stmatei Postat Februarie 5, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 5, 2017 Asa ca sa raman si eu incalzit pana vin curelele, are cineva o tehnica mai simpla de montare a unei curele noi la modelul asta? Mi se pare complicat de pus la loc, tinand cont de pozitia ei in mecanism. Link spre comentariu
yglos3 Postat Februarie 5, 2017 Partajează Postat Februarie 5, 2017 Ramai warm...vin cu vesti noi. Azi mi-am facut timp sa-l iau putin la verificari. Condensatorii sunt impecabili, au aceasi capacitate ca noi, ceea ce e remarcabil. Vorbim totusi de un deck made in Japan facut cu componente THD. La final problemele persista cu comenzile incurcate. Curelele de la ambele parti sunt slabute si as vrea sa le schimb si eu. Te rog un PM cu sursa de unde le-ai luat si pret. Cat despre inlocuit e cam asa: 1. Scoti fata deck-ului cu ambele mecanici. 2. Scoti pe rand mecanicile afara. Pana aici am facut si eu cand am inlocuit rolele. 3. Scoti cablajul dupa dezlipire terminale motor. Cap 11. O sa fie distractie mare caci japonezii foloseau inca de pe atunci aliaje ROHS si e chinu' drequ'...iti trebuie pistol sau ciocan puternic. Eu azi am lucrat numai cu pistolul de 100W. 4. Scoti mecanica superioara. Cap 14. 5. Schimbi curea si pui la loc totul. Estimativ cam 3-4 ore minim cu berea de rigoare. Poate dl surubarila daca a lucrat in radioprogres sa aiba mana formata, dar in niciun caz cateva minute cum spunea in postul 7. Sau poate e un secret... Dl surubarila, asteptam un sfat in acest sens va rugam. Link spre comentariu
Eusebiu Angelescu Postat Februarie 5, 2017 Partajează Postat Februarie 5, 2017 Vedeti ca sunt doua "tije" de poastic unde se pune cureaua....iar ij partea cealalta este volanta. Dupa ce se asambleaza se trece cureaua pe motor...altfel stati mult sa o potriviti. Cu deprinderea necesara nu trebuie sa dureze mai mult de 10 min / mecanica..... Bine nu se pune la socoteala desfacutul aparatului si fetei Link spre comentariu
stmatei Postat Februarie 5, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 5, 2017 Am urmat cei 5 pasi cand am scos cureaua veche si asa este, dureaza ceva toata operatiunea pentru ca trebuie lucrat cu grija. Pe mine ma deranjeaza faptul ca trebuie lucrat cu letconul pentru operatiunea asta, ar fi fost bine sa se evite treaba asta. Am intrebat despre o metoda mai simpla pentru ca, cureaua trece peste 2 elemente aflate pe 2 parti diferite ale mecanicii care stau fata in fata iar cureaua vine intre ele. M-am uitat si eu la condensatori,mi s-au parut in regula, e bine daca sunt de calitate, poate curelele noi chiar rezolva problema. Eu le-am comandat pe Ebay: http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xtechnics+575+belt.TRS0&_nkw=technics+575+belt&_sacat=0 mai sunt si aici, pe okazii: https://www.okazii.ro/cautare/curele+technics.html Link spre comentariu
surubarila Postat Februarie 6, 2017 Partajează Postat Februarie 6, 2017 @yglos3 : n-am lucrat la Radioprogres.Cele cateva minute la care m-am referit au fost din momentul in care am ajuns la pct. 5 din descrierea dvs.Modelul deck-ului era altul si anii care au trecut de atunci sunt multi.Ce va pot spune sigur e ca n-aveam acces la manual service.Faceam schite pe hartie cu pozitia anumitor piese pe care le demontam(suruburi , parghii , etc).Cand desfaceam un fir , in punctul de lipire puneam altul de aceeiasi culoare cu etichete mici din hartie.Cam asa lucram , ma puteti crede sau nu , alte dovezi n-am. 1 Link spre comentariu
yglos3 Postat Februarie 11, 2017 Partajează Postat Februarie 11, 2017 (editat) Multumesc de informatii. Stiu f bine ca asa se facea treaba corect. In 1987 cand am inceput pasiunea pentru electronica, la desfacerea si reparatia primului radioreceptor Albatros, exact asa am procedat si eu. Schita pe hartie, pozitionare cabluri, culori, etichete mici de hartie. Era logic pentru a le pune la loc. Si au urmat multe altele.... Acum cateva poze facute cu telefonul usureaza enorm aceasta munca si in plus se poate transmite f usor la alti pasionati aceasta informatie pretioasa, lucru imposibil atunci. Tot suportul tehnic de care dispuneam era rubrica de intrebari si raspunsuri din Tehnium, plus documentatia revistei. stmatei: Probabil ca tu vei face toata operatiunea inaintea mea...eu nu prea am timp mult la dispozitie si nici nu ma grabesc cu reparatia. Te rog sa faci cat de multe poze sunt necesare cu demontarea si montarea partii mecanice/curelei si sa le sui aici pe forum ca si un tutorial. Va fi un material pretios pentru putinii pasionati de mecanica si electronica adevarata. Editat Februarie 11, 2017 de yglos3 Link spre comentariu
stmatei Postat Februarie 14, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 14, 2017 stmatei: Probabil ca tu vei face toata operatiunea inaintea mea...eu nu prea am timp mult la dispozitie si nici nu ma grabesc cu reparatia. Te rog sa faci cat de multe poze sunt necesare cu demontarea si montarea partii mecanice/curelei si sa le sui aici pe forum ca si un tutorial. Va fi un material pretios pentru putinii pasionati de mecanica si electronica adevarata. Sper sa am si eu timp, inca n-au sosit curelele si acum m-am aglomerat si eu, dar ideea nu e rea, toata treaba asta nu e prea simpla si un ajutor chiar ar prinde bine. Incercam. Link spre comentariu
stmatei Postat Februarie 18, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2017 (editat) Acum 2 zile au sosit curelele si azi m-am apucat de treaba desi nu prea aveam chef. Aparatul era deja bucati asa ca am trecut direct la montarea curelei. Asa cum foarte bine a scris dl. Eusebiu Angelescu mai sus, exista 2 ghidaje de plastic peste care se trece mai intai cureaua si pe volant, apoi se muta foarte usor pe motor...treaba de 2 minute: foto 4 De ce mi-a fost frica insa n-am scapat. Cand am pus la loc placuta pe mecanismul casetei si am lipit contactele motorasului, strapul de la unul din contacte a sarit de pe placa asa ca am oprit lucrarea - foto 2 Nu stiu daca mai pot sa repar ce-am stricat, o sa reiau cand am mai mult chef de treaba. Astept si sugestii , bineinteles Editat Februarie 18, 2017 de stmatei Link spre comentariu
surubarila Postat Februarie 18, 2017 Partajează Postat Februarie 18, 2017 Se poate reface acel traseu , exista un punct de unde poti lipi un fir (nu litat).Daca pinul motorului iese din cablaj 1,5-2mm rasucesti o data firul si-l cositoresti apoi il rigidizezi cumva (pistol cu baton din plastic).Mai trebuie vazut daca traseul nu continua si in stanga , nu-mi dau seama din poza. Link spre comentariu
stmatei Postat Februarie 18, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 18, 2017 Multumesc pentru sfat, dupa ce mi-au trecut nervii, am facut exact acest lucru, in stil autentic romanesc - punem noi o sarma si gata, merge. L-am montat deja la loc si merge corect, i-am facut cateva probe, deruleaza, reda, nu mai incurca comenzile. Deci cei care mi-au zis ca e de vina cureaua, au avut dreptate. Cine se pricepe...stie! Multumiri domnilor mac01, gogu1305 si surubarila, stima si respect! yglos3, pentru mine e clar ca asta este solutia la aceasta problema. La cei 5 pasi pe care i-ati indicat mai sus, eu mai pot adauga doar metoda de fixare a curelei noi conform sfatului d-lui Angelescu asa cu se vede si in foto 4. Spor la treaba, daca mai pot ajuta, cu mare placere. A, si inca ceva, atentie cum manevrati cureaua sa nu se atinga de rotitele dintate care sunt unse cu vaselina ca o sa intindeti vaselina pe toata cureaua si ati muncit degeaba. Se poate pune o fasie de hartie sau plastic pe rotite pana montati corect cureaua, apoi se extrage usor. Eu mi-am pus si manusi de plastic cand am manevrat cureaua ca sa ramana perfect curata. Link spre comentariu
stmatei Postat Februarie 19, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2017 Azi a aparut o noua provocare. Am observat ca in mod complet aleator, in timpul functionarii, deckul face un scurt shut down de o fractiune de secunda in care evident ca se opreste functionarea dar revine la starea cu display-ul aprins, de parca cineva apasa foarte rapid butonul power de 2 ori. Am verificat mai intai priza, cablul de alimentare, contactele la vedere, starea panglicilor din interior dar n-am observat nimic. Daca aveti idee ce are, va astept cu sfaturi. Multumesc. Link spre comentariu
surubarila Postat Februarie 19, 2017 Partajează Postat Februarie 19, 2017 Uita-te in zona de alimentare dupa ceva stabilizatoare 7805 , 7808 etc.(n-am schema la indemana) si vezi cat de tare se incalzesc eventual cu o lupa cauti lipituri reci.Poti incerca sa lovesti usor placa/modulele , sunt tare urate defectele astea aleatorii.... Link spre comentariu
stmatei Postat Februarie 19, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 19, 2017 Da, am constatat ca Q608 si Q607 devin fierbinti dupa numai cateva minute de functionare, toate celelalte sunt reci. Sunt cele indicate cu sageti galbene in poza foto 5. Link spre comentariu
Eusebiu Angelescu Postat Februarie 19, 2017 Partajează Postat Februarie 19, 2017 ....in zona tranz stabilizatoare vedeti lipituri reci....este specific Link spre comentariu
gogu1305 Postat Februarie 20, 2017 Partajează Postat Februarie 20, 2017 O posibilă cauză ar fi ceva probleme la motor (perii uzate). Un consum mărit din această cauză, de aici ar apărea și solicitarea tranzistoarelor care se încălzesc. Iar aleatoriu chiar apare un scurt în motor, de aici intrarea în st-by. Nu știu dacă aceasta este cauza la dumneavoastră, dar după ce epuizați variantele propuse de colegi, puteți încerca alt motor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum