Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Redresoare (incarcatoare) Baterii Auto rom


dacos

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 39
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • doru3160

    10

  • albasete

    6

  • dacos

    6

  • ghmihairo

    5

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Cred ca mai am pe undeva un bimetal din asta,scos dintr-un redresor pe motive ca omul trebuia sa tina bateria la incarcat 2 zile,statea becul mai mult aprins decat stins. :rade:

.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Acel START 20 are un transformator mult mai puternic, iar limitarea de curent pentru modul ,,încărcare acumulator,, este făcută printr-o rezistență de putere, practic un fir lung din material rezistiv (cromnichel, manganină). Acea rezistență de limitare este șuntată de siguranța automată de 20A, pentru modul ,,pornire motor,, astfel că la pornire se poate asigura astfel curentul maxim dat de transformator. Bineînțeles că nu lipsește binecunoscutul bimetal și în paralel becul său semnalizator al supracurentului pentru modul ,,încărcare,,.....

Cam asta e schema lui, cred că nu mai e nevoie de un desen....

Link spre comentariu

Multumesc, pentru descriere.

Da, acesta este, dar cred ca lipseste bimetalul.

Totusi, daca ati face un desen al schemei, m-ati ajuta foarte mult.

Puntea de diode originala a fost schimbata.

 

Multumesc!

post-264371-0-75496100-1488735523_thumb.jpg

post-264371-0-23723300-1488735531_thumb.jpg

post-264371-0-66029400-1488735534_thumb.jpg

Link spre comentariu

Nu e nevoie de nicio schemă acolo, fiindcă bimetalul era lipit direct la bornele lămpii de avarie......asta e tot.În locul bimetalului se poate lega acolo o a doua siguranță automată de circa 5A.

Link spre comentariu

Sa-mi fie iertata interventia,dar daca nu se poate releva o schema la locul faptei(lucru care e firesc si nu e o rusine pana la un moment dat,ca nu se poate),ma intreb ce s-ar putea face cu o schema facuta de altii la asemenea dispozitiv...ceea ce vreau sa intreb,la ce va va folosi o astfel de schema?Poate va putem ajuta punctual,desi mai mult decat a facut-o colegul validae,nu prea vad cum.

Link spre comentariu

Inteleg ca, schema este asemanatoare cu cea de la REDAC-625.

In cazul meu, lipseste bimetalul.

Bimetalul, pana la ce amperaj ramane "normal inchis"?

De unde s-ar putea procura?

Sau, cu ce s-ar putea inlocui?

 

Multumesc!

post-264371-0-64627600-1488801068_thumb.jpg

Link spre comentariu

Cu un pic de noroc, am gasit:

- specificatiile START 20;

- schema electrica START 20.

 

Ramane intrebarea referitoare la bimetal / releu termic, care lipseste:

Cu ce l-as putea inlocui?

 

Multumesc!

post-264371-0-08436200-1488808726_thumb.jpg

post-264371-0-00775500-1488808732_thumb.jpg

Link spre comentariu

Am specificat deja asta în #22, se poate lega la bornele becului de avarie o siguranţă automată de circa 5-6Ac.c. în locul bimetalului.Dezavantajul siguranţei e că trebuie rearmată manual în caz de supracurent la încărcare, bimetalul original se rearma singur când se răcea.Se poate realiza şi în regim propriu un astfel de disjunctor termic, se recuperează bimetalul de la o siguranţă automată defectă de 5-6A şi se înseriază la bornele vechiului bimetal.Se montează apoi un microcontact limitator de cursă care va fi acţionat la deformarea maximă a tijei bimetalului şi acest microcontact va fi înseriat fie cu primarul trafului de reţea (dacă nu suportă un curent de 5A), sau va fi înseriat cu firul de + 12V dacă are contacte ce suportă 5-6A.

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Un disjunctor normal, de CC poti folosi. Am vazut mai nou, la redresoarele astea din comert, no name, se folosesc sigurente auto care se gasesc pe toate drumurile.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări