n-a tras spuza pe turta lui.As risca sa spun ca a fost printre cei putini din tara care au vrut si au reusit sa faca asta.Incerc sa-mi imaginez daca si in Bucuresti erau o mana de oameni in ministere care ar fi facut macar jumate din ce a facut Stroe pt tara lui,unde eram acum,dar nu prea reusesc. Link spre comentariu
hpavictor Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Sper să vă referiți doar la epoca de tristă amintire , deoarece Dacia nu mai este o marcă românească .Urăsc să faceți lobby pentru o firmă străină , care se folosește de notorietatea obținută în altă epocă ca să facă profit spectaculos ... prin intermediul unor oameni ca Stroe .Nu e bine , dar nici rău .Nu e rău ca se fac investiții , dar sunt convins ca scutirea de TVA pe primii 10 ani i-a îmbogățit pe cei de la Renault .In plus , șantajul continuu la care e supus statul roman face ca relația România Renault sa fie tensionata , si rezultatul nu este in favoarea noastră .Eu doresc ca Renault să plece în Africa si in Rusia , și după ce o să și-o ia în toate orificiile să revină spăsiți , cu caciula-n mâna , să cerșească milă și să ofere salarii motivante și să plătească taxe și impozite legal , fără scutiri .Aștept ca si alți investitori , mult mai serioși în domeniul auto ( BMW , Toyota , Mercedes ) să se înghesuie la guvern cu oferte de investiții . Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 La care guvern?Mai mult nu zic,sa nu o dam si aici pe politica.Intre inchiderea fabricii si functionarea chiar cu profit scos extern,eu as fi preferat ca si celelalte fabrici sa fi fost pastrate,retehnologizate si sa fi avut de munca mai departe oamenii.E rau sa pierzi profitul,dar mai rau e sa prapadesti resursa umana,care oricand te vei simti in stare,o poti folosi daca vei fi in stare sa le dai cu flit strainilor.Asa,de exemplu,colectivul de la ARO,ca tot veni vorba,s-a dus si ca sa inchegi altul,mai greu,mult mai greu,pe langa reconstruirea unei fabrici distrusa cu buna stiinta. Link spre comentariu
hpavictor Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Cum care guvern ?Când s-au privatizat uzinele Dacia , oare ce guvern era la putere ?Eeee ? Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Aștept ca si alți investitori , mult mai serioși în domeniul auto ( BMW , Toyota , Mercedes ) să se înghesuie la guvern cu oferte de investiții Ce treaba au noii investitori de care vorbeai de la BMW , Toyota , Mercedes,cu guvernul care a privatizat dacia?Ala fuse si se duse,acum e cu totul altul. Link spre comentariu
hpavictor Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Nu mă refer o ofertă de investiții în industria prezentului , ci la viitor .Nu mă refer la un anume guvern , ci la unul viitor .Când ?Când România va scăpa de statutul de colonie ... Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Esti un optimist incurabil daca speri sa vezi asa ceva.Eu sper ca macar nepotul sa apuce sa vada Romania scapata de statulul de colonie,si sa ma bucur pt el,indiferent unde voi fi,la cum se prezinta lucrurile acum. Link spre comentariu
franzm Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Aștept ca si alți investitori , mult mai serioși în domeniul auto ( BMW , Toyota , Mercedes ) să se înghesuie la guvern cu oferte de investiții . Si astia nu tot straini sunt? Chiar credeti ca, dupa ce vor fi f... cei de la Renault, o sa mai vina vreun investitor serios? Ca sa faca ce? Luati exemplul Argentinei. Aproape ca se îneaca în petrol si crapa de foame, ca n-au cum sa-l exploateze. Au avut si ei parte de "despoti întelepti". Link spre comentariu
hpavictor Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Orice investitor ar putea fi bun , dar nu francezii sau olandezii !Roman , Ponta , Cioloș etc erau formați la școala franceză . Am destule argumente decente , dar nu aici , nu e voie politică . Link spre comentariu
Marele Savant Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Se pare ca pentru ca a scapat netaiata la fiare vechi iar oamenii lasati pe drumuri, Dacia le sta multora in git! Link spre comentariu
Vizitator mesterul strungar Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Dacia era o masina foarte buna pentru cine cunostea so puna la punct.Pentru aia care lega toba cu sirma,si nu facea revizie la timp era proasta.Cite tobe de inox am facut eu n-am par in cap.Frumos din teava de inox de fi40 gaurita sita cu spiral de 3,nici nu auzeai motorul.Linie de arbore frumos reglata,camase din teava de sonda,treburi.Pompa de apa cu ax de inox,de n-are moarte,iar pe vremea aia eu puneam glicerina in amestec cu apa in loc de antigel.La saboti ferodou batut cu nit de cupru,la fel si la ambreaj.Spalam motorul si cutia de viteza cu motorina dupa fiecare schimb,cu m20 la motor si t90 la cutie.Schimbatorul si timona era cu probleme,eu le-am facut dun inox cu bucsa de bronz.Treburile astea care am zis,am facut la masina mea si a altora,de mergeau masinile alea ceas.Aveam si o relatie care dadeam rezervorul si-l baga in baie de cositor,fara moarte.Sa nu se aduca jigniri la masina asta,ca Dacia a fost masina romanului.Si la oala de la roata de rezerve care se ruginea,eu o faceam de inox.Am facut si toate imbinarile care era din plastic,dupa racire din alama. Link spre comentariu
hpavictor Postat Ianuarie 6, 2017 Partajează Postat Ianuarie 6, 2017 Atât timp cât este proprietatea altora și produce un profit imens doar pentru alții , nu merită interesul nostru .Unde este eroarea , cine e de vină , ce masuri trebuie luate , cine răspunde pentru aplicarea acestor măsuri ... astea sunt problemele reale .Orice român cu vârsta peste 40 ani iubește fosta regină a șoselelor , Dacia , cea cu bune și rele .Francezii sifoneaza profitul pentru a micșora taxele către statul român .Afacerea asta este asemănătoare cu Steaua , Becali s-a folosit de imaginea campioanei ca să facă profit .Cât a ținut nostalgia , 30 de ani ?La fel va fi și cu Dacia , o dată cu ieșirea naturala din sistem a foștilor posesori de Dacia , acest brand nu va mai însemna nimic pentru nimeni . Link spre comentariu
Postări Recomandate