Vizitator Postat Decembrie 3, 2016 Partajează Postat Decembrie 3, 2016 2 porniri isi ia pe zi . Link spre comentariu
XAN77 Postat Decembrie 3, 2016 Partajează Postat Decembrie 3, 2016 (editat) Dar de ce nu-ți faci un încărcător? cred că sunt ceva topice pe subiectul ăsta, doar suntem pe elforum nu pe softpedia. Dacă nu e un secret, ce mașină ți-ai luat pînă la urmă ! aveai un topic pe aici pe undeva înainte de achiziție. Editat Decembrie 3, 2016 de XAN77 Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 3, 2016 Partajează Postat Decembrie 3, 2016 (editat) Wv bora. Am incarcator facut dar asta e frumos ambalat. Poate îi iau doar carcasa si il bag pe al meu. Editat Decembrie 3, 2016 de Vizitator Link spre comentariu
marius75 Postat Decembrie 3, 2016 Partajează Postat Decembrie 3, 2016 (editat) Acum am vazut topicul... Anul trecut am fost nevoit sa cumpar si eu un redresor pentru ca la una din masini (cu care merg mai rar), se descarcase bateria. De obicei apelam la cineva din familie pentru incarcare baterie, dar am zis sa-mi cumpar si eu redresor. Initial am dat o tura prin magazinele Lidle, Kaufland, etc...aveau ceva redresoare sub 100 de lei...am zis sa mai caut. Am trecut si pe la piese auto, aveau cateva chinezarii. Am dat o tura si prin magazinele on-line sa-mi fac o parere...am citit cateva sfaturi pe net si apoi am plecat spre un magazin mai serios (marfa cat de cat ok). Acolo am gasit un redresor care mi s-a parut mai bun decat restul, iar pretul era sub cel de pe net...asa ca n-am mai stat pe ganduri (l-am luat cu 155lei). L-am pus la treaba, prima baterie 72A, descarcata de nu mai invartea deloc electromotorul, s-a chinuit redresorul cu ea 48 de ore incontinuu si a incarcat-o full. A doua baterie mai micuta, a mers cam 24 de ore (nu era descarcarcata de tot) si apoi inca o baterie de 70A direct pe masina 12 ore (asta era cat de cat incarcata, fiind pe masina care merge mai mult). Redresorul asta Nu fierbe bateria, incarca linistit, transformatorul se mentine destul de rece si dupa cateva zile de mers incontinuu. Din catre am inteles eu, incarcarea cea mai buna se face la curent mic (2A---4A) si timp indelungat (24---48 ore). Ca idee, am facut cateva masuratori in timp ce incarca...deci incepe cu un curent mai mare (4A) si tensiune mai mica (aprox 12,8-13,5V), dupa care incepe sa scada curentul (2A>1A>0,5A) si creste tensiunea (13,5V>14V>14,4V). Eu il recomand, e facut in BG si pare destul de rezistent. Modelul exact: Raider RD BC10 (se vede mai bine in poza a doua). Editat Decembrie 3, 2016 de marius75 Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 3, 2016 Partajează Postat Decembrie 3, 2016 O mai las si maine. Are 20 de ore pana acum. Vad dupa 48 ore cata energie a papat sistemul. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 Pe ala anterior l-am returnat. Am luat jucaria asta. 2 lei dai, 2 lei face. Sunt constient. Dar sa nu ma minti ca da 2.8 A si nu ii da nici pe jumate. Ce amperi o avea chinezu? Il postez ca sa stiti si voi sa nu il luati. Avea un manual scris de un bucatar sau un cizmar care auzise si el cum s-ar incarca un acumulator. Spunea ca in 2-3 ore gata bateria. Mai avea un calcul ca 40 Ah impartit la 4 A curentul de incarcare = 2 sau 3 ore din care sa mai scazi cam 40% ca bateria nu vine niciodata complet descarcata. Urmatorul va fi de la emag, carcasa de tinichea, ampermetru... macar 5 A sa poata sustine. Va las sa va delectati. Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 Cit era tensiunea pe baterie atunci cind ai masurat curent de 0.7A? Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 (editat) E curentul de scurtcircuit. Erau doar ampermetrul si redresorul in circuit. Nu aveam baterie conectata. Editat Decembrie 9, 2016 de Vizitator Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 Pot să-ți spun că nici acest încărcător nu-i prea breaz, are un traf cât pumnu de mic.Are în schimb un soi de ampermetru cu leduri ce citește curentul de pe un rezistor serie.Dacă legi greșit bornele la baterie, rezistorul șunt se arde instant, dar alte pagube nu apar, am reparat așa ceva...cred că era mai bun cel de la postarea #34 Dacă vrei ceva serios, poți căuta așa ceva, dar nu va fi ieftin deloc: Se poate regla tensiunea de ieșire la fix 14,4V și chiar ține curentul pe care-l scrie acolo... Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 Ma complic. Pe urma vreau sa limitez curentul.Asa pot sa imi fac cu lm317. Pun 4 bucati in paralel si tot am reglaj. Dar limitare nu si cand ii pun acumulator descarcat mi le baga in protectie.Am sursa facuta de mine cu limitare de curent dar duce pana la 1-1,5 A. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 Cate oscilograme am pus cu surse ATX cu 494 cu limitare de curent nu v-au convins ca este o solutie ieftina si mai faceti si gimnastica electronica.Cumparand totul de la chinezi o sa ne creeze un mare handicap. Link spre comentariu
XAN77 Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 Ceva pe bază de traf UPS recuperat cred că e cel mai ieftin și fiabil. O sursă smps ținută prin praful frigul și-sau căldura din garaj poate are viață mai scurtă. Eu am o sursă atx modificată ce m-a slujit bine vreo 2 ani, am folosit-o și la încărcarea acumulatorului, din păcate, dar și la alimentarea cu succes a minicompresorului de 12V de umflat roțile. Din nuș ce motiv cînd l-am solicitat ultima dată am constatat că nu mai merge, încă o am pe birou și nu am avut chef să mă ocup de ea. Deaia cred că un traf e mai fiabil, deși recunosc că sunt fan smps. Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 Am făcut o grămadă de încărcătoare cu traf de UPS, sunt foarte fiabile, mai ales cele din UPS-uri de 24V, acolo nu trebuie decât să fazezi ceva înfășurări din primar ca să ai în secundar circa 12,5V. Două diode de 20A (punte de alternator Dacia) și o siguranță automată de 15-20A și gata lucrarea. Link spre comentariu
peternan Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 In Tehnium 12/81 este o schema preluata din revista Le Haut Parleur eu am facut-o si merge ireprosabil si dupa 35 de ani . Link spre comentariu
XAN77 Postat Decembrie 9, 2016 Partajează Postat Decembrie 9, 2016 (editat) traful de 18Vca e mai greu de recuperat de pe undeva, față de unul de UPS ce scoate 12Vca cu priză mediană deci 2x6 Editat Decembrie 9, 2016 de XAN77 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum