alex.cselenyi Postat Decembrie 30, 2016 Partajează Postat Decembrie 30, 2016 (editat) Sa vezi ce investitie o sa fie cand ti se buleste motorul...........3 contactori si un intrerupator automat tripolar nu te costa cat te va costa reparatia motorului.Dar tu stii........ Pune o poza cu tabloul,sa vedem ce ai acolo.Ca si referinta de pret,poti intra pe electroshop.ro . Editat Decembrie 30, 2016 de alex.cselenyi Link spre comentariu
ctl_tec Postat Decembrie 30, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2016 In cazul asta trebuie sa fac rost si de un motor sa am de schimb. O sa fac maine poza la tablou. Link spre comentariu
ctl_tec Postat Decembrie 31, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Am facut astazi poza la panoul electric. Este mult mai simplu ca la SNB. Pe randul din mijloc in partea dreapta este contactorul rosu pe care trebuie sa-l schimb. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Decembrie 31, 2016 Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Salut, Ca si aspect,tabloul arata bine.Ca si "performante tehnice",sa zic asa,lasa mult de dorit.In primul rand,modelul de contactori AR pe care-i ai in tablou au fost cel mai mare rateu in materie de copiere a unui produs.In al doilea rand,releul termic nu stii in ce stare este.Cand se opreste motorul,iti decupleaza releul termic?Ca nu ne-ai spus......... In al treilea rand,cel mai probabil motorul porneste in stea si asa si ramane.Cuplul motorului in stea este,groso modo,un sfert din cuplul lui nominal,cand este alimentat in triunghi.Sansele ca motorul tau sa fie stea-220/triunghi-380 sunt destul de mici. Spune-ne cum se manifesta strungul cand se opreste? Alex Link spre comentariu
ctl_tec Postat Decembrie 31, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 31, 2016 Motorul se opreste pur si simplu dupa putin timp de mers.Se opreste chiar daca nu cuplez maneta de ambreaj.Nu m-am uitat daca decupleaza releul termic.Dupa parerea mea cred ca nu "tine" contactorul. Am probat pompa de apa , avansul rapid si merg; nu cred sa fie de la releul termic. Am de schimb contactori facuti la Buzau ( de 25 si 40 Amperi) ca cel mare din dreapta , am si ca cei 3 din stanga lui , am si releu termic. Care ar fi cauza sa ramana in stea? Bobina contactorului e la 220 V. Link spre comentariu
Vizitator tudor usturoi Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Cred ca langa AR mare se vede un LMGT adica un releu temporizator de mers in gol ;el este posibil responsabil de defect ; verifica daca este asa ;tensiunea de alimentare a lui si cine il comanda de regula contactorul care elibereaza frana ;este acolo un contact NI ; daca totul e ok atunci el este defect ( electronica ,condensatoare electrolitice vechi ,tranzistori ,o nebunie ) sfatul meu renunta la el si vezi ca el intrerupe tensiunea de comanda a AR mare . ATENTIE AI MULTE TENSIUNI PE ACOLO cel putin trei dupa trafuri ; imi pare rau ca nu am schema dar tu sau un prieten se poate descurca este un tablou aerisit si curat lucrat si cu interventii minime din partea electricienilor . Cu stima Link spre comentariu
ctl_tec Postat Ianuarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 multumesc de sfat. o sa stea in spatele meu un inginer cand o sa lucrez la tablou ( maine cred). Am toate schemele electrie de la strung.Am avut norocul sa gasesc pe usa tabloului. Numai bine Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Salut, Colegul tudor usturoi are perfecta dreptate.In stanga contactorului motorului mare ai un LMGT,o porcarie comunista de doi bani,care opreste motorul dupa un minut(sau 5 minute) de mers in gol.Ramane totusi dilema mea,referitoare la functionarea motorului........ar fi interesant sa scanezi schemele si sa le postezi. Alex Link spre comentariu
ctl_tec Postat Ianuarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Pai atunci cred asta e de vina... ca merge ce merge , cateodata mai mult , cateodata mai putin.... si se opreste. LMGT-ul cu ce se poate inlocui? La ce te referi "functionalitatea motorului"? El merge , se invarte Schemele cred ca sunt A3 si scanerul pe care-l am e A4. Incerc sa fac niste poze si daca nu sunt satisfacatoare fac cumva si le pun. Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 Ca merge asta e clar..........dar merge in parametrii?Adica merge in stea.......sau in triunghi......pune schemele,sa vedem ce ai acolo.LMGT-ul ala il anulezi,ca nu ai nevoie de el.Ala era o inventie tampita pt. a economisi energie electrica. Link spre comentariu
Vizitator tudor usturoi Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 daca ai timp intra pe site emil matei si cauta LMGT cod 4774 ai acolo schema de conectare si electronica se poate repara de un electronist ; este electronica analogica simpla si se poate regla timpul la ordin de zeci minute ; asta inseamna un contact normal inchis pe timp prescris de tine sau cum fac electricienii un scurt intre contacte pe durata de timp nelimitata si problema este rezolvata . sunt curios si eu sa vad schemele ! cu stima Link spre comentariu
alex.cselenyi Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 LMGT-ul ala este un releu de timp la revenire.La un timp(setat) de la ultima comanda,isi comuta starea. Alex Link spre comentariu
Vizitator tudor usturoi Postat Ianuarie 2, 2017 Partajează Postat Ianuarie 2, 2017 scuze intra la adresa http://www.emil.matei.ro/timers1.php cauta acolo si te hotarasti ce este de facut . Link spre comentariu
TITI Postat Ianuarie 3, 2017 Partajează Postat Ianuarie 3, 2017 (editat) Motorul se opreste pur si simplu dupa putin timp de mers.Se opreste chiar daca nu cuplez maneta de ambreaj.Nu m-am uitat daca decupleaza releul termic.Dupa parerea mea cred ca nu "tine" contactorul. Am probat pompa de apa , avansul rapid si merg; nu cred sa fie de la releul termic. Am de schimb contactori facuti la Buzau ( de 25 si 40 Amperi) ca cel mare din dreapta , am si ca cei 3 din stanga lui , am si releu termic. Care ar fi cauza sa ramana in stea? Bobina contactorului e la 220 V. Ar mai putea fi si un contact slabit la unul din suruburile ce strang cablurile de intra sau ies din elementele de comanda gen contactori si ce mai e prin tablou. Practic cu tabloul nealimentat puteti lua usor la mana toate cablurile ce intra sau ies din contactori si trageti usor de ele. Posibil sa gasiti zone unde clemele de strangere au suruburile slabite si vor iesi foarte usor cablurile din acele cleme. Asa am avut eu o situatie similara la al meu SN281. Adevarul e ca ar trebui refacute total instalatiile electrice la strungurile astea vechi romanesti numai ca nu e timp si daca stau si ma gandesc si la ala al meu desi cred ca m-as descurca eu sa o refac total parca nu ma indur sa matrasesc tot tabloul ala. De exemplu al al meu nu merge frana de jos de la picior (bine ca nici nu am pedala totusi indiferent ce as face cu firele ela din pedala nu se intampla nimica). Editat Ianuarie 3, 2017 de TITI Link spre comentariu
ctl_tec Postat Ianuarie 3, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2017 Am luat la surubelnita toate suruburile si le-am strans de cand am adus strungul. Am mai patit asa si acum cand bag cate un utilaj in atelier ma apuc si strang suruburile. Si schemele electrice. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum