Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Lucrari de duminica


dany_cta

Postări Recomandate

Mister inginer @danny_cta:

Uite in videoclipul de mai jos ce inseamna suspensie adevarata...nu rahaturile tale de Bilstein.

Uita-te la acea masina de teren cum la contactul cu solul rotile danseaza iar caroseria sta pe loc. Si aici vorbim de o masina cu punte fixa spate si suspensie independenta fata....nu cred ca mai are rost sa-ti mai arat un alt videoclip cu suspensie independenta fata-spate....sa vezi acolo distractie mare.

Asta reprezinta suspensie....!

 

Editat de mac01
Link spre comentariu

Dany știe sa strungareasca, sa frezeze, sa sudeze, sa cirpeasca, exact ca mai toți meșteșugari de prin remize cu alcool în loc de singe prin vene DAR el nu este roman, el nu se comporta ca cei pe care-i denigrează de dimineață pina noaptea tirziu. Nu, el este expertul care întrece 7 ingineri dintr-o lovitura legat la ochi. El este cel ce i-ar mai putea învața încă un milion de lucruri pe bieții ingineri. 

El este patriotul perfect dar care nu vrea sa recunoască asta. El nu vrea sa plece în străinătate ca să nu-i poată fura străinii cunostintele lui superioare despre cum trebuie construita o mașină care sa meargă jumătate de germanie cu numai un litru de motorina cu 160km/h pe autostrada. 

Editat de sesebe
Link spre comentariu
1 hour ago, mac01 said:

 

 

Nenica, daca tu aia numesti suspensie pentru strada, e clar cat de mult de pricepi, ca si la faza in care compari niste B8-uri cu monroe, fara sa ai habar ca alea costa de vreo 10 ori mai mult. B8-urile alea sunt pe un tip de masina pursange de raliu, cu mai multe victorii decat tot ce ai putea tu sa visezi, si vorbim de o masina de raliu adevarata care a castigat in fata concurentei, nu de o masina condusa de o gagica prin praf intr-un videoclip.

Am incercat deja sa iti explic ca mai bine taceai de la bun inceput. Tu nici macar nu sti ce este aia suspensie adevarata sport, ai impresia ca aia care se extinde 1metru este suspensie adevarata ?? Ei bine iar habar nu ai, masinile sport de strada au suspensia asa de tare ca nici macar nu se inclina, cand le vezi tu ca se inclina e din cauza fortei centrifuge extreme si a vitezei. Cu suspensia ta de 1metru pe strada te-ai opri in primul copac.

 

Tu inca nu ai inteles ca te depaseste pana peste cap subiectul asta ? Crezi ca imi arati un film cu o masina care sare pe offroad si gata, aia e suspensie ?? Eu nu iti arat filme de pe net. Arunca si tu un ochi mai jos sa vezi cum aratau suspensiile originale, ca sa vezi o alta tehnologie de care nu ai auzit pana acum dar vorbesti, ca de obicei, fara sa ai habar despre ce vorbesti. Te las pe tine sa incerci sa ghicesti de ce telescoapele alea au fire si oare ce se intampla cu masina respectiva cand fiecare telescop are "fir". Apoi vino sa imi arati tu alte filme de pe net cu masini offroad si sa ma inveti despre suspensii pe care eu le conduc.

 

Acum fa un bine si stai jos, ai vorbit numai aberatii si ne-ai aratat ca habar nu ai. De la mine ai nota 2 pentru faptul ca te-ai prezentat si macar te descurci in limba romana, la capitolul tehnic ai 0 puncte, n-am ce face.

 

Lw7p0Nf.jpg

 

1 hour ago, andrei_ said:

 

Aceeasi poveste de 2 lei propaganda pentru adormit copiii. TU ai citit macar articolul ala ? Au incercat sa copieze un Lectra Haul si nu doar ca nu le-a iesit, dar l-au stricat asa de rau ca au trimis 5+inca 5 sigilate ca subansamble de rezerva, in Australia. Din astea 10 camioane in total, numai 3 functionau, doua erau continuu in revizii si reparatii.

Noi cand am cumparat Lectra Haul dupa care au incercat sa copieze, au primit inca unul de rezerva ? A fost nevoie de inca unul de rezerva ? L-au tinut 50% din timp in revizii ? NU ! Atunci cum de noi a trebuit sa trimitem 10 bucati ca sa fie 3 in functiune ???

Asta dovedeste exact punctul meu de vedere. Dupa asta, altele nu au mai comandat, s-au lecuit, au luat Lectra Haul. A fost singura comanda pe care a avut-o Romania si apoi chiar si noi am renuntat la ele.

 

Acum te rog sa nu imi mai poluezi topicul cu vrajeli de-astea cand nici nu esti in stare sa citesti pana la capat articolul si sa tragi o concluzie clara.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Am mai discutat eu odata cu tine despre suspensii.....dar acel topic a fost inchis.

Te-am intrebat odata despre suspensia unui Ferrari si despre suspensia unui Maybach....din care masina te dai jos mai odihnit dupa 2000km parcursi. Bineinteles ca la capacitatea ta intelectuala ai raspuns ca din Ferrari te dai jos mai odihnit.

Mestere...nu vreau sa te superi pe mine...dar cand zece oameni iti spun ca esti beat ar fi de preferat sa te duci sa te culci. Pe bune, opreste-te...devii penibil rau de tot...cu tot cu lucrarile tale de duminica. Incearca duminica sa te relaxezi...si lasa-le naiba de lucrari, ca nu-ti fac bine deloc...!

Link spre comentariu
42 minutes ago, mac01 said:

Am mai discutat eu odata cu tine despre suspensii.....dar acel topic a fost inchis.

Te-am intrebat odata despre suspensia unui Ferrari si despre suspensia unui Maybach....din care masina te dai jos mai odihnit dupa 2000km parcursi. Bineinteles ca la capacitatea ta intelectuala ai raspuns ca din Ferrari te dai jos mai odihnit.

 

Hai ca esti penibil cu minciunile astea continue. Nu imi mai polua topicul cu tot ce ai visat tu azi noapte. Daca incep sa iti povestesc despre suspensii o sa iti dai seama ca cunostiintele tale sunt doar la nivel de arcuri si atat, si alea simple, nu progresive, nu ca ai sti tu ce sunt alea oricum. Nu am zis niciodata ca te-ai da jos mai odihnit dintr-un ferrari, dar esti obisnuit sa minti in ultimul hal, fie ca sti ca minti, fie ca nu sti, nici un pic de adevar. O discutie in care doar minti nu isi are rostul, du-te in alta parte si lasa-mi topicul in pace, numai de mincinosi nu aveam nevoie aici.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Si totusi ca sa inchei frumos discutia hai sa scot putin asul din maneca, nu am vrut sa il folosesc dar exagerezi.

 

Ai venit si te-ai legat de faptul ca o toba nu trebuie sudata, ca tu nu ai face niciodata asa ceva, ca tu ai cumpara nou direct si gata, nu faci modificari ca inginerii sunt mai destepti si masina trebuie sa mearga ca din fabrica.

 

Recunosti poza de mai jos ?

Da, este poza ta de pe alt topic.

 

Deci asta este definitia omului penibil, mac01 vine si se da mare si se contrazice aici ca nu trebuie sa sudezi la evacuare, ca el ar cumpara numai nou, ca isi permite, cand exact el a facut asta si s-a mai si laudat cu lucrarea !

As veni cu alta precizare acum. Daca nu iti permiti sa folosesti o masina cu filtru de particule, atunci vinde-o si mergi cu autobuzul. Tipic romanesc, nu iti permiti dar carpesti, zbori filtrul de particule, si mergi cu fumigena, apoi vi si dai lectii de moralitate pe aici la cei care doar isi repara, nu modifica, nu scot filtre de particule si nu polueaza mai mult decat cum a iesit masina din fabrica.

 

Da, poza de mai jos este a aceluias personaj mac01 de pe alt forum.

 

attachment.php?attachmentid=158678&d=135

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Eu nu mint cu nimic...dar se pare ca lucrarile tale de duminica iti afecteaza clar capacitatea intelectuala. Topicul respectiv a ajuns la pubela tot din cauza aberatiilor tale.

Eu zic sa mai studiezi un pic...eventual urmeaza o facultate de inginerie mecanica...si apoi gandeste-te de doua ori inainte de a modifica o suspensie la o masina.

Am impresia cu tu esti genul de om care vrea sa faca din rahat bici si sa mai si trozneasca pe deasupra. Sa ne spui cand urmeaza sa construiesti un avion...poate decolezi cu el si ne lasi in pace.

Daa...este poza mea...dar masina era noua, avea un an de zile......si toba era la fel de noua,  am eliminat filtru de particule...nu am sudat o toba cu tabla arsa cum ai facut tu. Daca toba rugineste...cumpar alta noua sau o fac din inox. Iar lucrarea a fost facuta la un atelier de tuning specializat in masini, am facut si resoftare stage 1...totul a fost facut ca la carte. Toata lucrarea m-a costat 2500 de lei...lucrare in care a intrat eliminarea dpf-ului si resoftarea masinii. Deci si prin urmare nu am sudat tobe cu tabla coapta si arsa ...cum faci tu...! Uita-te atent la tabla de la toba si ai sa vezi ca este noua...nu este arsa si nici coapta de rugina. Daca rugineste fac alta noua la ateliere specializate in asa ceva.

Asa ca lasa-ne ca nu tine...!

Editat de mac01
Link spre comentariu

Mestere...se vede cat te pricepi la sudura...toba aia a fost sudata mig-mag in corgon.....nu cu electrod, cum ai scris in mesajul anterior pe care l-ai sters.

 Iar toba este si acum pe masina in stare foarte buna....nu este sparta sau ruginita...deoarece tabla era noua cand au sudat-o cei de de la atelierul respectiv....masina avea doar 50.000km parcursi. Pe langa asta...masina mea are scut din tabla de aluminu care impedica rginirea prematura a tobei.  Iar tobele noi tot prin sudura se construiesc..... daca tabla de la toba mea era coapta sau ruginita in secunda urmatoare mergeam la Borla si dadeam comanda pentru alta toba noua din inox....nu o peticeam. 

Diferenta dintre mine si tine este ca eu merg la ateliere specializate unde baietii stiu cu ce se mananca mecanica auto...subiect la care tu esti paralel cu el. 

Ti-am mai zis eu odata ca devii penibil...incerci sa te scoti si numai stii cum. Ia mai cauta pe internet...vezi ce mai gasesti despre mine!

Ce om jalnic esti! Sincer... mi-e mila de tine!

Editat de mac01
Link spre comentariu

Pentru ce sa iau dpf nou daca eu am vrut sa-l anulez...deoarece foloseam masina foarte mult timp in oras si n-aveam timp de plimbari pe autostrazi ca sa curat dpf-ul.

Dpf-ul nu era defect cu nimic...numai ca procedura de curatare la aceasta masina se efectueaza numai la drum lung...trebuie tinuta constant in treapta a-3-a la 3000rot/min cam 20km parcursi.

Iar eu n-aveam timp de asa ceva....mai ales ca ajungeam numai noaptea la orele 22 de la servici. Ca sa plec noaptea obosit de la servici la drum sa curat dpf-ul...nu-i tocmai in regula.

Mister Ion...nu cred ca-i cazul sa te amesteci...ar fi bine sa te informezi inainte. Si nu este carpeala...este decupata tabla..scos dpf-ul si sudata la loc.Se observa din poza ca tabla arata impecabil. Carpeala este cand incerci sa sudezi o toba ruginita si arsa de gaze.

Editat de mac01
Link spre comentariu

Toba mea de pe masina de acum nu are nici o sudura artizanala pe ea, nu are nici un pic de rugina, e perfect curata. Pai poti sa compari o toba perfecta cu fierul ala taiat si sudat de "dorel" ?

 

Eu ma agitam ca pe toba veche aveam doua linii de rugina. Asta era tot, doua linii perpendiculare, uite-te in poze, in rest lucioasa. Linii care ar fi fost imediat sudate de dorel asta al tau si era in stare perfecta, curata, lucioasa, nu gunoiul ala pe care il ai tu pe masina taiat si sudat tot.

 

Daca eu am schimbat toba pentru doua linii de rugina, iti dai seama ce faceam daca aveam toba aia a ta ? Cred ca aruncam toata masina cu totul.

 

Poti sa compari gunoiul ala al tau sudat tot, cu toba mea lucioasa ???

 

Asa cum am zis si cum ai zis si tu: daca nu iti permiti sa intreti o masina cu DPF, nu iti cumpara una ! Mergi cu autobuzul. Nu scoate DPF-ul si apoi ne afumi pe toti in oras cu rabla ta fumigena si ruginita toata de scapa prin toate incheieturile.

Te lauzi ca ai masina "noua" dar care afuma de 3 ori mai mult decat o vechitura cu filtrul la locul lui. Atunci cu ce e mai bun gunoiul tau de masina fumigen ? Ca ti-ai facut resoftare ? Bravo, si ai si castigat cai in plus dupa aia, nu ? ca doar nu faceai doar una pentru dpf odata ce o faci.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări