Sylviu Postat Ianuarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 (editat) Ala e sunerul unui innrunner de 2200kv cu baterie lipo 3s...Si din cat m am jucat eu cu motorul meu e mult mai silentios decat a lui...Eu am ales varianta de montare asa deoarece nu am un stand pt motor unde sa l montez corect de coca si cand pun axul e aliniat perfect cu coca... a trebuit sa fac invers... Editat Ianuarie 2, 2017 de Sylviu Link spre comentariu
manolo Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Daca ai motor outruner ,tot trebuie sa-i faci un suport ,si sa-l lipesti de coca ,avind suportul cu motorul montat puneai si cuplajul +axul si atunci rezulta si inclinatia axului si aplicai adezivul pe suportul motorului si la final pe orificiul de iesire.Daca aveai motor inruner ,se putea lipi direct pe coca ,avantajul unghiul de inclinare foarte mic sau chiar 0. Link spre comentariu
danpin Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 (editat) Imi pare rau, dar chiar nu le ai cu fizica...in prima postare ai pomenit de un motor de 950 KW,ai idee cam cat de mare este un asemenea motor,ulterior ai pomenit de "motorul este de 950 Kv(la 1 volt alimentare se invarte 950 rpm)" ...ceva de comentat ? NIMIC !! PS. O carte de fizica te poate ajuta muuult de tot...!! Doamneeee, stii ce inseamna, macar 1kv? Eu zic sa intervii,asa, pe la Sfantul Ion dar pana atunci..nu mai pui gura!Usurel domnilor, nu sariti asa ca niste atotstiutori...! Este vorba de modelism nu de motoarele si tensiunile din uzina."kV RatingThe Kv rating of a motor. When a motor is supplied with a voltage, it spins. As the voltage increases, so does the rate of the spin; logical. This rate of spin is quantified using revolutions per minute i.e. rpm, and this Kv rating gives you the rpm a motor will spin at full throttle, given a certain voltage. This value is also assuming that the copter is unloaded. The Kv rating gives you the rpm of the motor in the following way:Note: The ideal number of rpm of a motor for you is dependent on what type of copter you’re looking for. For example, if you’re looking for a high performance, acrobatic copter, a high rpm motor is the one for you, meaning of course a high Kv rating. This is intuitive because these acrobatic copters are generally of the smaller variety, meaning a smaller motor, leading to smaller propellers. When you have these smaller propellers, the motors need to produce more rpm in order to produce the necessary thrust. However, this means that these motors use up more power than others, and so are less efficient.On the other hand, if you would like your copter to use the least amount of power as possible, and so last longer and be more stable, then motors with lower rpm are ideal. An example for when these types of motors would be useful is in taking aerial photos. Again, this is partly due to the fact that the type of copters used for this these tasks are bigger in order to carry the necessary equipment, meaning larger propellers, which will create more thrust when rotated. They therefore require fewer rpm."http://www.dronetrest.com/t/brushless-motors-how-they-work-and-what-the-numbers-mean/564 Editat Ianuarie 2, 2017 de danpin Link spre comentariu
manolo Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Daca si traduceai era ceva,asa retin drone,apa? barca? Link spre comentariu
danpin Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Daca si traduceai era ceva,asa retin drone,apa? barca?Pt. cine nu stie engleza exista dictionare sau mai simplu, google translate...Textul l-am luat la intamplare de pe net pt. a explica ce-i cu acel Kv din postarile lui Sylviu, pt. care unii colegi l-au trimis la scoala sa invete fizica. Link spre comentariu
gica70 Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Si de ce trebuie sa fii "avocatul" lui Sylviu, el nu ne poate lamuri pe noi astia, nestiuitori? Iata "am tradus" un pic. "Acest lucru este intuitiv, deoarece aceste copters acrobatice sunt, în general, din soiul mai mici, ceea ce înseamnă un motor mai mic, ceea ce duce la elice mai mici. Cand ai aceste elice mai mici, motoarele au nevoie pentru a produce mai multe rotații pe minut, în scopul de a produce forța necesară. Cu toate acestea, acest lucru înseamnă că aceste motoare folosesc cu mai multă putere decât altele, și așa mai departe sunt mai puțin eficiente." I-a zi, ce-ai inteles tu si spune-ne si noua daca intuitia ti-a spus ceva! Link spre comentariu
danpin Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Si de ce trebuie sa fii "avocatul" lui Sylviu, el nu ne poate lamuri pe noi astia, nestiuitori?Iata "am tradus" un pic. "Acest lucru este intuitiv, deoarece aceste copters acrobatice sunt, în general, din soiul mai mici, ceea ce înseamnă un motor mai mic, ceea ce duce la elice mai mici. Cand ai aceste elice mai mici, motoarele au nevoie pentru a produce mai multe rotații pe minut, în scopul de a produce forța necesară. Cu toate acestea, acest lucru înseamnă că aceste motoare folosesc cu mai multă putere decât altele, și așa mai departe sunt mai puțin eficiente." I-a zi, ce-ai inteles tu si spune-ne si noua daca intuitia ti-a spus ceva!Raspunsul pt. Dvs:"Eu zic sa intervii,asa, pe la Sfantul Ion dar pana atunci..nu mai pui gura!" Link spre comentariu
gica70 Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Vezi ca eu sunt din Iasi nu din Botosani! E buna Dane, La multi ani! Link spre comentariu
rasputin Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 (editat) Colegul Sylviu, aţi nimerit prost pe acest forum, în prinţip nu-i loc de amatori şi amatorisme. E un forum al “greilor”, savanţi de renume mondial. Pe colegul manolo să nu fiţi supărat, el chiar ştie cu ce se mîncă domeniul, păcat însă că că nu are răbdarea a explica şi pentru novici. Că n-aţi făcut cele mai fericite tîrguieli, colegul manolo vă poate argumenta. Eu chitesc că sînteţi la prima bărcuţă, cu ce-aţi cumpărat aveţi a “defila” mai departe. N-ar fi de rău, colegul manolo, să-ndemne a trece de la critică la chestii constructive, să vă ajute a finaliza o barcă de nădit, nu un batiscaf, sau, Doamne fereşte, un mini-Titanic. Dincolo de glumă, eu chiar am convingerea că sfaturile colegului manolo vă vor fi de folos; pe de altă parte, după cum văz eu, şi colegul danpin e încîntat de idee şi vrea să ajute, cel puţin îndemnînd a ţine “savanţii” departe de proiect Eu îs ageamiu în domeniu, asta de nu se pune la socoteală că-mi place peştele (carnea de peşte), mi-ar place însă să văd, în această secţiune a forumului, cum prinde viaţă un proiect. Apreciez , nespus de mult, faptul că împărtăşiţi cu noi realizarea acestei bărcuţe. Acu’, ce să vă zic? Tradiţionalul: “Fir întins!”, sau, snoava auzită de la un pescar împătimit: “Să ţi-o tragă la fund!” Editat Ianuarie 2, 2017 de rasputin Link spre comentariu
Mircea Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Sylviu, nu te supara. E normal sa apara opinii. Doar colegul Morocanosul a fost complet pe dinafara subiectului (nu ma mira insa).Asculta ce zice Manolo si foloseste ce poti. E barcuta ta, deci fa-o cum vrei tu. Ai sa vezi ce merge si ce nu odata ajuns pe balta. Fiind din ABS o sa poti retusa usor.PS: E multa info despre naditoare pe RHCforum.ro. Dar imi e ca te vei baga in gura lupului daca iti expui proiectul acolo. Depinde cat de deschis la critici esti.LE: Critici si stereotipuri (sic!), ca sa fiu mai clar. Link spre comentariu
Sylviu Postat Ianuarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Nu ma deranjeaza sfaturi, pe parcurs unde ma impotmolesc cu ideile o sa intreb ma deranjeaza ca unii se dau asa zmei si le place sa jigneasca de parca ai fi un nimeni....Proiectul oricum il duc la capat, chiar daca am metode diferite de lucru... si n am cumparat chiar piese cum scrie la carte ca trebuie sa ma incadrez si eu intr-un buget.. daca aveam banii de numai puteam luam unu gata facut pe la 2000lei...Cum am facut singur de la 0 un CNC cum am stiut eu si merge fara nici o problema asa o sa termin si barca asta chiar daca unora nu le place anumite modalitati de lucru... Link spre comentariu
Sylviu Postat Ianuarie 3, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2017 am refacut barcuta asa cum mi s-a zis, doar ca intampin o problema... La turartii mari vibreaza tare tot angrenajul... daca decuplez cupla de motor, in gol nu vibreaza... deci presupun ca de vina e cubla elastica dezechilibrata din cauza acelor suruburi...cu ce as putea inlocui aceasta cupla.. cu ceva mai echilibrat... Link spre comentariu
danpin Postat Ianuarie 3, 2017 Partajează Postat Ianuarie 3, 2017 http://www.sierra.ro/Cuplaje-pentru-transmisie-c132c.html Eu as mai pune un suport pt. arborele port elice cat mai aptoape de cupla. Verifica si aliniamentul ax motor - ax elice. Link spre comentariu
manolo Postat Ianuarie 3, 2017 Partajează Postat Ianuarie 3, 2017 Hai sa ma dau zmeu, alinierea se face cu un cuplaj fix intodeauna ,apoi poti incerca acel cuplaj elastic ,pun pariu daca pui un cuplaj fix vei vedea ca nu sint perfect aliniate, si acum daca invirti cu mina elicea vei vedea ca sint zone unde cauciucul nu este lipit perfect.Eu nu prea am vazut cuplaje elastice rosii. 1 Link spre comentariu
Mircea Postat Ianuarie 3, 2017 Partajează Postat Ianuarie 3, 2017 Are termocontractabil peste, d-aia e rosu.Confirm si eu ca un cuplaj "elastic" e zgomotos. Dupa cateva incercari nereusite (dpdv zgomot) am mers si eu pe rigid (direct).LE: Cu toate ca pozele sunt bune, parca folosesti bucse de alama. Se pare ca da. Cam forteaza axul caci tubul in care se invarte axul e mai rigid (peretii mai grosi).Pentru a usura alinierea eu pun axul direct in tub (joc cat se poate de mic sa fie). Se "pliaza" sistemul per ansamblu daca nu ai aliniat perfect. Dar unghiul axului trebuie sa fie astfel ales cat sa nu intre apa. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum