le5100kw Postat Aprilie 28, 2007 Partajează Postat Aprilie 28, 2007 Salut, sunt incepator in programarea PIC si as dori sa invat si eu meseria asta in assembler, am o placa de programare si experimentare Velleman K8048 cu 4 switch-uri si 6 LED-uri. Doresc niste ID-uri de messenger cu care sa discut PLS help am nevoie si pentru proiect. Adresa mea de mesenger este :supz: :smt003 [email protected] Link spre comentariu
Vizitator donpetru Postat Aprilie 28, 2007 Partajează Postat Aprilie 28, 2007 O recomandare, daca nu te superi: ia si invata programarea PLC ca e mai cautata decat a PIC-urilor sau AVR-urilor si cine stie, mai tarziu ai mari sanse sa te lovesti de asa ceva. De ce iti spun asta? Pt ca peste 80-90% din piata destinata automatizarilor la nivel industrial este realizata cu PLC-uri si mai devreme sau mai tarziu o sa ajungi sa te lovesti de asa ceva. Si inca ceva, pe asa ceva se ia bani grei. Bineinteles, limbajul de programare a PLC-urilor este de nivel inalt, multe din ele fiind realizate cu microcontrolere dedicate.Deci, PLC-urile sunt la putere. P.S. De AVR-uri m-am lasat de mult pt ca nu mai sunt la moda si rareori o sa gasesti o firma sa te plateasca pt programarea la asa ceva. Raportul este de 10 ori favorabil in favoarea PLC-urilor. Cat despre PIC-uri, mai fac cate ceva, dar rar de tot. Link spre comentariu
XName Postat Mai 2, 2007 Partajează Postat Mai 2, 2007 donpetru: tu ai privit invatarea in assabler doar din punctul de vedere al unui job, poate omu nu se refera la un job, ci vrea sa-si construaisca ceva automatizari relativ simple pt el, crezi ca iti permitii niste PLC-uri in loc de PIC-uri :smt003 Link spre comentariu