marius75 Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 (editat) Salut. Pana acum cateva zile nu stiam ca trebuie aceasta fitzuica la bordul masinii... Am prins din mers informatia, dar nu stiu cat de reala e, am facut ceva sapaturi pe net... dar nu mi-am dat seama daca e obligatorie si daca prevede cu adevarat amenda si nici cine are dreptul sa o ceara (Politia rutiera, RAR, SMURD, etc). La ITP, acum doua luni, nu s-a pomenit nimic de asta. Voi ce stiti? Multumesc! Editat Noiembrie 27, 2016 de marius75 Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Am fost oprit de nenumarate ori de militie si nu au cerut asa ceva!La itp se elibereaza un document.Personal am caiet de service (la zi) si intotdeauna pastrez factura(copia) eliberata de service.(in special pentru control RAR). Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Personal am caiet de service (la zi) si intotdeauna pastrez factura(copia) eliberata de service.(in special pentru control RAR). Si la ce ajuta factura si caietul de service? Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 (editat) Exemplu: Am fost oprit de cei de la RAR si am fost gasit cu probleme la directie.Am aratat factura (au fost schimbate componente de la directie) si am revenit in service cu un document de RAR.Am avut reparatie gratuita si nici o amenda sau talonul ridicat.(erau si cei de la rutiera)Caietul de service: Am fost la revizie si au fost schimbate(vezi doamne ca sunt uzate) componente care nu au tinut nici macar 10 000 km.La sfarsitul lucrari la facturare am aratat caietul service si factura!(am avut schimbarea gratuita) Editat Noiembrie 27, 2016 de q_acdc Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Un coleg de job a fost gasit cu un bec de pozitie ars pe partea dreapta la un control RAR, facuse revizia cu citeva zile inainte, masina de firma inca in garantie avea vreo 50000Km, era veche de 1 an da de aia tot l`a amendat cu toate ca avea si el cartea de service si facturi la el, de la 10000Km. A inlocuit becul pe loc, era din aia la care nu dai jos blocul optic ca sa inlocuiesti un bec de pozitie dar tot a luat amenda. Pina la urma is interesati de planul de amenzi. Grig Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Schimbatul unui bec de pozitie ? asta tine chiar de conducatorul auto.Cand pleci la drum faci o verificare minima.Din aceasta cauza sunt foarte multi care conduc noaptea cu becurile arse,s-au cu farurile dereglate si cu kituri cu xenon adaptate pe masina.(cam neplacut pentru participantii in trafic) Link spre comentariu
PINTI Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Arderea unui bec este imprevizibila. Se poate arde dupa ce ai facut acel control inainte de plecare,...control care este necesar, comform legii. La fel si la iesirea de la RAR. Mergi 1 Km,..... si te opreste echipajul Politiei Rutiere. Ai plecat cu ITP-ul....totul OK. _- Sunt Agent........ ....nu merge pozitia pe stanga. Explici.....arati documente de la RAR...... si ei nimic.........amenda!!!!!!! La controlul efectuat de Politia Romana nu mergea acel amarat de bec. Si au dreptate, dpdv legal. Puteai sa ai ITP valabil de 5 minute. Atunci cand becul nu functiona ai fost oprit. Stia acel agent ca tu ai fost la ITP cu 5 minute in urma? Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Un caz la un milion!Adevarat ,viata unui bec este imprevizibila.(tine si de vechimea becului) Nu sunt chiar asa de rai,de multe ori te iarta cu conditia s-al schimbi pe loc.(am patit-o cu becul chiar si cu centura) Link spre comentariu
ndor Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Salut. Pana acum cateva zile nu stiam ca trebuie aceasta fitzuica la bordul masinii... Am prins din mers informatia, dar nu stiu cat de reala e, am facut ceva sapaturi pe net... dar nu mi-am dat seama daca e obligatorie si daca prevede cu adevarat amenda si nici cine are dreptul sa o ceara (Politia rutiera, RAR, SMURD, etc). La ITP, acum doua luni, nu s-a pomenit nimic de asta. Voi ce stiti? Multumesc! Care fitzuica ? Un text de lege ,ceva...o HG...despre ce e vorba. Altfel discutam sa ne aflam in treaba . Deja vad ca unii au dat-o in balarii cu becuri arse. Link spre comentariu
PINTI Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 (editat) Acelasi scenariu... .ITP facut pe naspa... defectiuni stiute de tine si descoperite acolo.... cu spaga de rigoare ..sa rezolva. Pleci de la inspectie si ai un accident. dupa 5 km. Franele au cedat. Cine este de vina? Tu?...RAR?....Politia?....sau masina? Editat Noiembrie 27, 2016 de PINTI Link spre comentariu
q_acdc Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 (editat) Nu cred ca un inspector RAR risca, daca masina are probleme la sistemul de franare si directie.(poate la aspectul masinii,trusa medicala s-au alte prostii) Imi cer scuze daca am deranjat.(ma retrag) Editat Noiembrie 27, 2016 de q_acdc Link spre comentariu
PINTI Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Se poate face un ITP numai prezentand masina pentru a fi fotografiata.. Restul testelor ce trebuiesc facute normal si legal este " bucatarie interna"!!!! Link spre comentariu
marius75 Postat Noiembrie 27, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 (editat) Care fitzuica ? Un text de lege ,ceva...o HG...despre ce e vorba. Altfel discutam sa ne aflam in treaba . Am cautat mai bine si se pare ca nu exista o lege/HG pe tema asta. E vorba doar despre o campanie initiata de ACR si ISU, cu scopul de a reduce timpul descarcerarilor (in cazuri grave de accidente auto). In fitzuica sunt prezentate cu rosu zonele de ranforsare ale caroseriei si amplasarea rezervorului ca sa-si dea seama operatorul acelei foarfece pneumatice unde sa taie fara risc. ................. Din cate stiam, daca un bec este ars, ai un timp de 15 minute in care poti sa-l schimbi si scapi fara amenda. La anumite marci de masina aceasta operatiune nu se poate face in mijlocul drumului, mai ales pe timp de noapte si in acest interval de timp. Treaba este ca n-ai de unde sti cand se arde un bec. Verifici inainte sa pleci, merg toate si dupa o groapa mai serioasa se arde un bec....sau chiar doua... Interesant cati isi verifica becurile de la stop pe frana sau proiectoare, inainte sa plece la drum (chiar si atunci cand pleaca dupa un pachet de tigari). Editat Noiembrie 27, 2016 de marius75 Link spre comentariu
djvas Postat Noiembrie 27, 2016 Partajează Postat Noiembrie 27, 2016 Am cautat mai bine si se pare ca nu exista o lege/HG pe tema asta. E vorba doar despre o campanie initiata de ACR si ISU, cu scopul de a reduce timpul descarcerarilor (in cazuri grave de accidente auto). In fitzuica sunt prezentate cu rosu zonele de ranforsare ale caroseriei si amplasarea rezervorului ca sa-si dea seama operatorul acelei foarfece pneumatice unde sa taie fara risc. ................. Si cum gaseste operatorul acea "fitzuica" in cazul unui accident grav ? Cand aud de "domnii" ( nu pot sa scriu pe forum cuvintele care imi vin in cap) de la ISU imi creste tensiunea... Link spre comentariu
morocanosul Postat Noiembrie 28, 2016 Partajează Postat Noiembrie 28, 2016 Am cautat mai bine si se pare ca nu exista o lege/HG pe tema asta. E vorba doar despre o campanie initiata de ACR si ISU, cu scopul de a reduce timpul descarcerarilor (in cazuri grave de accidente auto). In fitzuica sunt prezentate cu rosu zonele de ranforsare ale caroseriei si amplasarea rezervorului ca sa-si dea seama operatorul acelei foarfece pneumatice unde sa taie fara risc. ................. Din cate stiam, daca un bec este ars, ai un timp de 15 minute in care poti sa-l schimbi si scapi fara amenda. La anumite marci de masina aceasta operatiune nu se poate face in mijlocul drumului, mai ales pe timp de noapte si in acest interval de timp. Treaba este ca n-ai de unde sti cand se arde un bec. Verifici inainte sa pleci, merg toate si dupa o groapa mai serioasa se arde un bec....sau chiar doua... Interesant cati isi verifica becurile de la stop pe frana sau proiectoare, inainte sa plece la drum (chiar si atunci cand pleaca dupa un pachet de tigari). "N-ai de unde stii cand se arde un bec..." sau...chiar...doua ??? Asta e o intrebare de nota...10...!! Link spre comentariu
Postări Recomandate