Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

vwt4 2.0l benzina motor aac


crmn1

Postări Recomandate

buna ziua tuturor. dupa titlu am aceasta masina an fabr 93 la care am urmatoarea problema nu tine relantiul la rece .daca o tin accelerata un timp de sa spunem 5 min functioneaza perfect ,sta la relantiu.beleau naibi este ca indiferent daca este rece sau nu functioneaza prost pe benzina dar pe gpl perfect. sa presupun ca am ceva probleme pe injectoare dar acu ceva timp am avut aceasi problema si am schimbat clapeta de acceleratie si totul a fost ok. ce ar putea avea o clapeta de acceleratie am curatat-o cu decarburol dar la fel.mentionez ca am schimbat toate sondele de apa sau temperatura singura pe care nu o am este sonda de flux de aer de pe furtunul de admisie din galerie cu toate ca pe tester aceasta arata ca ar functiona corect si in parametri. intrabarea mea este daca cineva a intinlit o asemenea problema si care a fost defectul

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • crmn1

    3

Vizitator Vega_Manu

Salut Cauta programul Auto Data instaleazal in pc si cauta masina care o deti, in acest program gasesti parametri clapetei de acceleratie mai exact circuitul electronic si ce valori trebuie sa aiba, cu ajutorul unui aparat de masura verifici daca sunt aceleas inainte de a mai cumpara un alt clapet.

Indicat este daca clapetul este ars sa cumperi unul la mana a doua (original) pentru ca cele care sunt in comert nu respecta parametri si se strica repede.

Link spre comentariu

multumesc frumos pentru raspuns. am schimbat intre timp rampa cu toate cele 4 injectoare. merge perfect pe benzina dar problema cu relantiul nu sa rezolvat. pe autodata arata perfect numai ca nu pot verifica parametrii dupa cum spune manual service motor aac decat atunci cand motorul ajunge la temperatura de a declansa electroventilatorul si bineinteles atunci este ok..am ajuns la convluzia ca sonda de apa care citeste temperatura si care a fost si verificata si schimbata nu este citita de calculator.mentionez ca in urma cu ceva timp calculatorul a fost defect si schimbat cu unul reconditionat din germania cu garantie dar era vara si vara nu e ca iarna cum a spus basescu asa ca nu mai am decat o soluti sa incerc prin schimbare orice piesa daca voi avea noroc sa gasesc pe cineva cu acest tip de motor.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

problema rezolvata subiectul se poate inchide. nu era o problema electronica ci una mecanica. in filtrul de aer se afla o supapa care functioneaza pe vacuum care avea unul dintre capete rupt adica cel cu crestatura care merge spre motor si implicit in calculator.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări