turcu_dan Postat Februarie 1, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 1, 2017 (editat) Eu zic sa te uiti la etansare injectoare in chiulasa. Doar spun. Nu sunt vre-un specialist. Dar verifica. Da-mi te rog un VIN pe mp. Ca vreau sa vad cum arata. WVWZZZ1KZ9P471429. @dorofteius, ai un program tehnic in care sa te uiti? Editat Februarie 1, 2017 de turcu_dan Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 1, 2017 Partajează Postat Februarie 1, 2017 In 1988 da(1988)verificam duze injectoare Raba pe stand Cauta repede pe google ce e aia Raba Deci chiar trebuie sa iti pun poze si din alte unghiuri ... Daca incepi sa imi zici de verificat injectoare diesel, ai nevoie de pozele alea. Aici vorbeam de niste injectoare care au alte regimuri de functionare, care deschid electronic nu la o anumita presiune, care fac atomizarea la o presiune mult mai mica si care, bineinteles, injecteaza in admisie in vacuum sau presiune redusa (la motoarele turbo), nu in timpul de compresie direct in camera de ardere. Pe scurt: vorbim de altceva. Link spre comentariu
florinellll Postat Februarie 1, 2017 Partajează Postat Februarie 1, 2017 (editat) Am dat si eu o cautare dupa un asemenea aparat cand s-a amintit de injectoare. Astazi am facut un drum de aprox 100Km exterior din 2 bucati cu o ora pauza. Spre surprinderea mea nivelul nu a mai crescut, ba chiar a scazut cu vre-o 2 mm. Pun si o poza cu joja. @dany_cta stiu ca masina nu se repra singura pe forum, insa pe forum sunt unii colegi care se pricep si vin cu cate o idee,..... macar daca ajung la reprezentanta o sa le propun sa faca testele amintite de colegi, daca nu discutam problema aici, mergeam la service, faceau o diagnoza si probabil ca asta era tot. https://postimg.org/image/u5hwizp95/ Deci te-ai hotarat sa incerci varianta mea? Conform" rezultatului" Problema injectoare 100% <<<<<Daca prin absurd nu sunt injectoarele,inseamna ca sufera de aceeasi "boala" ca motoarele din vechile generatii>>>>> Nu te baga la segmentare sub nici o forma,daca ar fi de la segmenti inseamna ca motoare foarte uzate (nu este cazul la tine) ar avea mai multa benzina in baie decat in rezervor Editat Februarie 1, 2017 de florinellll Link spre comentariu
turcu_dan Postat Februarie 1, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 1, 2017 Da. Maine dimineata sunt programat la reprezentanta pentru constatari. Le propun sa verifice compresia, aspectul bujiilor .. posibil si o diagnoza. Este probabil sa schimb si bujiile, am vazut ca se schimba la modelul acesta din 60k in 60k, iar masina are acum 115 spre 116k. Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Nu uita de un test de noxe, atat cat se poate! Link spre comentariu
turcu_dan Postat Februarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 2, 2017 Au facut un test-diagnoza și mașina nu are nici o eroare. Timpii de injecție nu se pot vedea pt ca injectoarele sunt mecanice, așa a afirmat persoana care a făcut diagnoza. Le-am spus de verificarea bujiilor și a compresiei-au afirmat ca nici nu se pune problema sa nu fie ok atâta timp cât mașina pornește repede și trage bine. Ei au propus sa verifice distribuția și lanțul, dacă nu cumva s-a lungit și a sărit de la "punct". M-au comunicat ca mă costa 800 Ron - operația durează 4 ore. Le-am spus ca plătesc pentru rezolvarea problemei mele, însă dacă se dovedește a nu fi de la distribuție nu le plătesc intervenția. Cam atât an rezolvat la reprezentanta. .... mare lucru nu. Mă așteptam să găsesc niște profesioniști acolo. Pe de alta parte tind sa cred tot mai mult ca problema e de la mersul în oraș. Astăzi am făcut pana la reprezentanta și înapoi 100km fără ca nivelul de ulei sa se modifice. Așa ca pentru a fi sigur ca ăsta este problema mi-am propus ca săptămâna viitoare sa las Honda soției si sa fac naveta pana la serviciu cu golful. Aproximativ 250km de luni pana vineri. @Sharky test de noxe n-am făcut, nu aveau stand . Poate dacă mă programez în alta parte. Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) N-ai facut nimic din ce ti-au spus colegii de pe forum... n-ai verificat compresia, n-ai verificat noxele, n-ai verificat injectoarele, etc... Ti-a luat reprezentanta bani pentru o diagnoza care oricum nu putea sa identifice necazul motorului tau. Eu ti-am spus de la inceput ca arunci banii degeaba pe diagnoza. Cred ca pana la urma ai dreptate...vinde-o si cumpara o masina cu motor bifunctional...si pentru oras si pentru drum lung....sau foloseste-o pe asta numai la drumuri lungi. Editat Februarie 2, 2017 de mac01 Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Daca are injectie mecanica, aia(si injectoarele) nu se decalibreaza nici dupa 1milion de km.Iar la km care ii are masina(daca sunt reali)inca poti sa te bazezi pe motor 100%.Sincer eu o incalzesc dimineata si din motivul de a fi cald in interior, cand se face timpul sa plec...asta daca ma trezesc in timp util,daca nu fug la tren ca ala vine gata incalzit. Editat Februarie 2, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Buna ziua. In vara acestui an am dus masina la reparat, un Golf 6 1.4TSI (114000Km), care avea urmatoarea problema: pompa de benzina - Golf 6 TSI asta e cu injectoare mecanice?? Hai ca`s in ceata! Daca`i vorba de masina din text ce p..la calului de service ai gasit sa`ti zica ca ai injectie mecanica pe masina aia? Sa dea gaia`n ei de mecanici, injectie mecanica pe motor cu benzina am vazut acu vreo 40 de ani pe un BMW 2002 TI !! Si aia doar ca prezentare, a venit un amic de`al tatalui meu din .dl si i`a aratat tare mindru masina. In rest din parti! Editat Februarie 2, 2017 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Iti dai seama ce meseriasi erau la reprezentanta! Injectoare mecanice nu mai sunt la Golf de pe vremea Golfului 2...ala cred ca a fost ultimul cu injectoare mecanice. Link spre comentariu
turcu_dan Postat Februarie 2, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 2, 2017 @mac01 - nu am plătit nimic la reprezentanta pentru ca diagnoza nu a scos in evita nici un posibil defect... iar referitor la injectoare e impropriu spus mecanice, normal ca sunt comandate electric, însă pe tester nu poate vedea timpii de deschidere probabil ca au o constituție mai simpla. Așa s-a exprimat el. Link spre comentariu
adydep Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Nu,că m-au luat dracii tare de tot cu Reprezentanța de căcat!Golf 6 are injecție directă,adică injectează benzina în camera de ardere,nu înainte de supape.Injectoarele sunt comandate electronic,au o bobină care la un impuls dat de ECU se deschid,iar funcționarea e ca la diesel-ul common rail;de aia are pompa aia de înaltă presiune.Eu cred că după oprirea motorului,presiunea "aia mare" de benzină,din rampa comună(acumulator),se descarcã lent în cilindrii prin unul sau mai multe injectoare.De aia fenomenul apare la porniri și opriri dese.Trebuie văzut dacă după opdirea motorului rămâne presiune în rampa comună,și asta se poate vedea și pe tester,că rampa aia are o sondă de presiune la un capăt. Editat Februarie 2, 2017 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
mac01 Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 (editat) Se poate face un test de retur de injectoare foarte simplu... Se cumpara un metru de furtun siliconat si moale, patru paharele identice gradate (biberoane de copii)...se scoate returul de la injectoare..se porneste masina si se vede ce cantitate de benzina refuleaza cele patru injectoare. Daca este egala la toate patru este ok...putin probabil sa fie toate injectoarele defecte. Pentru compresie...se cumpara un tester http://www.scule-service-auto.ro/scule/motor-tester-compresie-benzina-diesel-tester-presiune-ulei-motor/tester/compresmettru-motor-benzina- rog a nu se considera reclama.. se scoate fiecare bujie afara si se masoara compresia la fiecare piston. Test de noxe sa face in fiecare atelier mecanic unde este statie itp...costa putin, cativa zeci de lei. Oleaca de vointa sa ai si sa stii putin sa manui cheile.... Eu nu inteleg de ce nu au facut macar atata lucru cei de la reprezentanta? Editat Februarie 2, 2017 de mac01 Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Eu nu inteleg de ce nu au facut macar atata lucru cei de la reprezentanta? Pentru ca, asa cum a mi-a zis un prieten chiar acum cateva zile cand se plangea la mine de o problema la masina, in Romania nu mai exista mecanici, doar schimbatori de piese. Link spre comentariu
adydep Postat Februarie 2, 2017 Partajează Postat Februarie 2, 2017 Returul nu este pe injectoare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum