Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Acumulator auto


Tomsa Cosmin

Postări Recomandate

Salutare colegi,pe masina am o baterie de 62 amperi (ceva X premium),vreau sa o schimb cu o baterie de 75-80 amperi pentru ca am nevoie pentru amplificator car trage destul de mult curent si bateria asta ce o am nu face fata,adica imi palpaie farurie dupa muzica nu am suficinet curent pentru toti consumatorii din masina

Pe alternator imi scrie ca incarca un maxim de 85 de amperi,banuiesc ca daca pun o baterie mai mare de 80 de amperi o sa o incarce mai greu.

Intrebarea mea :Are ceva daca pun mai mare de 80 de amperi? ma refer ca nu vreau sa-l fortez,din ce mai stiu eu bateria masini stoc era de 45 de amperi ,motorul este 1.4 benzinar

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Tomsa Cosmin

    9

  • doru3160

    5

  • validae

    2

  • morocanosul

    2

Dacă deja îți pâlpâie farurile după muzică, s-ar putea să-ți ia foc instalația electrică. Probabil ai deja și auzul atenuat din cauza expunerii îndelungate la un prag ridicat de zgomot.Altfel nu ai rezista într-o așa gălăgie.....

Trebuie totuși să iei în calcul faptul că nu bateria este sursa de alimentare a instalației electrice, ci alternatorul.Bateria este comparabilă cu un mare condensator, rolul ei e doar de starter la pornire și ea preia vârfurile de consum ale amplificatorului. Oare mașina o folosești doar pentru muzică, sau și la transport ? Dacă e mai mult pentru muzică, trebuie să recablezi instalația și să investești ceva bani într-un alternator mult mai puternic.....

Link spre comentariu

Dacă deja îți pâlpâie farurile după muzică, s-ar putea să-ți ia foc instalația electrică. Probabil ai deja și auzul atenuat din cauza expunerii îndelungate la un prag ridicat de zgomot.Altfel nu ai rezista într-o așa gălăgie.....

Trebuie totuși să iei în calcul faptul că nu bateria este sursa de alimentare a instalației electrice, ci alternatorul.Bateria este comparabilă cu un mare condensator, rolul ei e doar de starter la pornire și doar preia vârfurile de consum ale amplificatorului. Oare mașina o folosești doar pentru muzică, sau și la transport ? Dacă e mai mult pentru muzică, trebuie să recablezi instalația și să investești ceva bani într-un alternator mai puternic.....

 

Ar cam trebui sa fie suficient alternatorul asta ce-l am pentru puterea ce o trag din el ,am sa schimb cablurile de la plusul de la alternator ce merge la baterie, minusul de la alternator si baterie si minusul de la masa motorului cu ceva cablu mai gros

Link spre comentariu

Perfect de acord, cu @Validae:Daca tot vrei muzica la...max. eu as chema un electrician,nu de alta ,dar mai mult ca sigur ai supradimensionat....sigurantele

,dar cablajul?? :95 Mergi pe ideea..."Mie nu mi se poate intampla..."??? Sper ca ai asigurare,pentru masinile ...vecinilor...! :scarpin

Editat de morocanosul
Link spre comentariu

Perfect de acord, cu @Validae:Daca tot vrei muzica la...max. eu as chema un electrician,nu de alta ,dar mai mult ca sigur ai supradimensionat....sigurantele

,dar cablajul?? :95 Mergi pe ideea..."Mie nu mi se poate intampla..."??? Sper ca ai asigurare,pentru masinile ...vecinilor...! :scarpin

La ce te referi mai exact? sincer la instalatia electrica nu m-am gandit...

Link spre comentariu

Pui inca o baterie langa statie, pe langa cond.

Si un alternator mai mare.

E normal sa palpaie becurile pe muzica. Becurile palpaie usor si daca le dai cu 1V mai putin, tot observi.

 

Nu schimba bateria ca nu are sens.

Link spre comentariu

Ca să aveți curent la discreție,mai montați un alternator și o baterie numai pentru muzică.Problema că motorul e cam mic,și cu muzica la maxim,nu cred că mai urcă dealul...merge numai la șes și la vale :rade:Avantajul e că dacă rămâneți fără frâne,dați muzica la maxim și mașina se oprește :rade:Sau montați un generator de 220V/2,5kw,antrenat de cureaua de accesorii,și atunci montați stație de 2000W :http://sell.lulusoso.com/selling-leads/799542/220v-alternator-generator.html

Link spre comentariu

Deci ce imi recomandati la modul serios ,fara glume :rade: :rade: :aut:

Sa mai pun o baterie in paralel si sa schimb alternatorul cu unu de ce capacitate? ma intereseaza strict pentru un amplificator Crunch V2800

Din specs producatorului ar avea 2x400 in 2 ohm(vreau sa-l pun pe doua difuzoare in 2 ohm ) si 800 in 4 ohm in punte

Si nu stiu daca se potriveste orice tip de alternator pe masina ,cablurile momentan sunt de 20 mm2 o sa le inlocuiesc cu unele de 35 mm2

Inca ceva pe YouTube am vazut la masinile de competitie care au multa putere ca schimbi cablurile de la alternator ce merg la baterie si cablurile de la masa motor cu unele de 50 mm2

Multumesc

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări