sesebe Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 Începeți sa deveniți penibili....... Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) Daca am dat 2500 lei sa fac lucrul asta iti dai seama ca imi pot permite s-o intretin...nu ma plimb cu cazane de 1000de euro cum ai tu. Si nu incerca sa rastalmacesti cuvintele mele ca nu tine. Nu aveam timp sa curat dpf-ul pentru ca lucram la servici foarte mult timp...dar asta nu inseamna ca nu-mi pot permite sa intretin corect masina si sa cumpar piese noi in caz ca cedeaza vreuna. In niciun caz nu apelez la dezmembrari ca tine....sa cumpar o toba folosita de pe alta masina. Cat priveste afumatul...a afumat vw o lume intreaga cu masinile lor masluite...eu reprezint un nimic in fata lor...asa ca nu te mai da de ceasul mortii si nu mai fii atat de sensibil. Cumparati masina noua euro 6 sau electrica si arata-ne noua ca tu este cel mai mare ecologist. Te dai cu cazan de 1000 de euro non-euro si vezi gunoiul din ochii altuia! Ti-am spus eu ca mi-e mila de tine...nu te ajuta capul ala deloc...numai aiureli scrii pe aici. Editat Decembrie 3, 2018 de mac01 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) 25 minutes ago, mac01 said: Mister Ion...nu cred ca-i cazul sa te amesteci...ar fi bine sa te informezi inainte. Si nu este carpeala...este decupata tabla..scos dpf-ul si sudata la loc.Se observa din poza ca tabla arata impecabil. Carpeala este cand incerci sa sudezi o toba ruginita si arsa de gaze. Domnule dumneata ai spus ca un esapament nu se sudeaza, se folosesc componente noi. Trebuia in acel caz sa iei un esapament de la o versiune fara DPF si sa`l folosesti pe acela, nu sa`l cirpesti. Asta este dupa ceea ce ai sustinut dumneata. Dupa mine, este o reparatie pe care eu probabil as fi facut`o punind un tronson de teava, probabil ati avut un motiv intemeiat sa nu puneti teava, nu era la indemina si asa a iesit mai repede, din punctul meu de vedere este OK si asa. Totusi nu judecati cu 2 masuri, dumneavoastra puteti, altii nu, sudurile la mine au iesit frumoase si toba chiar are "carne" acolo. Nu va tine masina aia cit va tine toba, la primavara probabil iau la rind aripa spate! Editat Decembrie 3, 2018 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 3, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) domnul penibil01, Asa arata toba mea. Poza special facuta acum pentru tine. Compara asta cu gunoiul tau ruginit si carpit, si mai lauda-te ca ai dat 2500ron pe aia. De asta ziceam de oameni prosti. Eu aia o schimbam direct, si tu vi sa ne faci morala sa nu sudam tobele ca tu pui numai nou ????? Mai du-te prin ateliere de-alea, ca sigur nu te-ai prins de ce noi nu ne ducem pe acolo. Editat Decembrie 3, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) Acum 15 minute, Ion_Bumbu a spus: Trebuia in acel caz sa iei un esapament de la o versiune fara DPF si sa`l folosesti pe acela, nu sa`l cirpesti. Nu exista model fara dpf..... masina era model nou, abia aparuse de un an si avea o singura motorizare de 2.0 diesel. Bineinteles ca se putea face si altceva.....dar asta o voi face cand tobele vor rugini si vor scapa gaze. Voi reface tot tronsonul din teava de inox. @danny_cta. Cu tine am incheiat orice capitol si orice discutie. M-am convins de tine ce-ti poate capul...si sincer chiar imi pare rau ca mi-am pierdut timpul cu tine. Nu meriti niciun gram de atentie....iar comportamentul tau in societate este deplorabil. Te las in mizeriile tale si perversitatile tale. Editat Decembrie 3, 2018 de mac01 1 Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 3, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) Ai mintit continuu in ultimul hal, ne-ai dat si lectii despre suspensii in care B8-urile sunt similare cu ce produce monroe, ne-ai convins sa nu ne sudam tobele ci sa cumparam doar nou si original cand tu ai sudat-o pe a ta, si multe altele. Si de asemenea ne-ai invatat sa nu cumparam o masina pe care sa o modificam pentru ca noi nu suntem mai destepti decat inginerul (faza cu fulia), si daca nu ne permitem sa punem piese noi in loc sa sudam, sa vindem masina si sa luam o masina autohtona. Deci... unde e loganul tau ? Asta a fost cea mai penibila faza posibila. Pai toba mea, asa cum vezi, e de 10 ori mai buna decat "aia noua si originala" a ta, fie ca este sudata in atelier sau nu, si ca a costat 2500ron sau nu. Banuiesc ca banii nu au fost destui cat sa iasa lucrarea profesionala. Toba mea de 150lei veche nu are pic de rugina pe ea, nu am dat 2500ron, am dat 150ron pe ea asa cum o vezi, am montat-o pe masina si gata, si am fost destul de destept incat sa nu dau 2500ron, sau 800ron cat era la momentul respectiv, ci am asteptat-o la pretul corect, cel normal. Ai poza din seara asta mai sus un pic ca sa vezi cum arata o toba perfecta de 150ron, nu carpeala ruginita a ta. Macar acum sper ca poti sa iti dai tu singur seama cine este prostul. Acum lasa-ma sa continui cu lucrari profesionale ca m-am saturat cat mi-ai poluat topicul cu aberatiile si minciunile tale dovedite. Tu nu mai posta aici, te depasesc toate subiectele tehnice. Editat Decembrie 4, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 4, 2018 Partajează Postat Decembrie 4, 2018 (editat) Poza ta de mai sus este cu toba intermediara...nu este cu toba finala mancata de rugina care ai pus-o cu cateva pagini in urma. Vrei sa-ti copiez eu poza si s-o pun din nou aici? Si nici toba mea intermediara care avea dpf-ul in ea nu avea urma de rugina.....masina era aproape noua. Nu te mai caca imprastiat...ca pana la urma scapi pe tine! La Dacia 1300 se mai suda pe vremuri tobele...ca nu se gaseau de cumparat....dar acum pute drumurile de tobe si pe deasupra mai sunt si ieftine! In schimb tu le carpesti si pe astea. Asta-i toba ta care vroiai s-o peticesti..cea cu gauri in ea! Toba finala nu intermediara. Daca n-ai bani de una noua vinde masina si mergi cu bicicleta sau perpedes. Sau daca esti mester adevarat construieste una noua din inox si arata-ne nou cat esti tu de bun...sa vedem filmarile si etapele constructiei. Editat Decembrie 4, 2018 de mac01 Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 4, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2018 (editat) Continui sa te faci de ras ... Vorbim de un Smart, la Smart NU EXISTA TOBA INTERMEDIARA. Penibil ca de obicei. Nici acum nu intelegi de ce era bine sa nu mai postezi aici de la bun inceput, te depaseste complet totul, doar vorbesti pe langa, sa te afli in treaba. Stai jos, nota 1. Si la aia pe care am vrut sa o peticesc pana gasesc toba la pretul corect, urma doar sa sudez cele doua linii de rugina perpendiculare, care rezulta la sfarsit mult mai putina sudura decat ai tu pe toba ta "noua". In rest se vede ca de asemenea tabla este curata, nu ruginita pe partea de sus, in afara zonelor care trebuiau sudate. Doar i-a venit la vre-un destept din atelier de-asta de specialisti de care lauzi tu, ideea sa imbrace toba in duct-tape, pentru atenuarea zgomotului, automat a tinut umezeala si a intrat rugina in partea de jos. Editat Decembrie 4, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 4, 2018 Partajează Postat Decembrie 4, 2018 Dacă nu terminați cu insultele vă dau pauză până la anul.Mai schimbați subiectul... Link spre comentariu
emil.gabor Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 (editat) La 02.12.2018 la 8:54, GEO 53 BN a spus: Cind vrei sa cumperi bronz fosforos sau indiferent de care,trebuie fii atent sa aiba certificat de calitate. In certificat este trecuta compozitia. Nu cumpara orice pentru ca te poti pacali! Un fost coleg de serviciu,inginer,a facut la Medias o turnatorie de materiale neferoase. Si daca cumperi cu declarație de conformitate , tot te poti păcălii. am cumpărat 3ml aluminiu 6082 , fi 45 de la color metal tm si cam 1 ml din el se delimina groaznic . Dupa ce a fost gata piesa , i-am dat un ciocan si s-a desfăcut de parca era bucsat . delamibarea a fost cumva conica , tot la diferite diametre , pana a ieșit complet Editat Decembrie 5, 2018 de emil.gabor Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 Cu declaratia de conformitate trebuia sa te duci inapoi la vinzator si sa-i ceri socoteala. Daca nu se poate rezolva ,atunci fuguța la Protectia consumatorului. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 Aluminiu chinezesc! Ii doare la banana, sa`l vinda si gata. Da pe ei! Link spre comentariu
emil.gabor Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 Acum 3 ore, GEO 53 BN a spus: Cu declaratia de conformitate trebuia sa te duci inapoi la vinzator si sa-i ceri socoteala. Daca nu se poate rezolva ,atunci fuguța la Protectia consumatorului. Teoretic Da. Practic sa merg pana la depozitul de unde l-am luat trebuia sa merg 50 km dus si tot atata întors . Ma costa motorina mai mult decat aluminiu. Problema ii alta , daca făceam o piesa de importanta si daca ceda , cineva de accidenta , cine răspundea ? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 5, 2018 Partajează Postat Decembrie 5, 2018 (editat) Oare de ce mai intrebi?... Normal ca dumneata! Si pina te invirti sa ajungi la ei iti trece cheful... Editat Decembrie 5, 2018 de Ion_Bumbu 1 Link spre comentariu
dany_cta Postat Decembrie 5, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2018 (editat) Am nevoie de o bucata de otel tratabil de duritate mare, ceva care sa rezulte in zona hrc62-67, probabil OSC7-13. Imi trebuie o bucatica mica 48x32x8. Vreo idee de unde as putea sa procur asa ceva in cantitati mici ? Sau chiar vre-o piesa de la care as putea sa decupez, gen dalta - pila - etc... ? Trebuie sa fac o cupla in genul asta, "saiba" din mijloc. Editat Decembrie 5, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum