dorian 70 Postat Noiembrie 23, 2016 Partajează Postat Noiembrie 23, 2016 (editat) Am preferat să încerc achiziţia maşinii de spălat Miele la mâna-a-doua de la cineva ce le aduce din Doaici... Miele era luată de la neamţ din casă. Poate şi de asta o fi scos-o-spre stradă... Vechea mea era un Bosch, de 7 kg făcut prin Turcia... Problema cu noua achiziţie, cu noul Miele, Miele Novotronic W 985, este că, programele de spălare mai lungi le începe şi pe la jumate începe să bipuie şi se opreşte din continuarea programelor maşina, şi apare ca semnal de avertizare led-ul roşu de pe alimentare... precizez că presiune este pe instalaţie tot timpul... O fi alterat ceva în memoria de comandă ? Se poate repara ceva ? Editat Noiembrie 23, 2016 de dorian 70 Link spre comentariu
ionutb71 Postat Noiembrie 23, 2016 Partajează Postat Noiembrie 23, 2016 (editat) nimic de zis masini de spalat f.fiabile,dar...fiind ceva mai veche are un consum mare de energie . uita-te la integritatea mufelor si a lipiturilor de pe placa electronica.mai ales partea de putere. o intrebare,incalzeste apa? Editat Noiembrie 23, 2016 de ionutb71 Link spre comentariu
dorian 70 Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2016 mulţumesc ionutb71, n-am trecut de câteva zile pe aici... La sugestia unui prieten i-am scos sâmbătă sita de pe intrare, de la alimentarea cu apă şi a funcţionat normal, a făcut programele până la capăt. Am avut o reţinere în a scoate sita, însă am un filtru "Y" la intrarea în pompa de la hidrofor şi sper să nu fie alte probleme. Urmează să o pun astăzi din nou la treabă să văd cum se comportă şi dacă încălzeşte apa. Link spre comentariu
ionutb71 Postat Noiembrie 28, 2016 Partajează Postat Noiembrie 28, 2016 pe incalzire mi se pare ca are doua rezistente si a ta. asta inseamna un consum mare si multe locuri unde poate ceda. se desface usor tot panoul frontal si ai acces la placa electronica. tb scoase toate mufele si dat cu spray de contact. la mine asa s-a rezolvat si masina e din '89 si inca merge perfect. Link spre comentariu
dorian 70 Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2016 Am pus-o astăzi pe un program lung şi s-a oprit când mai erau vreo 30 de minute din program. Nu am stat lângă ea să văd pe unde era, la ce operaţiune, am verificat-o din când în când. La spălare am văzut că apa era încălzită. I-am ridicat capacul şi am văzut că ar fi făcută prin iulie '97... aşadar ar avea vreo 20 de ani... însă arată bine la interior. Bună ideea cu " împrospătarea " contactelor, am s-o fac şi pe asta. În interior, în spatele uşii, am găsit o punguţă cu schema, am înţeles că aşa au Miele-le. Am să pun şi aici o poză. Link spre comentariu
ionutb71 Postat Noiembrie 28, 2016 Partajează Postat Noiembrie 28, 2016 da,vesnica punguta cu schema. Link spre comentariu
dorian 70 Postat Noiembrie 30, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2016 Atunci e clar, o pun ori n-o pun, toate-s la fel... Aşa mi s-a părut şi mie... Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 30, 2016 Partajează Postat Noiembrie 30, 2016 Ați verificat starea periilor motorului ? După 20 de ani e normal să fie foarte uzate.....motorul e piesa de bază, dacă el are probleme mașina nu mai continuă programele.Verificați cu atenție starea periilor și colectorului, curățați-l cu șmirghel fin până devine lucios, curățați și canalele dintre lamele cu un ac.Periile trebuie înlocuite cu unele originale, dacă lungimea lor e foarte mică. Demontate fiind, periile de cărbune trebuie să mai iasă din locaș minim 10-15mm. Link spre comentariu
dorian 70 Postat Noiembrie 30, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2016 mă gândesc că-i cam veche, nu ştiu ce pretenţii aş mai putea să mai am de la ea... aproape că aş duce-o înapoi să iau una nouă... numai că nu prea am idei la ştifturile din ziua de astăzi... Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 30, 2016 Partajează Postat Noiembrie 30, 2016 Eu aș repara-o pe asta decât să iau alta, e firmă serioasă....un set de perii costă cam 50 Lei. Link spre comentariu
dorian 70 Postat Decembrie 10, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2016 Am scos-o la capăt până la urmă, până la... următoarea intervenţie... Mi-a schimbat cineva electrovalvele din interior, trei electrovalve montate într-un corp comun. Piesa originală, tot trei in corp comun, avea una la 220V şi două la 110V, înseriate cu o a patra pusă pe furtunul de alimentare cu apă, aceasta tot la 110V. S-a renunţat la funcţia electrovalvei de pe furtun şi s-a străpuns plasticul şi ce mai avea acolo pentru obturarea apei. Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 10, 2016 Partajează Postat Decembrie 10, 2016 Verifică-i totuși și periile colectoare, la vechimea ei cred că sunt la limită.Ar fi păcat să arzi motorul din cauza asta. Link spre comentariu
dorian 70 Postat Decembrie 10, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2016 Cum s-ar putea verifica periile, pe dedesubt ? Ar trebui pusă maşina culcată pe o laterală ? Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 10, 2016 Partajează Postat Decembrie 10, 2016 Uneori există un capac în spate, dreptul motorului, nu știu la mașina respectivă cum e, dar e suficient să culci mașina pe o parte și ai acces la motor.Fiecare portperie are două șuruburi cu cap în cruce.Scoți portperiile și vezi dacă periile ies măcar 10-15mm afară.Dacă da, e bine, dacă nu le schimbi cu unele serioase cumpărate de la o reprezentanță, nu din orice magazin de electrice. Link spre comentariu
dorian 70 Postat Decembrie 10, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2016 Mulţumesc validae, rămâne pe săptămâna viitoare să văd mai îndeaproape, revin aici... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum