sebim Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 Buna ziua, Am o componenta de server IBM casata, un ventilator-turbina in carcasa metalica, pe care vreau sa o pornesc de la priza 220V AC, dar fara driverul original si fara placa de alimentare din server. Pe driverul original scrie: part number 41U0341 input: 350V DC 1.9AMPS Output: 235 VRMS 1.8AMP 3 PHASE. Partnumber-ul componentei: 41V2577 Motor rating: 235VRMS, 3Phase, 2.0AMP Atasez cateva foto. Multumesc, Seb Link spre comentariu
puriu Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 Este un motor trifazat, cel mai probabil sincron. In acest caz, nu porneste decat cu un driver care sa-i dea curent trifazat cu tensiune si frecventa crescatoare de la zero. Daca este asincron, sunt metode de alimentare din reteaua monofazata, dar cu reducerea importanta a puterii maxime. Poate fi verificat la o retea trifazata de 50 Hz. Daca nu porneste singur, este sincron si nu se poate face nimic. Daca porneste, este asincron si se poate incerca metoda cea mai simpla de alimentare: doua borne se leaga la reteaua monofazata, iar a treia se leaga la una din cele doua, functie de sensul de rotatie necesar, printr-un condensator de c.a. cu capacitatea stabilita experimental (intre 5 si 25 de microfarazi). Link spre comentariu
sebim Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 "Poate fi verificat la o retea trifazata de 50 Hz" Puriu, Cum sa il leg la trifazat 380 cand pe el scrie 235 VRMS? Nu prea imi dau seama... Thx. Link spre comentariu
iop95 Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 Cel mai probabil e asincron cu rotorul in scurt. Incercati la 230V monofazat cu condensator de 20-30micro. Link spre comentariu
sebim Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 pot sa fac un montaj care sa ia 230 din priza si sa imi dea 3 faze de 115? thx. Link spre comentariu
iop95 Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 Se poate face orice.. dar nu asa simplu. 115V pentru ce? Motorul e la 235V. Link spre comentariu
flomar60 Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 Doreste ,probabil,legarea in triunghi.... Link spre comentariu
iop95 Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 Poate e deja in triunghi... tb verificat. Care este aplicatia dorita pentru acest motor? Link spre comentariu
sebim Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 hmm, l-am gasit scos dintr-un sasiu de server. serverul cu alimentarile se va casa, mi-a ramas doar turbina si driverul, cutiuta. Pe driver zice ca vrea input 350V continuu... de unde sa ii dau?! mi-ar placea doar sa il fac sa se invarta, atat; sa imi scoata aerul repede dintr-o incapere sa zicem. fara vreo aplicatie anume. motorul are specificatia de alimentare 235VRMS are la intrare 6 pini care probabil reprezinta capetele infasurarilor, nu stiu ... Link spre comentariu
iop95 Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 Puteti sa dati 325Vcc la driver redresand 230Vca. Cred ca merge si cu 325Vcc. La cei 6 pini cel mai probabil sunt cele 6 capete de infasurari.. poate o poza cu eticheta motorului ar fi de mai mare ajutor. Link spre comentariu
sebim Postat Noiembrie 14, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 exact pe rotorul motorului e o eticheta care nu prea imi iese bine la poza cu telefonul. dar pe ea scrie asa: ASPEN MOTION TECHNOLOGIES MODEL: M36-R031 VOLT: 235 Vrms mAX 3PH AMP 1.8 WATTS:600 Am cautat dupa producatorul asta si am gasit pe un site ceva care seamana cu ce am eu si i se spune "motorized impellers" http://www.aspenmotiontech.com/motorized-impellers.php Multumesc, S Link spre comentariu
flomar60 Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 Nu prea inteleg....pe rotorul motorului??...poate ati vrut sa spuneti stator( d.p.d.v. al privitorului asta inseamna carcasa exterioara a motorului)...sau poate v-ati referit la ventilator?....ca sa puteti vedea o eventuala inscriptie pe rotorul motorului , respectivul motor trebuia demontat.... ...cei 6 pini cum le spuneti dvs. sau capete terminale cum le spunem noi, sunt dispuse pe o placa de borne?...exista punti (legaturi electrice) intre ele?...chiar daca va iese prost poza, este utila pentru intelegerea situatiei.... Link spre comentariu
iop95 Postat Noiembrie 14, 2016 Partajează Postat Noiembrie 14, 2016 E posibil sa fie in constructie inversata.. cu rotorul in exterior. Link spre comentariu
sebim Postat Noiembrie 15, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2016 flomar60, multumesc pentru rabdare si explicatii. sincer nu prea ma pricep si incerc sa invat din mers de la voi. o sa fac azi poze cu alt telefon mai bun, o sa desfac si placa unde intra pinii aia. revin. multumesc, s Link spre comentariu
sebim Postat Noiembrie 24, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 24, 2016 Salut, am desfacut tabla care inchidea motorul si am fotografiat componentele. nu pot sa il desfac mai mult ca sa vad cum sunt legaturile pe placa de sub stator. Atasez foto. Multumesc. Seb http://picpaste.com/136863be6d5e01389ae0f52931ecd685.jpg http://picpaste.com/993c90fe6db27a14ba2fad4734743657.jpg http://picpaste.com/dc1dfde1b5a6efe70bc30341208c4e0e.jpg http://picpaste.com/b625b8a98b8250fd43ae1786c070ada2.jpg inca o poza http://picpaste.com/64ebcc02984370bd4345bd16a82a18b3.jpg thx! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum