POLAKU2002 Postat Decembrie 15, 2016 Partajează Postat Decembrie 15, 2016 buna ziua.masina mea de spalat un arctic c1000a vrea sa ma lase inainte de craciun....trage apa si imediat o da afara....sa fie rezistenta? Link spre comentariu
POLAKU2002 Postat Decembrie 15, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2016 (editat) masina ramine blocata pilpiei ledul de prespalare.....scoate apa si se invirte motorul 10 secunde si gata...sta 1 minut si reiai aceleasi simptome...nu accepta nici o comanda....banuiesc eepromul... Editat Decembrie 15, 2016 de POLAKU2002 Link spre comentariu
Florinel TV Postat Decembrie 15, 2016 Partajează Postat Decembrie 15, 2016 Schimba conzi electrolitici de pe placa Link spre comentariu
POLAKU2002 Postat Decembrie 15, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2016 o sa schimb conzi...sper sa nu fie epromul ca nu gasescnicaieri Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 15, 2016 Partajează Postat Decembrie 15, 2016 Înainte de a bănui memoria, verficați bine toate componentele mașinii, e posibil ca să existe informații eronate de la presostat. Cum a spus și colegul, schimbați electroliticii de filtraj de pe placă. Verificați și starea periilor motorului, curățiți colectorul, curățiți izolatorii rezistenței de încălzire. Eu am pus câte un led martor pe fiecare releu de comandă, să pot monitoriza felul în care sunt executate comenzile.Dacă găsiți diagrama programelor mașinii, puteți deduce și care e cauza opririi programului.Dar puteți deduce asta și prin observarea etapelor unui program normal executat. Link spre comentariu
POLAKU2002 Postat Decembrie 15, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2016 tot ce tine de motor de perii de rezistenta am verificat....scot masina din priza ,o bag inapoi si indiferent de ce program o pun ea face la fel...pilpie ledul de prespalare,porneste evacuarea 10 secunde dupa care se invirte cuva 5 secunde si gata....dar ledul de final program nu se aprinde ....peste 1 minut iarasi aceleasi operatiuni la nesfirsit.... Link spre comentariu
POLAKU2002 Postat Decembrie 16, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 16, 2016 (editat) am reusit sa i fac un reset...trage apa normal,apoi motorul invirte la o turatie mare ptr 10 secunde dupa care....mort totul...peste 1 minut acelasi ritual...am schimbat toti conzii de pe placa ...degeaba...interesanta ideea cu leduri-le martor,dar cum sa le montam... Editat Decembrie 16, 2016 de POLAKU2002 Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 16, 2016 Partajează Postat Decembrie 16, 2016 Se pun in paralel pe bobinele releelor inseriate cu o rezistenta. La fiecare comanda a releului se aprinde si ledul. Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 16, 2016 Partajează Postat Decembrie 16, 2016 Exact, de pe bobina fiecărui releu se ia alimentare pentru ledurile martor, înseriate cu o rezistență de 470-1000 Ohmi.Astfel am putut observa cum uneori cele două relee de schimbare a sensului motorului sunt comandate simultan și nu separat cum ar trebui.Asta e fie din cauza funcționării eronate a controllerului, fie a memoriei corupte (am schimbat-o odată), fie chiar a ariei de tranzistori ULN2003. Am schimbat deja un modul de comandă la mașină, ăsta de acum merge cu erori foarte dese, se pare că nu prea mai are rost să resuscitez mereu mașina, are deja zece ani și voi lua alta zilele următoare. Link spre comentariu
POLAKU2002 Postat Decembrie 17, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 17, 2016 (editat) ma scoate la pensie....incep sa suspectez tahometrul.....caci dupa ce isi ia apa nu invirte la viteza normala ci la o turatie nebuna ptr citeva secunde si gata...tahometrul are 80 de ohmi ... Editat Decembrie 17, 2016 de POLAKU2002 Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 Azi am scos-o pe a mea la pensie.Pe cea defectă o să fac experimente.... Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 (editat) S-o stapanesti sanatos pe cea noua...si sa te tina macar ca cea veche (10 ani)! Am si eu in curte una veche pe care vreau sa fac experimente...dar la vara sa vina caldura. Editat Decembrie 17, 2016 de mac01 Link spre comentariu
POLAKU2002 Postat Decembrie 17, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 17, 2016 am scos mufa cu firele ce duc la tahometru si face la fel....vreau sa o fac si sa o dau unor pensionari dar parca nu vrea.... Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 Clapeta de evacuare sigur nu e blocata? Jos la sita, filtru , pompa de avacuare. Am gasit o moneda acolo odata si masina se comporta cum spui tu. Link spre comentariu
ronyku Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 (editat) Buna ziua d-le Polaku, am primit mesajul d-voastra Subiectul cu pricina nu il mai gasesc in arhiva personala, insa din aducere aminte, caci a trecut ceva vreme de atunci, concluzia la momentul ala a fost ca defectul se datoreaza modulului de comanda am trecut fara doar si poate prin toate etapele descrise mai sus inclusiv o parte din piesele de pe placa, fara succes, foarte posibil sa fie memoria alterata, Teoretic, defectul utilajului cu pricina a aparut in urma unui transport de la o locatie la alta pe o vreme rece, cam ca asta de acum, si pusa in functie fara timp de acomodare ideea era sa comand alt modul insa amicul meu a ales varianta mai simpla >>> alta noua <<< nici eu nu am scapat de o situatie asemanatoare, am luat decizia sa o inlocuiesc pe cea vehe nu sunt inca inpacat cu ideea ca nu am reusit sa o repar, cum zice un coleg pe aici, pana la vara poate mai vine vro idee Asta e, nimic nu este etern, SUCCES ! Editat Decembrie 17, 2016 de ronyku Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum