deejay2k1 Postat Noiembrie 20, 2016 Partajează Postat Noiembrie 20, 2016 http://goo.gl/TA6MHC Un programete scris pentru cei care vor sa-si faca un joc de lumini cu Arduino. capabilitati: 8 canale, 99 secvente(max) interfata este simplista. cele 2 butoane "+sequence" si -sequence" adauga sau sterg secvente. apasa bit-ul si se face verde. inca o data, se stinge. PASTE si COPY permit aducerea in program sau copierea unui array (denumit myArray) care contine secventele, prin intermediul clipboard-ului din windows. .ino genereaza in clipboard intreg sketch-ul Arduino (pentru lenesi sau ca punct de plecare, dupa dorinta). Momentan este in beta, testat pe Win7 x32. Ar trebui sa mearga si pe restul fara nazuri. Distractie placuta! Link spre comentariu
deejay2k1 Postat Decembrie 2, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2016 update 1.1: Ridicat limita secventelor la 512, pus ceva verificari si limite la adaugare, stergere si paste.Acelasi link. Executabilul cu 1.1 in coada Link spre comentariu
deejay2k1 Postat Decembrie 4, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2016 GUI version 1.2 released Update ver 1.2: Added 8 modifiers for every sequence. no modifier (----) just displays the sequence one (step) time <--- move sequence to left in 8 steps ---> move sequence to right in 8 steps <--< rotates sequence to left in 8 steps >--> rotates sequence to right in 8 steps invert inverts sequence in 8 steps blink blink/strobe sequence in 8 steps (4 on, 4 off) <-fill fills sequnce to the left with whatever value in bit b0 in 8 steps fill-> fills sequnce to the right with whatever value in bit b7 in 8 steps Mai am probleme cu paste-ul care trateaza tot ca fiind secvente, insa cam asta ar fi tot. Link spre comentariu
deejay2k1 Postat Decembrie 4, 2016 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2016 ... tot pe naiba ... Update ver 1.3: Added multiplier for every sequence (how many times it should repeat itself) Update ver 1.4: Added new modifiers. fill from middle (b4 and b3) outwards fill from edges (b7 and b0) inwards explode (shift from middle outwards) implode (shift from edges inwards) stack (sequence bits are not used, only the modifiers matters) drip (same conditions as stack) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum