Vizitator ramon112 Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 va rog sa ma ajutati cand il pornesc merge asa in suturi 2 trei secunde se opreste 2 trei secunde si iara da sa porneasca lam demontat piesa cu piesa nu vad nimik rau Link spre comentariu
Vizitator iuliean Postat Noiembrie 30, 2016 Partajează Postat Noiembrie 30, 2016 Verifica cablul de alimentare ! Incearca un alt cablu iar daca tot la fel face vezi periile colectoare daca sunt blocate sau au ramas mici si nu mai apasa pe colector ! Link spre comentariu
Vizitator ramon112 Postat Noiembrie 30, 2016 Partajează Postat Noiembrie 30, 2016 uite la poze tot e bun Link spre comentariu
Vinu-i-bun Postat Decembrie 1, 2016 Partajează Postat Decembrie 1, 2016 Este motorul alimentat direct, sau are un montaj electronic (variator de turatie)? Link spre comentariu
Vizitator ramon112 Postat Decembrie 2, 2016 Partajează Postat Decembrie 2, 2016 este direct nare nici o placuta circuit nimic Link spre comentariu
surubarila Postat Decembrie 5, 2016 Partajează Postat Decembrie 5, 2016 Sanatate permanenta ! Foloseste metoda d-l Validae pt. verificarea rotorului.Daca totul e bine vezi legaturile la bobinele statorului-capetele care se duc la carbuni.Acolo se foloseste metoda "lipirii" cu arc electric (in puncte cum se zice).Din cauza vibratiilor uneori contactul electric cedeaza in acel loc la modul ca un mic soc mecanic reface circuitul dar il si intrerupe. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 5, 2016 Partajează Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Curățati colectorul. Verificați periile sa fie sudate la firul lor. Firele de la stator la portperii. Butonul poate fi deformat,oxidat,împuscat. Editat Decembrie 5, 2016 de Vizitator Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 5, 2016 Partajează Postat Decembrie 5, 2016 Nu face din cauza colectorului asta. Aveți probabil o problemă fie la întrerupător, fie la mosorul colector de cablu, are două lamele de alamă care calcă pe două inele colectoare.Acolo e posibil să facă un contact imperfect.Alimentați prima dată motorul direct la bornele lui, fără nimic altceva și vedeți dacă mai face, apoi verificați unde v-am spus.... nu strică să citiți topicul dedicat diagnosticării motoarelor de la Electrocasnice.http://www.elforum.info/topic/103553-verificarea-motoarelor-universale-cu-rotor-bobinat/ Link spre comentariu
kinderu56 Postat Decembrie 5, 2016 Partajează Postat Decembrie 5, 2016 aveti rotorul ars partial cateva infasurari se vad in poza 2 inegrite Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 5, 2016 Partajează Postat Decembrie 5, 2016 Greu de spus din imaginile acelea neclare, aș zice să facă un test simplu cu o sursă de alimentare și un bec auto înseriate cu periile colectoare.Rotind ușor cu mâna rotorul se va observa imediat dacă e ceva în neregulă, va pâlpâi puternic becul sau se va stinge uneori. Am pus link în postarea #8 și acolo are tot ce-i trebuie să afle cauza. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum