Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

amplificator cu tda 7294 defect

Vizitator claus1985

Postări Recomandate

Vizitator claus1985

Buna.sunt incepator in electronica si am construit un amplif stereo cu tda 7294 dar se aude destul de incet si vocea si bass-ul suna distorsionat.l-am alimentat dintr-o sursa dubla de 13v ca doar asa am avut.poate fi aceasta cauza?multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Vizitator claus1985

Buna.am masurat si dupa filtrare am 17v.ma gandeam ca va suna cat de cat la volum mai mic.am sa schimb transformatorul cu unul mai mare.doar am vrut sa il testez sa vad cum suna.se aude ca si cum ceva il blocheaza.l-am verificat si toate componentele sunt bine puse dupa schema si toate traseele sunt curate.am sa incerc sa pun si schema.multumesc pentru ajutor si sarbatori fericite

Link spre comentariu

Vezi sa nu fi dat peste un 7294 contrafacut (cum de altfel sunt multe care le gasesti prin magazinele locale). Asta presupunand ca ai verificat montajul tau si este ok. Cu riscul de a gresi... din ce-mi aduc aminte tda7294 original era stabil si la alimentari gen 2x17v cc. S-ar putea ca problema sa fie din alta parte...

Link spre comentariu
Vizitator claus1985

Am facut mai multe amplificatoare cu tda 2050,stk 4192,ta 8210 si nu am avut probleme.schemele pe care le am sunt foarte clare si e f greu sa gresesc montajul.piesele le-am luat de pe mivarom .tot de la ei iau si nu am avut probleme.am da incerc o sursa mai mare dar nu cred ca aceasta e problema.nu stiu sa pun fisiere pt descarcat ca as vrea sa pun schema ca sa va dati cu parerea.poate ceva condensator taie sunetul la intrare sau la iesire.precizez ca nu se incalzeste nimic doar suna distorsionat f tare.

Link spre comentariu
Vizitator Nelu_Quasaru'

am construit un amplif stereo cu tda 7294 dar se aude destul de incet si vocea si bass-ul suna distorsionat.