dany_cta Postat Decembrie 11, 2016 Partajează Postat Decembrie 11, 2016 Nu este nici o problema si nimic in neregula daca se descarca bateria usor usor. Depinde si cum folosesti masina. Daca eu fac numai drumuri de 2-3km, in alea cateva minute de mers nu o sa reuseasca alternatorul sa bage inapoi in baterie tot curentul consumat la pornire. Am pus-o si eu la incarcat pe a mea ca dadea semne de oboseala (odata la 4-6 luni ii mai fac cate o incarcare si isi revine, si bateria e buna, nu terminata, nu obosita) si cu ocazia asta am incercat sa masor si eu curentul la scurt. Prima problema este ca el baga curent doar conectat la borne dupa ce "vede bateria". Asa ca am incercat sa pun rapid instrumentul in scurt pe borne. Mai exact conectez bateria si las instrumentul sa o detecteze si sa treaca pe modul incarcare, apoi brusc scot borna si o pun pe instrument setat pe amperaj. Instant se aprinde protectia la redresor si se opreste. In urma masuratorilor am vazut constant valori de genul 4.9-6A, maxim a fost 7.1A. Valorile au fost vazute doar pentru o zecime de secunda pana se opreste redresorul in protectie. Link spre comentariu
Vizitator Adr1an Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 Am carnet de 25 de ani, in timpul asta am cumparat din varii motive vreo 4 redresoare si singurul care chiar facea ce spunea a costat o palarie de bani. Rar vezi un domeniu in care sintagma "cat dai atata face" sa se aplice cu asemenea rigoare. Morala: acum folosesc un FraRon care scoate curba IUoU. Recunosc cinstit ca n-as fi scos niciodata banii aia din buzunar pentru bateria obsinuita de la masina, dar am avut nevoie sa incarc niste acumulatori pe gel de mare capacitate si practic n-am avut incotro. Dar diiferenta fara de pocnitorile de 70-150 de lei este de la cer la pamant. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 Ce curba e aia? Poti fi mai explicit? Link spre comentariu
Vizitator Adr1an Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 Uite aici, este explicata pe larg toata treaba: https://en.wikipedia.org/wiki/IUoU_battery_charging Pe scurt este incarcare in 3 faze, prima la curent constant (si mare) , a doua la supra-voltaj constant si a treia la voltaj constant. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 (editat) https://www.google.ro/search?q=FraRon+care+scoate+curba+IUoU.&rlz=1C1EODB_enRO523RO523&oq=FraRon+care+scoate+curba+IUoU.&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=iuou+charging https://www.fraron.de/es/battery-charger/iuou-automatic-battery-charger-12-volt-60-ampere-three-outputs-incl-remote-unit/a-85858851/ Editat Decembrie 17, 2016 de Vizitator Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 17, 2016 Partajează Postat Decembrie 17, 2016 Marci. Nu stiam ca asa o cheamă. Fenomenul imi era cunoscut. Link spre comentariu
Vizitator flchitu Postat Ianuarie 19, 2017 Partajează Postat Ianuarie 19, 2017 Cele vechi românești ,,Redac625,, sau altele, aveau un bimetal ce era folosit ca siguranță sau ,,disjunctor,, cum îi spuneau în prospect. Nu se mai fabrică demult, din păcate nu mai am nici eu o imagine cu așa ceva...se găseau și prin toate aerotermele românești. https://i.imgsafe.org/09af10c89d.jpg https://i.imgsafe.org/09b29de233.jpg https://i.imgsafe.org/09b9349da8.jpg https://i.imgsafe.org/09b8bb4fb7.jpg Functioneaza fara probleme. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum