Vizitator Postat Ianuarie 7, 2017 Partajează Postat Ianuarie 7, 2017 Siguranta aia declanseaza si ea termic. Poate e o masura de supraprotectie. In caz de esec al releului sa mai aiba o protectie in spate. Link spre comentariu
catax4u Postat Ianuarie 8, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 Mai am o intrebare. In cazul meu, releul termic are reglaj de la 7 la 10 A. Acest reglaj reprezinta curentul nominal al releului care se regleaza? sau este un coeficient care se inmulteste cu nominalul releului(7*In pana la 10*In)? - cu In valoare fixa data de producator. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 Scrie setari curent in tabel. Sunt amperi. Te aflii in prima ipoteza propusa. Link spre comentariu
rasputin Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 O vorbă spune:”De ce simplu, dacă se poate complicat?!” În acest caz, nu-i nici un dubiu, se acţionează potrivit ei. La ce bun o protecţie la suprasarcină, la un aparat ce este construcţie industrială, dacă fabricantul nu a prevăzut o astfel de protecţie, la ce bun să o punem? Aş fi înţeles demersul, dacă, ştiind cum se face, i-aţi fi făcut protecţia, iar nouă ne-aţi fi prezentat realizarea. Să îndemnaţi a cere sfaturi, pentru ceva ce nu ştiţi cum se face, dar ştiţi că e musai a se face (deşi fabricantul zice că nu-i nici un bai fără ea), cel puţin pentru mine, îi o ţîră mai greu de înţeles. Acu’ îndemn să văd şi partea bună, că învăţaţi cum se realizează protecţia la suprasarcină a unui motor electric, asta la modul de a avea idee. Aţi învăţat că între siguranţa automată, adică „Miniature circuit breaker”, şi releul termic de protecţie la suprasarcină, adică “Thermal overload relays”, îi oarece diferenţă. Deşi siguranţa automată realizează şi protecţia la suprasarcină a unui circuit electric, în cazul unui motor nu poate asigura protecţia şi funcţionarea optimă. Între protecţia circuitului de alimentare (în esenţă, a cablului de alimentare şi a tablolui din care se alimentează ) a unui motor electric şi protecţia la suprasarcină a motorului, e o mică-mare diferenţă. Aveţi un releu termic, releu ce ar putea ridica oarece probleme de reglaj (reglajul în prima treime a domeniului), vă mai trebuie un contactor, iar siguranţa automată poate să rămînă aceea ce echipează circuitul de priză din care s-a alimentat şi pînă acum hidroforul, bănuiesc că aveţi una de 16A. Reglajul releului nu se face doar prin simpla răsucire cu şurubelniţa a butonului de reglaj, mai trebuie şi o trusă de curent şi caracteristica acestui releu, un grafic dat de fabricant. Eu vă îndemn să renunţaţi la demers, lăsati-l aşa cum l-a gîndit fabricantul, adică să fie protejat de siguranţa ce protejează circuitul de priză din care se alimentează şi el, asta pentru că nu-l paşte pericolul suprasarcinii. Link spre comentariu
wally_gatter Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 Eu vă îndemn să renunţaţi la demers, lăsati-l aşa cum l-a gîndit fabricantul, adică să fie protejat de siguranţa ce protejează circuitul de priză din care se alimentează şi el, asta pentru că nu-l paşte pericolul suprasarcinii. cum spune Rasputin , sigurantele protejaza conductorul / circuitul de priza nicidecum aparatajul conectat la el. aceasta este scopul sigurantei. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 Acum ca omul si-a luat releu... Link spre comentariu
catax4u Postat Ianuarie 8, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 Haide sa va explic mai bine de ce tot intreb si cer sfaturi de la cei care stiu mai bine decat mine. Eu vreau sa fac si o astfel de protectie pt ca am patit-o cu motorul de la hidrofor, adica, acel presostat mecanic al lui nu a mai oprit motorul si consecinta cred ca o banuiti. Drept urmare, am cumparat un ansamblu pompa-motor nou, am facut o mica automatizare cu 2 relee pt controlul acestuia pe care sunt dispus sa o impartasesc daca e vreun doritor, in momentul asta functioneaza totul bine, insa pt. siguranta am decis sa fac si o protectie ca sa nu se mai repete isprava. Acest termic pe care il folosesc are contactor inclus si cate un auxiliar cu contact NO si NC, insa nu am stiut cum lucreaza si cum sa interpretez parametrii prezentati de producator si de asta am tot intrebat. Dar tot acest dialog prelungit nu cred ca mi-a folosit numai mie, cred ca sunt destui care nu stiu lucrurile astea asa ca pana la urma totul a fost constructiv. Multumesc pt. informatii. Link spre comentariu
wally_gatter Postat Ianuarie 8, 2017 Partajează Postat Ianuarie 8, 2017 eu in locul tau as pune o siguranta din asta bipolara ( C10) care are si protectie termica cat mai aproape de motor si cam atata. si gata treaba.. acu tu stii cat vrei sa te complici .. Link spre comentariu
catax4u Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 9, 2017 Acum daca am primit acest releu termic dedicat care se monteaza impreuna cu o sig. automata de ce sa nu profit de ocazie. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum