florinellll Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 Aeroterma aceea are circa 100w,sa o comparam cu una de uz casnic de 2000w Vezi ce caldura da aceea de 2000w si imparte la 20 O incadram la categoria "jucarele "pentru baieti mari Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) Da, dar cu aia de 2000w incerci sa incalzesti o camera de 25m3, in masina cati m3 ai? Raportul e cam acelasi. Editat Ianuarie 20, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 Poate nu știți, dacă motorul ajunge la temperatura de regim mai repede consumul si uzura sunt mai mici,acest gen de încălzitor este pe golf 4 ,are 3 bujii, pe laguna 2 are 4 bujoi, eu am cablaj făcut cu relee auto de 70A pe fiecare bujie, am un început de soft pentru pic16f877 care sa comande bujiile secvențial pana ajunge apa la 80 grade, trebuie sa tina cont de tensiunea de pe baterie, ce am făcut pana acum citea temperatura cu Lm35, și pornea câte o bujie la 20 secunde după pornirea motorului, deocamdată am abandonat ca la mine e foarte înghesuit locul de montare dar dacă am un șut în fund o sa-l pun, la serviciu aveam 2 golfuri 1.9 tdi la care doar unu avea așa ceva din fabrica și se cunoștea bine treaba asta Link spre comentariu
tenzen Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 Pfoai,ce complicatii inutile.Eu mi-am montat pe Polo un auxiliar electric,schimbat alternator de 90A cu unul de 120A(mai am unul de 140 de rezerva).Am un releu confectionat care la 4 secunde dupa pornire cupleaza releele PTC(releu simplu cu autoblocare,un banal zener,vreo 2 rezistente,un condensator si un BD,toate asamblate intr-un releu de stergatoare de golf3).Acest releu se activeaza automat la fiecare pornire,el avind printre altele,rol de DRL.Simplu,fara multe componente,merge fara greseala de 4 ani.Incalzirea PTC,respectiv releele celor 3 rezistente sint comandate de acest releu DRL si conditionate de clima pe cald maxim(are un switch in clima) si decuplare automata asigurata de o sonda montata in contact cu radiatorul climei.Merge de 3 ani fara probleme,in 2 minute vine aer caldut,plus ca motorul se incalzeste mult mai repede.Daca se doreste caut schema acestui releu si o postez,e simplu de realizat,fara bataie de cap si asigura cele 4-5 secunde de stabilizare a relantiului inainte de cuplare. Link spre comentariu
ionutb71 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 cei care faceti ceva de genul enuntat mai sus sa tineti cont si de cele 0-90 de secunde ,in functie de temperatura antigelului, cat functioneaza bujiile incandescente dupa start. e necesar pt protectia alternatorului,bateriei si a cablajului aferent.cei cu servodirectie electrica mai aveti o grija in plus,la schimbarea directiei modulul bujiilor de pe incalzire tb sa decupleze. spor! Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 21, 2017 Partajează Postat Ianuarie 21, 2017 Unele Trabanturi ,VW,Niva aveau un incalzitor de aer pe benzina(sirocou) cu o putere de1-5 Kw Trabantul avea incalzirea ok pt clima din tara noastra.Sirocou posibil sa fi echipat exemplarele din tarile nordice,daca ar fi ajuns pe acolo aceasta marca,sau cele fabricate pt rusia.La noi n-au venit cu asemenea echipare.Incalzirea se facea in mod obisnuit prin admisia de aer din exterior,pe suprafata galeriei de evacuare.Sufla aer cald aproape instant dupa pornire.Cat mergea motorul nu sufereai de frig in trabi.Circula si o gluma(printre multe altele) ca trabantul e ca o casa de toleranta,aveai o jena sa intri,dar odata intrat,te simteai bine. Aerotermele alea mici,alimentate de la bricheta,cum nu ajuta,asa nu strica.Bine le-a zis cineva ca sunt doar pt joaca sau efect placebo. Link spre comentariu
QQme Postat Ianuarie 21, 2017 Partajează Postat Ianuarie 21, 2017 Da, am vazut aceste dispozitive dupa 90, la cele aduse dinPolonia aprinderea se facea cu o bujie incandescenta dar eu am avut un bus VWce avea un siroco performant cu programator,aprindere cu scanteie si o bujie speciala dubla si incandescenta si eclator ce aprindea vaporii de benzina +senzori de flacara, de temp.si totul electromecanic din 1972.se putea programa timpul si temp.in10 min. incalzea microbuzul, era pozitionat afara sub podea cu acces la tubulatura de incalzire (motor racit cu aer1600) Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 24, 2017 Partajează Postat Ianuarie 24, 2017 Scuze ca ma bag in discutie,eu sincer am optat pentru WEBASTO thermotop pe un LT35,instalatie electrica facuta de mine cu termostat de interior si voltmetru programabil la o anumita tensiune setata(la mine 9,8V) da afara totul,dupa circa 30 de minute cald in masina si motorul la vreo 70 de grade,si il folosesc si ca incalzitor stationar,bine a costat vreo 1400 de lei totul dar sincer merita investitia in comparatie cu celelalte idei. Link spre comentariu
mac01 Postat Ianuarie 24, 2017 Partajează Postat Ianuarie 24, 2017 (editat) Pe benzina sau motorina. De unde l-ai luat la banii astia? Nou sau sh? Vreau de mult timp sa-mi iau asa ceva dar ma gandesc la unul nou...iar preturile variaza intre 500-700 euro.1400 lei este un pret bun..zic eu. Editat Ianuarie 24, 2017 de mac01 Link spre comentariu
QQme Postat Ianuarie 24, 2017 Partajează Postat Ianuarie 24, 2017 Nu am spus initial, dar microbuzul avea doi acumulatori conectati in paralel numai la incarcare,unul numai pt. siroco. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 Pe benzina sau motorina. De unde l-ai luat la banii astia? Nou sau sh? Vreau de mult timp sa-mi iau asa ceva dar ma gandesc la unul nou...iar preturile variaza intre 500-700 euro.1400 lei este un pret bun..zic eu. Diesel,a fost sh,pretul a fost sirocul,termostatul si voltmetrul cu decuplare,restul de instalatie electrica,2 relee de sarcina si sigurante a fost moca si nu in ultimul rand munca de vreo doua dupamiezi pentru construirea instalatiei electrice facuta evident de mine dupa cum am avut nevoie.Cauta WEBASTO thermotop C ca sunt la preturi bune si-ti dau schemele de pornire fara senzori de temperatura sau calculator de masina,da sa fie C nu Z ca nu stiu daca Z merge asa,la mine merge de 2 ani foarte bine doar ca in vara tre sa-l curat putin ca a devenit putin zgomotos. Nu am spus initial, dar microbuzul avea doi acumulatori conectati in paralel numai la incarcare,unul numai pt. siroco. Merge si cu un acumulator foarte bine,eu am setat voltmetrul cu decuplare la 9.8V,acumulator de 100A si sirocul merge vreo 3 ore la 22 de grade in masina si masina mea este LT 35 maxi lung si innalt fara panou despartitor. Link spre comentariu
mac01 Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 Merci...tinem legatura...in vara asta imi cumpar si eu unul...cred ca le gasesc la preturi bune cand este cald afara. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 25, 2017 Partajează Postat Ianuarie 25, 2017 Merci...tinem legatura...in vara asta imi cumpar si eu unul...cred ca le gasesc la preturi bune cand este cald afara. Nu neaparat cand e cald, m-am uitat acum si este unul la pret foarte bun ti-am trimis mp unde nu scriu aici sa nu avem discutii de reclama... Link spre comentariu
QQme Postat Ianuarie 26, 2017 Partajează Postat Ianuarie 26, 2017 Intrebare,odata ajuns acu. la 9,8V ,mai poate porni masina,ma indoesc,de aceea sunt necesari 2 acu. Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Ianuarie 26, 2017 Partajează Postat Ianuarie 26, 2017 Intrebare,odata ajuns acu. la 9,8V ,mai poate porni masina,ma indoesc,de aceea sunt necesari 2 acu. Cu motorul la 80 de grade porneste si asta este a doua iarna,nu vorbesc din auzite,este masina mea si te asigur ca porneste . Eu asa am setat voltmetrul da nu este nici o problema ca se poate seta si mai sus. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum