dany_cta Postat Ianuarie 27, 2017 Partajează Postat Ianuarie 27, 2017 (editat) Doar pentru ca la 98grade o fi temperatura lui optima de functionare nu inseamna ca la 70grade nu merge bine. Orice i-ai face nu o sa ajunga la 98grade instant, tot prin 70grade trece. In fiecare zi tu recomanzi minim 20minute (la pornire) si cele 10minute de lasat pornit (la destinatie) rezulta un mers in gol de o ora pe zi la un simplu dus-intors la munca. Pai sa tin un motor pornit o ora pe zi, chiar daca ar fi adevarat ce incerci sa zici acolo (nu zic ca este), mai bine uzez direct motorul si in 2 ani cumpar altul nou nout cu banii economisiti de la benzina pe care nu am consumat-o tinandu-l pornit in gol. Editat Ianuarie 27, 2017 de dany_cta 1 Link spre comentariu
mac01 Postat Ianuarie 27, 2017 Partajează Postat Ianuarie 27, 2017 Pai. EU. Am desfacut mai multe motoare, si cam toate umbla cu fierul dupa ele astazi. Nu vreau sa intru intr-o polemica. Dar cand scrii egr in loc de epurator, ai nota 2. Stai jos. " Bujiile sigur vor arata necorespunzator De ce? In momentul in care faci drumuri scurte(mai ales in anotimpul rece) de 1--3km cu pauza de 8 ore motorul functioneaza in regim de "avarie" Alta aberatie. Te las, ca dupa aia o sa faci un scandal de toata minunea, si nu sunt asa de pregatit, incat sa iti fac fata. Dupa aia iar o sa spui ca sunt vre-un "specialist". Link spre comentariu
florinellll Postat Ianuarie 28, 2017 Partajează Postat Ianuarie 28, 2017 Pai. EU. Am desfacut mai multe motoare, si cam toate umbla cu fierul dupa ele astazi. Nu vreau sa intru intr-o polemica. Dar cand scrii egr in loc de epurator, ai nota 2. Stai jos. " Bujiile sigur vor arata necorespunzator De ce? In momentul in care faci drumuri scurte(mai ales in anotimpul rece) de 1--3km cu pauza de 8 ore motorul functioneaza in regim de "avarie" Alta aberatie. Te las, ca dupa aia o sa faci un scandal de toata minunea, si nu sunt asa de pregatit, incat sa iti fac fata. Dupa aia iar o sa spui ca sunt vre-un "specialist". Nu stiu de ce te simiti vizat de chestia cu "cheia" Daca lucrezi in domeniu efectiv ai toata stima din partea mea Eu ma refer strict la baietii care ascunsi in fata monitorului adunand franturi de informatii de pe google fac pe marii specialisti Link spre comentariu
turcu_dan Postat Ianuarie 28, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2017 O sa țin cont de ceea ce ați propus mai sus ca verificări . Bujii, compresie, diagnoza-tester. O sa le propun celor din reprezentanta sa facă aceste teste. Oricum din câte am înțeles vor începe cu o diagnoza prima data. Žnsă testul injectoarelor nu cred ca pot sa-l faca, poate doar sa vadă timpii de deschidere a lor. Nu orice service poate face ăsta, sunt ateliere specializate, probabil ca vor trebui demontate și trimise. Link spre comentariu
florinellll Postat Ianuarie 28, 2017 Partajează Postat Ianuarie 28, 2017 Te sfatuiesc sa mergi hotarat sa iti recuperezi banii de la service Link spre comentariu
turcu_dan Postat Ianuarie 28, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 28, 2017 Nu am vrut sa desfac eu bujiile, nu am cheie de bujii și cred ca trebuie desfăcute câteva componente pentru ca nu sunt la vedere. Da, spunea cineva sa montez pompa veche a mașinii și sa cer banii înapoi. Žnsă nu mai am pompa, am trimis-o lui "bibanu" pentru verificare anul trecut, și știm ca săracul om nu mai e printre noi. Link spre comentariu
dany_cta Postat Ianuarie 28, 2017 Partajează Postat Ianuarie 28, 2017 Nu sunt asa de rare standurile de verificat injectoare pe benzina. Poate aici sunt mai comune decat acolo, dar in jurul meu 3 din 4 service-uri au testerul respectiv. Si chiar daca nu il au, pot sa le dea jos de pe masina si sa le duca la cineva care are, e 20-25lei de verificat si curatat un injector. 1 Link spre comentariu
turcu_dan Postat Ianuarie 29, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 29, 2017 Am sunat ieri în Cj la un atelier care se ocupa de testare-reconditionare injectoare. Tipul cu care am discutat spunea ca problema nu are cum sa fie de la injectoare, și ca dacă unul din injectoare este defect sau "pisa" benzina pornirea este greoaie mai ales acum iarna ceea ce nu se întâmplă la mine, mașina pornește la sfert la temperatura de -3grade, atât am avut cel mai puțin în garaj iarba aceasta. M-a sfătuit sa fac o diagnoza cu soft și echipament dedicat VW, ideal ar fi sa am și noroc de un specialist care sa nu citească doar erori. Link spre comentariu
mac01 Postat Ianuarie 29, 2017 Partajează Postat Ianuarie 29, 2017 Arunci banii degeaba pe diagnoza...dar ma rog...fiecare se distreaza pe banii lui cum vrea. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 29, 2017 Partajează Postat Ianuarie 29, 2017 (editat) Unii sustin ca motorul merge bine ata la 70 grade cat si la 98grade;este adevarat dar la temperatura de 70grade cantitatea de benzina care este livrata de injectoare este mai mare decat la 98grade,in plus arderea este deficitara la temperaturi mici.Calculatorul masinii dozeaza benzina in functie de temperatura aerului care intra in motor si temperatura motorului la un moment dat.Daca arderea si ungerea motorului ar fi fost in regula si la temperaturi mici nu se mai chiunuia nimeni sa il faca sa functioneze la temperaturi mari.Nu cred ca din economia de benzina cumperi un motor NOU...fiecare cu alegerea lui. Editat Ianuarie 29, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
adrian_pic Postat Ianuarie 29, 2017 Partajează Postat Ianuarie 29, 2017 ideal ar fi sa am și noroc de un specialist care sa nu citească doar erori. Da, dar stii ca este mare diferenta intre IDEAL si REAL! Merita sa faci diagnoza daca dai peste un specialist in diagnoza, altfel sunt bani aruncati in vant daca dai peste papagali care se uita doar la codurile de eroare. Un avantaj de partea ta este ca sunt multe VW-uri in RO si softul de diagnoza de la VAG este mai complet decat la alte marci (tipul de la atelierul din CJ te-a sfatuit corect: diagnoza cu soft și echipament dedicat VW). Link spre comentariu
dany_cta Postat Ianuarie 29, 2017 Partajează Postat Ianuarie 29, 2017 Majoritatea masinilor din orase merg 1-2-3km pana la munca. Stiu ca in Bucuresti cateodata situatia poate sa fie putin diferita dar aia care se grabesc la munca de obicei au traseul lor bine stabilit ca sa evite aglomeratia si sa ajunga cat mai repede, si nimeni nu sta 20minute sa incalzeasca motorul cand pleaca la munca, de fapt nimeni nu sta nici 5minute, toti pleaca direct. Am parcarea in spatele blocului si ii vad cum se urca in masini, pornesc si pleaca, nici nu au unde sa ajunga motorul la temperatura optima de functionare. Si surpriza, nu le creste la nici unul nivelul de ulei cu benzina. Eu, cu experientele mele mecanice m-am invatat sa nu ma iau dupa presupuneri legate de pornirea la rece sau mersul motorului, toate pot sa induca in eroare. Stiu cazurile in care un specialist incearca sa zica o probabilitate dar clientul aude doar ce vrea el si automat o piesa este buna pentru ca porneste bine la rece, chiar daca e posibil ca pornirea aia la rece sa nu fie chiar asa de buna cum crede soferul dar sa fie mascata de alte lucuri (compresie buna, ulei gros pe timp de iarna, sau pur si simplu motorul fortat sa mearga in parametrii mai greoi ca sa mentina pornirea aia). Pentru mine o piesa buna este aia verificata. 1 Link spre comentariu
turcu_dan Postat Ianuarie 30, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 30, 2017 O sa propun la reprezentanta verificarea compresiei si a bujiilor, iar dupa acestea sa faca o diagnoza. Ieri am scos din uleiul ce era peste limita, fata de ce au pus la schimbul de ulei pe data de 16 ianuarie, am avut aproximativ 250ml de ulei, (amestec cu benzina) in plus. Link spre comentariu
florinellll Postat Ianuarie 30, 2017 Partajează Postat Ianuarie 30, 2017 (editat) Iti propun urmatorul test: Faci un calcul cati km/luna parcurgi ,am inteles 3+3km pe zi asta inseamna aproximativ 150km/luna,24zile lucratoare De asemenea vezi cu cat a crescut nivelul uleiului in luna respectiva(sa zicem 0,5litri)este doar un exemplu Faci un efort financiar ,facand un drum" dintr-o bucata "de 150km fara oprire si vezi daca a crescut si cu cat nivelul uleiului In felul acesta elimini cauza legata de "drumuri scurte, motor rece" Cred ca 10litri de benzina nu reprezina un capat de tara pentru a stabili sau a elimina diverse cauze si posibilitati Nu stiu daca ai inteles ,daca nu revin,si zic ca ar foarte util in cazul tau. Editat Ianuarie 30, 2017 de florinellll Link spre comentariu
dany_cta Postat Ianuarie 30, 2017 Partajează Postat Ianuarie 30, 2017 Testul este neconcludent. Bineinteles ca nu o sa aiba aceeasi urcare de nivel pentru ca mergand mult motorul o sa ajunga la temperatura mare si o sa evapore benzina respectiva prin epurator in admisie. Dar asta nu inseamna ca nu a pierdut-o si nu a trecut prin ulei. Scopul nu este sa ascunda benzina aia, ci sa gaseasca pierderea. 250ml e imens ! Si eu, de cativa ani, tot drumuri scurte fac cu masina, de multe ori nici macar 1km, doar la 2 strazi distanta pana la atelier sau pana la supermarket la vreo 2km. Nu mi-a urcat niciodata nivelul, nu imi miroase uleiul a benzina, nu am benzina in ulei. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum